Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1694592195:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52219
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1869
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מטבחים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% מטבחים - מאיפה מתחילים לעצב מטבח?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הצבת המטבח כחזית הבית מאפשרת לאורחים ליהנות לא רק מעיצוב הסלון אלא להפוך את הבית כולו ליחידה מארחת המאפשרת לרבים ליהנות גם מהבישולים
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 64
        )

)
צילום להמחשה: לינק פאוור

מטבחים – מאיפה מתחילים לעצב מטבח?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

עיצוב הבית מתחיל בבנייה נכונה של שלד הבנייה. באופן זה אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם עושים את המקסימום שלכם על מנת שהבית והעיצוב הסופי שלו ייראו כפי שחלמתם שהם ייראו. הדרך הטובה ביותר להבטיח את עיצוב הבית היא בהתחלה מההתחלה, וההתחלה היא במטבח.

הצבת המטבח כחזית הבית מאפשרת לאורחים ליהנות לא רק מעיצוב הסלון אלא להפוך את הבית כולו ליחידה מארחת המאפשרת לרבים ליהנות גם מהבישולים, מהריחות המתפשטים בבית, מהעיצוב של השולחן והגישה הנוחה בין הטלוויזיה ובין יתר הבית.

הבחירה בבית מעוצב היא בחירה אולטימטיבית ביכולת שלכם לראות מעבר לעיצוב הנוכחי בכאן ועכשיו. עיצוב מטבחים מצריך ראייה כוללת וככזה, העיצוב שלו מצריך את היכולת לבחון מספר רב של אפשרויות עיצוב כאלה אשר יענו על הדרישות שלכם.

אם אתם בוחרים בעיצוב מטבחים בצורה היסודית ורוצים להשקיע את עצמכם בבחירה נכונה של מטבחים, חשוב לעבוד במקביל לאדריכל שמכיר את האפשרויות השונות וסגנונות העיצוב הקיימים כיום. בחירה באדריכל מצריכה גם עבודה עם יזם נדלן המכיר את השוק ויכול להציע לכם כמה אפשרויות מימון. במקרים אלו תוכלו להרשות לעצמכם לבנות בצורה יותר מושקעת בלי לוותר על מגוון האפשרויות של העיצובים הקיימים, גם כאשר אלו עולים מעט יותר.

בעבודה משותפת עם יזם נדלן תוכלו להיות ערים למגמות הקיימות כיום בתחום כך שאתם עצמכם תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות. אלו עומדות לרשותכם ומציעות לכם אינספור אפשרויות של בחירות מתוך סגנונות שונים מבלי להגביל את אפשרויות העיצוב, הבחירות מתוך סוגים שונים של מעצבים והשראות, שילובים של טכניקות עיצוב שונות ועוד.

כל אלו ניתנים לשינוי על פי בחירה ועל פי הרצון הטוב של המעצב שלכם. כדי להחליט אודות המטבח המתאים לכם ביותר חשוב להתרשם מסוגים שונים של מטבחים באמצעות מגזינים למיניהם, התרשמות מעיצובים אצל חברים, היכרות עם הסוגים השונים של העיצובים והאופנים שבהם עיצובים אלו משפיעים על האווירה בבית – כל אלו יבטיחו כי עיצוב הבית שלכם יהיה הרבה יותר מותאם לצרכים הייחודיים שלכם.

כל מטבח הוא עולם ומלואו

משום שכל מטבח הוא עולם ומלואו וכל אדם הוא עולם ומלואו, אי אפשר להתפשר על האיכות של המטבחים. כאשר אתם בוחרים מטבח אתם למעשה משליכים ישירות על האופנים שבהם החיים שלכם ייראו בהמשך – האווירה בבית, החיים בבית, התקשורת בבית ועוד. ככל שתבחרו במטבחים איכותיים יותר, כך יהיה לכם קל יותר להפוך את המטבח שלכם למקום שנעים להיות בו ואתם רוצים להגיע אליו בסוף היום לקיים בו ארוחה טעימה.

אתם גם יכולים לבחור את המטבח שלכם כפי שאתם רוצים להרגיש בתוכו, באופן אשר יעזור לכם ליצור את בית חלומותיכם בלי לצאת מעורכם, וזאת באמצעות תוכנות מתאימות.

(תוכן שיווקי)

***LinkPower.co.il

כתבה מעניינת:

הכוח של מטבח ירוק בעיצוב כפרי

שתפובתחום עיצוב המטבחים, הסגנון הכפרי בולט בזכות החמימות המזמינה והעל – זמנית שלו. מטבח כפרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *