Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1672929274:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50581
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-01-05
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1811
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => רפואת השיניים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% חידושים בתחום רפואת השיניים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת זהר.נט. אם אתם מפחדים מרופאי שיניים ונמנעים ככל האפשר מביקורים במרפאת השיניים, כדאי שתקראו את המאמר הזה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 94
        )

)
רפואת שיניים צילום אילוסטרציה פריפיק
צילום אילוסטרציה: פריפיק

חידושים בתחום רפואת השיניים

שתפו

מערכת זהר.נט

אם אתם מפחדים מרופאי שיניים ונמנעים ככל האפשר מביקורים במרפאת השיניים, כדאי שתקראו את המאמר הזה. אנחנו יודעים למה אתם מודאגים ומבינים שהדאגה הזאת אולי נובעת מזיכרונות ילדות לא נעימים ממרפאת השיניים. אך אל תתנו למה שאתם חושבים שאתם יודעים על תחום רפואת השיניים להרתיע אתכם. בפעם הבאה שתבקרו במרפאה – ואנחנו מקווים שזה יהיה ממש בקרוב – תופתעו לגלות שיש דרכים רבות לשמור על שיניים בריאות ויפות בלי סבל, בלי כאב ובלי פחד.

כן, רופאי השיניים של היום הם לא רופאי השיניים של פעם. הם בקיאים יותר, מיומנים יותר ומיישמים מגוון רחב של טכניקות חדישות ומתקדמות לטיפולים ממוקדים, יעילים ונטולי כאבים. הינה כמה חידושים מפתיעים שממנפים את תחום רפואת השיניים קדימה ומתחייבים לנוחות המטופלים ולהצלחת הטיפול.

לייזר ומצלמות זעירות לאיתור עששת

בעבר נהגו רופאי השיניים לאתר חורים באמצעות כלי עבודה ידניים ועל סמך מראה עיניהם בלבד. כיום הם עובדים עם טכנולוגיית לייזר מתקדמת לזיהוי עששת ותהליכי ריקבון בשיניים. ולא רק מכשירי לייזר מאפשרים איתור מהיר של מחלות השיניים המוכרות. היום תמצאו במרפאת השיניים מצלמות זהירות שמצלמות את כל הנעשה בפה – גם בשיניים האחוריות וגם במקומות קשים לגישה. התצלומים מוקרנים בזמן אמת על צג מחשב רחב ומאפשרים לרופא לאבחן כל בעיה בקלות. גם המטופל יכול לעקוב אחר תנועת המצלמה ולהבין את ההסברים של הרופא בזמן הבדיקה. הדבר מקל עליו מאוד, מפחית את חששותיו ומפיג את דאגותיו.

חומרי הדבקה ומילוי טובים יותר

אם יש לכם שן סדוקה, רופא השיניים יתקן אותה בקלות ויחזיר לה את המראה הטבעי והיפה שלה. כל זאת הודות לשימוש בחומרי הדבקה ומילוי טובים יותר ובשל טכניקות טיפול מתקדמות. בין חומרי ההדבקה המתקדמים אפשר למצוא את חומר הרזין. זהו חומר חזק, מבריק ועמיד ואפשר להתאים אותו לגוון השיניים של המטופל. יש לכם חורים והרופא ממליץ על סתימות? דעו שכיום כבר לא משתמשים בסתימות אמלגם המסוכנות לבריאות. לצורך מילוי חורים אפשר להשתמש בסתימות חרסינה שמתאימות לגוון הטבעי של השיניים, נראות טבעיות יותר ומאפשרות שיקום מלא של זגוגית השן.

כתרים חזקים מחומרים איכותיים

כתרים הם חלק חיוני והכרחי בתהליך שיקום השיניים לאחר טיפולי שורש. הם מגינים על השיניים החלשות מפני סדקים או שברים. הכנת כתרים דורשת מיומנות, ידע וניסיון. בניגוד לימים עברו שבהם ייצרו כתרי מתכת מצופים בחרסינה, הכתרים כיום עשויים חרסינה כמקשה אחת. כתרי החרסינה יפים, איכותיים ועמידים יותר. הם גם בריאים בהרבה כיוון שאין חשש מחלחול החומרים המתכתיים לגוף ומפגיעה בבריאות המטופל.

טיפולים קוסמטיים ואורתודונטיים למראה שיניים יפה ואסתטי

אם אתם סובלים משיניים לא ישרות, מרווחים בין השיניים, משיניים מצהיבות ורוצים לשפר את מראה הפה והחיוך, הודות לטכניקת ציפוי השיניים זה אפשרי בהחלט. ציפוי שיניים חזק ואיכותי מכסה את חלקן הקדמי של השיניים ומשפר את המראה שלהן. חומרי הציפוי עשויים חומרים קשיחים ועמידים כמו חרסינה ומעצבים מחדש את מראה השיניים בלי לפגוע בהן. גם תחום האורתודונטיה מציע חידושים מפתיעים ליישור השיניים ולשיפור המראה. יישור שיניים בשיטת אינוויזליין מנגיש למטופל טיפול דיסקרטי בתהליך יעיל, ממוקד וקצר.

חידושים מדהימים בתחום השתלות השיניים

צריכים לעבור השתלת שיניים וחוששים? אל חשש. אין תחום מתקדם יותר ברפואת שיניים מתחום השתלות העצם והשן. כיום אפשר להשתיל עצם ממקור טבעי או ממקור סינתטי לפי העדפת המטופל והמלצת הרופא. אפשר גם לייצר רקמת עצם במרפאת השיניים באמצעות מכשור מתקדם ובתהליך שאורך דקות ספורות. רקמת העצם מיוצרת מדמו של המטופל. שיטה זו אינה כרוכה בכאבים רבים ומבטיחה קליטה מלאה של הרקמות ותהליך החלמה מהיר.

רפואת שיניים מתקדמת לטובת המטופלים ובריאותם

רוצים לדעת עוד על השינויים המדהימים בתחום רפואת השיניים? הרימו טלפון למרפאה עוד היום. רופא השיניים שלכם ישמח להפתיע אתכם בשלל אפשרויות טיפול חדשניות, מתקדמות ומהירות.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

חיסון פרבנר צילום דוברות הכללית

חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה

שתפו"דלקת ריאות היא מחלה זיהומית חמורה והסיכון לחלות בה עולה עם הגיל. היא מסוכנת משום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *