כדורעף: מותחן במחזור הפתיחה

שתפו

אליצור כרמיאל דלת התקציב מתחה את הוד השרון עד להפסד 3:2

מאת אמיר שיבי

לאחר לבטים לא פשוטים במהלך כל הקיץ החליטו באליצור כרמיאל בכדורעף לשחק בליגת העל למרות הקשיים בתקציב ובסגל השחקנים הצעיר. כזכור, כרמיאל הפעילה בעונה שעברה מהליגה הלאומית עם מאזן נפלא של 0:21, אך קבריניטי הקבוצה שקלו בכובד ראש האם לוותר על הזכות לעלות לליגה הבכירה עקב התקציב הדל של הקבוצה. לבסוף הוחלט לשחק בליגת העל כתמורה לעבודה הקשה שהשקיעו השחקנים בעונה שעברה.

אתמול (שלישי) ערכה הקבוצה את הבכורה המחודשת בליגת העל כאשר הקבוצה הצעירה של כרמיאת יצאה למשחק חוץ נגד אליצור הוד השרון. המשחק סיפק מותחן נהדר בסיומו חזרה כרמיאל עם הפסד, נקודה אחת והרבה מחמאות.

החבורה של אלכס קפלן פתחה את המשחק עם נצחון דחוק במערכה הראשונה 23:25. השתי המערכות הבאות הוד השרון ניצחה 26:24 בשנייה ו-27:25 בשלישית. כרמיאל לא ויתרה על המשחק וניצחה במערכה הרביעית 19:25 ושלחה את המשחק למערכה חמישית ומכרעת. כמו כל המשחק גם היא הייתה צמודה, אך ידה של הוד השרון הייתה על העליונה עם 18:16 לזכותה.

פאדי דניאל רשם בשורות כרמיאל 25 נקודות. ארטיום מלמוד ומוחמד סג’יר הוסיפו 17 נק’ כ”א, דולב ליבלינג רשם 16 נק’.

לאחר מחזור הפתיחה כרמיאל שרק רוצה להישאר בליגה הבכירה במקום החמישי עם נקודה אחת. במחזור הבא (27/10) תצא כרמיאל למשחק חוץ נוסף הפעם מול הפועל ירושלים.

מאמן כרמיאל אלכס קפלן: “היה משחק טוב עם הרבה התרגשות והרבה מתח כי זה משחק ראשון. אין ספק שזו ליגה אחרת שבה צריך בשלות וניסיון. בסך הכל היה משחק טוב. השחקנים השקיעו והתאמצו והיו הרבה רגעים טובים. הצלחנו לחזור מפיגור כמה פעמים וגם להוביל. זו הייתה טבילת אש טובה עבורנו. אנחנו אומנם קבוצה צעירה אך עם ההחלטות הנכונות אנחנו יכולים לעשות דברים יפים כי יש פוטנציאל. המטרה היא להתחבר כקבוצה ולראות את השחקנים מתקדמים”.

כתבה מעניינת:

כתר אלופת הליגה למקומות עבודה צילום יח״צ

גם כתר, גם גביע: כתר אלופת ישראל למקומות עבודה

שתפוהגביע שלהם: הקבוצה שמורכבת מעובדי כתר בכרמיאל ובצפון זכתה במקום הראשון בטורניר הכדורגל למקומות עבודה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *