Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1682938753:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51190
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 334
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מכבי עירוני כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => בתום מותחן מרתק: מכבי עירוני כרמיאל ירדה למבחנים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נט. מכבי עירוני כרמיאל ממשיכה בשרשרת ההפסדים שלה. אחרי מותחן מרתק במשחק האחרון של העונה, הפסידה הקבוצה לבית״ר כפר יונה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | בתום מותחן מרתק: מכבי עירוני כרמיאל ירדה למבחנים
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => כדורסל
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 116
        )

)
החלק התחתון בליגה ארצית צפון, טבלה סופית 2022-2023
טבלת ליגה ארצית, החלק התחתון. צילום מאתר איגוד הכדורסל

בתום מותחן מרתק: מכבי עירוני כרמיאל ירדה למבחנים

שתפו

הפסד תשיעי (!) ברציפות של קבוצת הכדורסל והפעם בבית, 74-72 מול קבוצת התחתית של כפר יונה גזרה על כרמיאל השתתפות במשחקי המבחן – רק אחת מכל 8 הקבוצות המשתתפות תישאר ליגה

מערכת פורטל זהר.נט

מכבי עירוני כרמיאל ממשיכה בשרשרת ההפסדים שלה. אחרי מותחן מרתק במשחק האחרון של העונה, הפסידה הקבוצה 74-72 בבית לבית״ר כפר יונה וירדה למשחקי המבחן נגד הירידה לליגה א׳.

המחזור האחרון בליגה ארצית צפון היה מרתק ורב תהפוכות. מכבי חדרה הפסידה לעמק חפר וירדה ליגה, בעוד שהוד השרון עלתה מעל הקו האדום עם ניצחון שהציל לה את כל העונה. מי היה מאמין!? כרמיאל שהייתה חייבת ניצחון בבית נגד כפר יונה כדי להישאר בליגה, כשלה, הפסידה בפעם התשיעית ברציפות (הניצחון האחרון שלה העונה היה אי-שם בסוף פברואר) וסגרה סיבוב שני עגום במיוחד.

כרמיאל פתחה טוב את המשחק, הובילה ברבע הראשון ואף פתחה פער של 10 נקודות, לקאת סוף הרבע השני הצליחה כפר יונה לחולל מהפך ולרדת להפסקה ביתרון. המשחק הצמוד נמשך עד לרגעים האחרונים, עם יתרון זעיר לטובת האורחים. כמה שניות לפני הסוף הכדור היה בידיים של כרמיאל, אבל היא החטיאה ופספסה את ההזדמנות להישאר בליגה.

קלעו לכרמיאל: ג׳ורדן קובלין 20, אלכס דוברואו 19 (7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים), כפיר אסייג 12, יניב חביב 10, עדי רייפר 8, מארק איברהים 3.

אחרי שכבר הגיעה למאזן סביר של 11-6 (6 ניצחונות) סיימה כרמיאל את הליגה הסדירה עם מאזן 20-6, במקום ה-12 שמוביל למשחקי המבחן. רק אחת מכל 8 הקבוצות המשתתפות תתישאר ליגה… המשחקים יתקיימו במתכונת ליגה בת סיבוב אחד. הבית הצפוני כולל מלבד כרמיאל, גם את סגניות המחוזות מליגה א׳ הפועל קריית טבעון (מחוז צפון) מכבי רעננה יאיר (מחוז שרון) וסטלמך פתח תקווה (מחוז דן).

על הנייר כרמיאל היא הפייבוריטית לזכות באליפות הבית הצפוני, אבל גם אם היא תצלח ותעבור את השלב המוקדם, מחכה לה האתגר הגדול – סדרת הטוב משלוש מול אלופת הבית הדרומי, רוב הסיכויים שזו תהיה אליצור פ״ת/גבעתיים החזקה.

יו״ר אגודת מכבי עירוני כרמיאל, שרון זריהן ניסה לנתח בזהירות את העונה הסדירה ואמר: ״התמודדנו עם אתגרים מנטליים קשים, ניסינו לפתור את הבעיות בדרכים שונות ועד כה זה לא כל-כך עבד. אנחנו מגיעים למצבים, עושים את התרגילים, אבל הקליעות לא נכנסות. חלק גדול מההפסדים שלנו היו על חודן של נקודות, משחקים רבים שבהם הפסדנו היו צמודים עד הסוף״.

״אני לא מאשים את התוצאות שהשגנו בתקציב הנמוך שלנו״ הוסיף זריהן, ״אבל בסופו של דבר שיחקנו בליגה עם קבוצות שבאו עם תקציבים של יותר ממיליון שקל. יש בליגה שחקנים שעולים כמו כל הסגל שלנו״.

– מה צריך לקרות כדי שהקבוצה לא תיקלע בכל עונה למאבקי הירידה?

״החזון שלנו הוא להביא את השינוי מהצעירים. מאז האיחוד של כל המחלקות הצעירות לפני כשנתייים אנחנו משקיעים המון בתשתית, בתקווה לגדל כאן שחקני כדורסל ברמה טובה – שיהיו בעתיד הבסיס של הקבוצה הבוגרת. כמובן שצריך להרחיב את התשתיות ואת התקציבים, ובעיקר צריך הרבה סבלנות. כשלא נצטרך להביא מבחוץ את כל הסגל, אולי אז נוכל להצליח. ראש העיר עושה הכל כדי לחזק את המועדון, בשנתיים האחרונות התקציבים הוגדלו בצורה משמעותית, ועדיין בתקציב הקיים אנחנו מחזיקים שתי קבוצות גברים – בארצית ובליגה א׳, קבוצת נשים שזכתה באליפות הליגה הארצית ומחלקת נוער עניפה. נקווה שנוכל לראת פירות בעוד כמה שנים, בסופו של דבר נחזיר את כרמיאל למקום שהיא ראויה לו״

>> היכנסו לכל הכתבות על מכבי עירוני כרמיאל

כתבה מעניינת:

מכבי עירוני כרמיאל נשים ארצית צילום מכבי עירוני כרמיאל

חלום העלייה יחכה: באר שבע גברה על כרמיאל בדרך ללאומית

שתפומערכת פורטל זהר.נט הרבה תקוות היו לקבוצת הנשים של מכבי עירוני כרמיאל לזכות בכרטיס הנכסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *