Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 2331
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלבומי הרוק הטובים של 1994 מאת אייל דניאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אלבומי הרוק הטובים של 1994 מאת אייל דניאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 69
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2363
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 726
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/05/Screen-Shot-2012-01-17-at-11.32.09-AM.png
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => אלבומי הרוק הטובים של 1994 מאת אייל דניאל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => אלבומי הרוק הטובים של 1994 מאת אייל דניאל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תגידו מזל טוב! אנחנו בני 20! אלבומי הרוק הטובים של 1994

שתפו

אז מה אתם חושבים שאתם יודעים על שנת 1994?
חוץ מזה שהיא היתה שנה שבה קרו כל כך הרבה דברים כמו רצח עם ברואנדה,קץ שלטון האפרטהייד,או.ג'יי סימפסון נתפס לאחר מרדף בחשד לרצח,ואיבדנו את קורט קוביין,
שנת 94 היתה שנה מטורפת בעולם המוסיקה! למעשה זו השנה שיצאו בה אלבומים משובחים מאוד שהיכו בעולם המוסיקה והם נחשבים לאלבומי מופת של המאה ה-20.
אז מי ומה היה לנו שם?
Oasis-Definitely Maybe
03Oasis_DefinitelyMaybe south shields guitar lessons www.rock-licks.com
אלבום בכורה לאחת הלהקות הבריטיות שהולכות להשפיע ולחזק את הרוק הבריטי,האחים גלגר פותחים בלהיט Live Forever שחורשים עליו בתחנות מוסיקה כאשר האלבום מכיל 11 להיטים שפשוט רק מדברים על sex drugs and rock and roll אלבום רוק מושלם!

Nirvana-MTV Unplugged In New York
images
קורט קוביין קצת לפני מותו מתכנס באולפני MTV ומבצע גרסאות אקוסטיות מדהימות ומהמם את עולם הגארנג' שעד אותו רגע לא ידע לנגן בכלל בגיטרות אקוסטיות,אלבום שבו יש את השיר של דיויד בואי The Man Who Sold The World,14 להיטים שנשמעים אחרת מכל שאר האלבומים של הלהקה ז"ל.

Blur-Parklife
parklife
אם אתם באמת מעיזים לשאול מי הם… Girls & Boys, To The End, This Is A Low,הם רק חלק מ-16 שירים אשר הביאו את ההרכב לרשימת TOP 10 ALBUMS באותה שנה בכל העולם! אלבום רוק בריטי אינדי מצוין ושווה האזנה.

Green Day-Dookie
images (1)
אז כן,הרבה לפני American Idiot גרין דיי פרצו לתודעה שלנו עם אלבום רוק פאנק שלא היה קשה לעיקול באותו זמן,ללא איפור וללא שום פוזה,רוק נקי,חזק ובועט לכל כיוון בכל שיר.

Nine Inch Nails-The Downward Spiral
NineInchNailsTheDownwardSpiral-400x400
הידעתם שטרנט רזנור מנהיג הלהקה זכה פעם בתואר של "אחד האנשים המשפיעים ביותר בארה"ב"? רק לשם הטעימה-Hurt הוא לא שיר של ג'וני קאש…הוא במקור של רזנור,אין לי מספיק מקום באתר כדי לפרט על האלבום המושלם הזה,מוסיקה תעשייתית מורכבת מאוד שמנוגנת ע"י מכונות והרבה אלקטרוניקה כבדה,למבוגרים ביננו שפקדו את המועדון "סיטיהול" בחיפה אני אקדיש את השיר Closer

Soundgarden-Superunknown
הורד
לאחר כמה אלבומים שכשלו,כריס קורנל ממציא את הלהקה מחדש,אחד האלבומים הקרובים לליבי,שילוב מנצח של רוק גראנג' ולהיטים נצחיים כגון Black Hole Sun, Spoonman, Fell On Black Days,בקיץ הקרוב נזכה לראות אותם סוף סוף ביחד בבלומפילד,לאחר שכריס ביקר כאן כבר לבדו בעבר.

Pearl Jam-Vitalogy
03aa3de8879803a279e01988b369e4bdab6c4905
הוא לא האלבום הכי טוב שלהם! אבל הוא האלבום שבו הם התחילו לפתח את הסאונד המיוחד שלהם וגם הטקסטים ה"מוזרים" שהיו בו עד היום נחשבים לקלאסיות במיוחד בין המעריצים המושבעים שלהם (כמוני) שהאלבום השפיע עליהם מאוד,התחלנו לקרוא את הספר שבאותו שם ושמננו גם מורכב האלבום.למרות שאדי וודר קיבל על האלבום פרס גראמי,הוא עלה על הבמה ואמר שהפרס הזה לא מזיז לו בכלל.למה? פרל ג'אם היא לא להקה שמחפשת פרסים,הם עושים מוסיקה בשביל גדודי המעריצים שלה בכל העולם שמלווים אותם כבר יותר מ-20 שנה!

Pink Floyd-The Division Bell
4
מי שמכיר אותי טוב יודע עד כמה אני לא מחבב את ההרכב הזה כל כך,אני יודע שאולי עכשיו כמה ממכם מזלזלים בי וצוחקים על מה שאמרתי אבל את התגובה אני אשמור לעצמי. אני לא יכול אבל להתעלם מהעובדה שדיויד גילמור הוא גם אחד שהשפיע המון על עולם המוסיקה ועל עדר מעריצים שהולכים בעיניים עצומות ומשתחווים לכל פיפס שהוא מוציא,בכל זאת הוא שומר כאן על איכות טובה של סאונד…

Nick Cave And The Bad Seeds-Let Love In
album-cover-nick-cave-and-the-bad-seeds-let-love-in
ווי ווי ווי! וגם וואו! אני חושב שזהו האלבום הטוב ביותר של הזמר השנוי במחלוקת: שרמנטי? עצבני? קול עמוק שלא נשמע אי פעם בעולם המוסיקה? מוסיקה קשה ובועטת? כמה מרכיבים יש באלבום הזה,כמה להיטים! שימו את הדיסק ותגבירו עד שיתפוצצו האוזניים,של השכנים…

Lush-Split
Split_(Lush_album)_cover_art
אם היו מבקשים ממני לבחור מה לשמוע ביום ראשון בבוקר כדי להעביר את שביזות יום א' אז הייתי בוחר באלבום הנפלא הזה,רוק בריטי אינדי,טקסטים טובים מאוד,גיטרות אטמוספריות משוחררות,קול מענג ומלטף ב-12 קטעים קלאסיים שהשאירו חותם חזק בבריטניה וסחפו אחריהם להקות אחרות שמנסות לחקות אותם,חבל שהם נעלמו.

Jon Spencer Blues Explosion-Orange
the-jon-spencer-blues-explosion-orange-jsbx2-560x559
אם ניק קייב הוא ראש המאפיה אז ג'ון ספנסר הוא המוציא להורג,אחד הזמרים שהחזירו לנו את האמון ברוקנ'רול,כאסח ברמות של פאנק אמריקאי בשילוב בלוז רוטח מחום ואם הרבה סגנונות בתוך אלבום אחד רועש ובועט,אני מפחד לבדוק מה עלה בגורלו של ספנסר,אם כל השיגעון באלבום הזה אני מניח שהוא נמצא בבית משוגעים או שהוא משקיף עלינו מלמטה.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *