Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1657698374:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 49501
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1199
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלופציה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% אלופציה והתקרחות: איך נלחמים בזה?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פתרונות השיער של יוליה גולד מכרמיאל מאפשרים לכל מי שסובלים מהתקרחות, נשירה, אלופציה וסרטן, להמשיך בשגרת החיים בלי מבוכה ובלי בושה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | אלופציה והתקרחות: איך נלחמים בזה?
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => להילחם בנשירה והתקרחות (תוכן מקודם)
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 276
        )

)
פאה לאישה בעיות קרחת צילום באדיבות יוליה גולד
צילום באדיבות יוליה גולד

אלופציה והתקרחות: איך נלחמים בזה?

שתפו

פתרונות השיער של יוליה גולד מכרמיאל מאפשרים לכל מי שסובלים מהתקרחות, נשירה, אלופציה וסרטן, להמשיך בשגרת החיים בלי מבוכה ובלי בושה

מאת גיל דובריש

התקרחות ונשירת שיער היא מהאוייבים הגדולים ביותר שלנו. עבור רובנו השיער הוא סמל לבריאות, לנעורים וליופי, וכשהוא מתחיל לנשור – נושרים איתו גם הביטחון העצמי והדימוי האישי שלנו. אצל נשים הבעיה מורכבת יותר – בעוד שאצל גברים הקרחת מקובלת כנורמה חברתית, נשים רבות שסובלות מנשירת שיער מתמודדות עם בושה, מבוכה חברתית ופגיעה קשה באיכות חייהן.

בעיות התקרחות מטופלות על-ידי הרפואה באמצעות שימוש בחומרים כימיים. התוצאות לא מובטחות, וגם השיפור ניכר לאחר זמן רב ופעמים רבות הוא חלקי בלבד. גברים ונשים מוצאים את עצמם משלמים אלפי שקלים לטיפולים שונים – שהצלחתם לא מובטחת.

יוליה גולד צילום פרטי
יוליה גולד. צילום פרטי

יוליה גולד מכרמיאל מנהלת מכון יופי מצליח ונחשבת לאחת הפאניות המובילות באזור הצפון. ״פאות זה ממש לא רק לדתיות״ היא עונה בחיוך לשאלה האם היא עובדת עם לקוחות חילוניים. ״נכון, קיימת סטיגמה כזו, אבל הלקוחות שלי מגיעים מכל שכבות הציבור: מבוגרים, צעירים ואף ילדים, נשים וגברים, חילוניים ודתיים״.

תשכחו מכל מה שידעתם על פאות, התחום הזה עבר מהפך עצום והיום אפשר למצוא פאות טבעיות ואיכותיות שנראות בדיוק כמו הדבר האמיתי. למעשה, פאות הופכות להיות הבחירה הראשונה של אנשים המתמודדים עם בעיות התקרחות, נשירה – אם מסיבות טבעיות ואם כתוצאה ממחלות שונות כמו סרטן (כתופעת לוואי של הטיפולים הכימותרפיים) ואלופציה אראטה. אלפוציה היא מחלה אוטואימונית שבה הגוף תוקף את עצמו וגורם לנשירת שיער וליצירת התקרחויות במקומות שונים בראש – עד כדי קרחת מוחלטת. לפי ההערכות כ-2% מהאוכלוסיה סובלת מהמחלה בדרגות שונות. גם הקורונה גרמה לגברים ונשים רבים לסבול מהתקרחות כתופעת לוואי של המחלה.

יוליה גולד מעניקה פתרונות שיער שלמים לכל בעיה בכל דרגת חומרה. האפשרויות נעות בין פאות שלמות לפאות חלקיות שנקראות טופרים, תוך שימוש בשיער אדם 100% טבעי וברמת איכות גבוהה. ״אנחנו משתמשים בשיטות מתקדמות כמו הדבקות, סיכות ותותבות סיליקון, כל פתרון מותאם באופן אישי ללקוח או ללקוחה״ היא מסבירה.

הפאות והטופרים עמידים לאורך שנים ארוכות, הלקוחות לומדים כיצד לתחזק ולשמור על הפאות למשך זמן רב, כולל הסרה, טיפול והדבקה מחדש. לדברי יוליה, ״הטיפול הוא דיסקרטי ואישי, מתוך הבנה שמדובר בתהליך אישי ורגיש לכל אדם. הכל מתנהל בצורה שקופה ותוך שיתוף הלקוחות בכל שלב והתקדמותו״.

לקוח שמגיע לראשונה לשיחת ייעוץ אצל יוליה, מקבל הסבר ראשוני על האפשרויות השונות. בשלב הבא מבוצעות מדידות עד לרמת דיוק של מילימטר כדי להתאים את הפתרון באופן אישי. זה השלב שבו יוליה מחליטה על סמך ניסיונה הרב, האם יש צורך בפאה או בטופר, ובאיזו שיטה עדיף לבחור. ״המטרה שלי היא לתת ללקוחות תחושה טבעית ונוחה, שאף אחד מלבדם לא יראה שהם חובשים פאה, אלא אם כן הם יחליטו לספר על כך״ מציינת יוליה.

התקרחות אישה פאה יוליה גולד
צילום באדיבות יוליה גולד
התקרחות אישה פאה יוליה גולד
צילום באדיבות יוליה גולד

התוצאות מדהימות. ״לקוחות רבים מספרים לי כיצד פתרונות השיער שינו את חייהם, שיפרו את איכות החיים שלהם והחזירו להם את הביטחון האישי. אנשים לא מתביישים לצאת מהבית, לבלות, ליהנות עם חברים ומשפחה, לטייל, לעשות הכל בלי פחד ומבוכה״ מספרת יוליה גולד. ״אנשים מרגישים נוח עם עצמם, טוב להם״.

תחום הפאנות ממשיך להתקדם ולהתפתח ויוליה מקפידה להישאר מעודכנת בנעשה בענף, היא משתתפת בקורסים רבים ובהשתלמויות ולומדת לשדרג את שיטות הטיפול.

לסיום אני שואל את יוליה את השאלה הבלתי נמנעת על המחיר. ״זה נשמע יקר מאוד״ אני אומר לה.

״קודם כל, פתרונות השיער הם עניין הרבה פחות יקר ממה שאנשים עשויים לחשוב״ עונה יוליה. ״המחירם מתחילים בכמה מאות שקלים ועשויים לטפס למעלה – תלוי באופי העבודה, בשיטה, בסוג ובכמות החומרים. כדאי לקחת בחשבון שיש כאן עבודת יד, התאמה אישית של הפאה או הטופר ושאלת חומרי הגלם והמרכיבים. רכישת המוצר עצמו היא חד פעמית, משום שהפאות והטופרים עמידים לאורך שנים ולכן גם משתלמים לטווח ארוך״.

ליצירת קשר עם יוליה והזמנת תור לייעוץ ללא התחייבות, תצלצלו 050-2478859

(תוכן שיווקי)

כתבה מעניינת:

צילום להמחשה פריפיק

שאיבת שומן בלייזר: האם זה מתאים לך?

שתפומערכת פורטל זהר.נט שאיבת שומן בלייזר אינה מהווה פתרון קסם לעודף משקל וחלופה להרזיה באמצעות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *