Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1537114757:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 23678
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => במקום הנכון - ובזמן הנכון | פורטל זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל | בחירות 2018
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => קורן נוימרק
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% במקום הנכון - ובזמן הנכון | בחירות בכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ראש רשימת הליכוד בכרמיאל, עו״ד קורן נוימרק, מגלה בראיון מיוחד מדוע החליט שלא להתמודד לראשות העיר וגם מה דעתו על רמת החינוך בכרמיאל, על בעיות התעסוקה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 77
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 460
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => %title% %page% %sep% %sitename% במקום הנכון - ובזמן הנכון | בחירות בכרמיאל
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => ראש רשימת הליכוד בכרמיאל, עו״ד קורן נוימרק, מגלה בראיון מיוחד מדוע החליט שלא להתמודד לראשות העיר וגם מה דעתו על רמת החינוך בכרמיאל, על בעיות התעסוקה
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => קורן נוימרק
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => במקום הנכון - ובזמן הנכון | פורטל זהר הצפון
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל | בחירות 2018
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
קורן נוימרק בנימין נתניהו 2018-09

במקום הנכון – ובזמן הנכון

שתפו

ראש רשימת הליכוד בכרמיאל, עו״ד קורן נוימרק, מגלה בראיון מיוחד מדוע החליט שלא להתמודד לראשות העיר וגם מה דעתו על רמת החינוך בכרמיאל, על בעיות התעסוקה ועל מפגעי האבק בגבעת רם

מערכת זהר הצפון

יו"ר הליכוד בכרמיאל, עו״ד קורן נוימרק, יתמודד בבחירות המקומיות, לקדנציה שניה במועצת העיר. בפעם הקודמת זה נגמר עם מנדט אחד, הפעם בטוחים בליכוד כי הרשימה תכפיל ואף תשלש את כוחה. נפגשנו עם נוימרק לשיחת עומק, כדי להכיר טוב יותר, את מי שמייצג בכרמיאל את מפלגת השלטון.

– קורן, ספר לנו קצת על עצמך?

״אני נשוי לסיגל אישתי האהובה, ואב לירדן בת 15 ויובל בן 13, אשר בשבת האחרונה לפני ראש השנה חגג בר מצווה ועלה לתורה. אני חי ועובד בכרמיאל, בעל משרד עורכי דין בשותפות עם חבריי עורכי הדין אביב בכר ואליעזר רודין. המשרד עוסק בתחום האזרחי -מסחרי. אני גר בכרמיאל ומגדל את ילדיי. מבחינה לאומית, אני רואה חשיבות למגורים בכרמיאל ולחיזוק העיר במקורות פרנסה ובתחומים נוספים. אני מאמין בהצלחה של העיר. אני מאמין שכשאדם נמצא במקום שהוא יכול להשפיע, הוא צריך לעשות את זה. העולם זימן לי להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. כיו"ר סניף הליכוד בכרמיאל, אני מרגיש זכות להיות שותף לצמיחתה של כרמיאל. אני איש חזון ואני רואה את כרמיאל פורחת ומשגשגת. זרעים שנזרע בקדנציה הנוכחית, יתפתחו הלאה בשנים הבאות״.

– לאור פרישתו של עדי אלדר ופתיחת המירוץ לראשות העיר, היינו מצפים מנציג הליכוד בכרמיאל להתמודד על הראשות. למה החלטת שלא לעשות זאת?

״אני בעלים של משרד עו"ד עצמאי בכרמיאל, זהו העסק שלי ואני מתפרנס ממנו בצורה מכובדת. אינני מחפש עבודה, אני מחפש להזיז דברים, לפעול לטובת העיר שלי. אני מתמודד למועצה כי אני חושב שיש ביכולתנו, חברי הליכוד, להשפיע בעיר, להוות גשר חשוב למוקדי ההשפעה ולהביא תקציבים עודפים לעיר. אנחנו בקשר מעולה עם שרי הליכוד ושרים נוספים, כך שנוכל לבנות תוכניות עבודה ולהביא תקציבים לצורך מימוש התוכניות. יש לא מעט תחומים שאנחנו חושבים שניתן לעזור ולסייע לראש העיר שיבחר. לגבי ריצה לראשות העיר, למרות לחצים שהופעלו עלי ממצודת זאב החלטתי לא להתמודד בשלב זה. יש מספיק מתמודדים לראשות, אנחנו נפעל לטובת העיר עם מי שייבחר״.

– באילו תחומים אתה חושב שתוכלו להשפיע?

״ישנם מספר תחומים ששמנו לעצמנו למטרה לקדם, ראשית תחום התעסוקה בעיר. אין זה סוד שכרמיאל היום לא מהווה מוקד משיכה בתחום התעסוקה, אני מאמין שיש מה לעשות, אנחנו חייבים ליצור מקומות עבודה איכותיים גם בתוך העיר. אני בטוח שניתן לעשות זאת. אנחנו נמשיך את פרויקט המאיץ הטכנולוגי שהתחלנו לקדם כבר בקדנציה זאת יחד עם שר הכלכלה מר אלי כהן, עבדתי איתו אישית ועם משרדו בעניין זה, אנחנו יכולים לאפשר חממה עיסקית לחברה צעירים שסיימו ללמוד בעיקר תחומי הנדסה ושיש להם רעיון טוב להזנק, לתת את הדחיפה הראשונית, להשקיע ולהבטיח כך שאם יהיו הזנקים שיתפתחו לכדי ביצוע או הקמת מפעל, הוא יוקם בכרמיאל. אפשר להקים כאן בכרמיאל מרכז משמעותי להזנקים טכנולוגיים בתחומים שונים, לא רק תוכנה. בנוסף אני מאמין שתחום הביו טכנולוגיה וביורפואה שהתחיל יפה עם פרוטליקס, נתקע – יש מה לעשות גם בכיוון זה, כרמיאל צריכה להפוך לבסיס התחום הזה בארץ יחד עם מכללת בראודה ולהקים פה מרכז פיתוח טכנולוגי בתחום הביוטכנולוגיה, זה בהחלט אפשרי וגם יספק מקומות תעסוקה איכותיים. בנוסף ישנה מגמה היום של משרד הביטחון להעביר חלק מהייצור הבטחוני לגליל, אנחנו חייבים להיות חלק מהעניין הזה, באופן עקרוני כתפיסה לתת כתף באופן שוטף לאזורי התעשייה הקיימים באזור ולפעול מול הממשלה לתעדוף האזור שלנו בעניין הזה ע"י מתן הטבות ומענקים מיוחדים למי שיקים מפעל פה״.

– איך יקומו אותן חברות דווקא בכרמיאל?

״דרך אחת מאוד פשוטה: אנחנו נפעל באמצעות החברה הכלכלית לאתר רעיונות טובים בתחילת הדרך, נבצע בדיקת התכנות וכשנמצא את הרעיונות המתאימים, נציע להן באמצעות החברה הכלכלית של העיר מקום ללא עלות, נקשר אותם עם המכללה והמוחות שבה, נסייע להם ע"י ייעוץ משפטי וכן ראיית חשבון, בעצם נאמר להם שבו בכרמיאל ואנחנו נדאג לכם לצרכים שלכם – ׳אתם שבו ותפתחו את המוצר, אנחנו כחברה כלכלית נדאג לגיוס ההון הדרוש לפיתוח׳! תמורת הסיוע הנרחב בתחילת הדרך החברה הכלכלית תקבל מספר אחוזי בעלות בודדים בחברה החדשה בתקווה שזו תבצע אקזיט ואז העיר תהנה מפירות ההשקעה, ואף אם החברה לא תתרומם לגבהים, אז לפחות יצרנו מקומות תעסוקה״.

– מה עמדתך בנושא מפגעי החול והאבק הקשים בגבעת רם?

״נחלק את הנושא לשניים: נושא מפגעי האבק והעניין העקרוני של תנופת הבנייה. ראשית, גם אני שותף לחזון המדבר על 100,000 תושבים בכרמיאל, עיר גדולה זה מגוון שירותים רחב יותר לתושבים, תקציבים גדולים יותר וכו'. יחד עם זאת צביון העיר מאוד חשוב לנו, אנחנו חייבים לעמוד על המשמר ולמצוא כל דרך על מנת לשמר את צביון העיר הקיים המבטא את חזון הקמת העיר. אנחנו חייבים לעקוב אחר הדברים ולוודא שקצב הבנייה לא מואץ מדי, שהוא אכן עונה על הצורך של העיר, אני מתכוון להכנס לעובי הקורה בעניין זה ולוודא שאנחנו בכיוון הנכון. מעבר לזה נושא הדיור בעיר לא מסתכם רק בגבעת רם, אנחנו צריכים לזכור שיש לנו בעיר שכונות ותיקות שנזנחו והפכו להיות לא רלוונטיות לזוגות צעירים, זה מאוד חבל, צריך לחזור לשכונות הוותיקות לתחזק ולשקם אותן כבעבר ולהפוך אותן לאטרקטיביות לזוגות צעירים על כל המשתמע – טיפוח סביבתי, גני שעשועים, תאורה ועוד ועוד. לגבי נושא האבק, התבטאתי בעניין הזה, היתה לנו פגישה עם שר השיכון מר יואב גלנט בעניין, אנו איתו בקשר. אנחנו בשום אופן לא יכולים להרשות מצב של סבל מתמשך לתושבי הגבעה, צריך לעשות כל מאמץ לעצור את המפגע הזה מה שיותר מהר ולחפש כל דרך להמשיך את הפרויקטים שכבר התחילו באופן כזה שהתושבים לא ינזקו״.

– מה לדעתך מצב החינוך בעיר ומה אתה מתכנן לקדנציה הבאה?

״אני חושב שהחינוך בכרמיאל הוא טוב, כבר בראשית דברי אני חושב שצריך להודות על כך גם לראש העיר וגם למחלקת החינוך בעיריה. כרמיאל יודעת לתת מענה ראוי לכל הגילאים ובכל הרמות, זה לא אומר שהכל מושלם, תוצאות מבחני המיצב לא כ"כ טובות גם ביסודי וגם בתיכונים, אנחנו יכולים לעשות יותר, אני חושב שמעורבות מוגברת של מח' החינוך תוך הצבת יעדים ברורים והגדלת תקציבים יכולות בהחלט להעלות אותנו על דרך אחרת, ומאוד חשוב, יותר פעילות חברתית ממוסדת במסגרת בתי הספר, זה מאוד חסר היום בעיקר בתיכונים. בחינוך בנינו תוכנית עבודה מסודרת החל מבתי הספר היסודיים וכן בתיכונים בהם נכניס תוכנית אקדמית אשר תקנה לתלמידים נקודות זכות אקדמיות, איני מדבר רק על מצטיינים כי אם על כולם, להנגיש את האקדמיה לכולם, אני בקשר בנושא זה עם ד"ר אילן רחימי״.

– כבר שנים שהצעירים עוזבים את כרמיאל, מה דעתך בנושא?

״צעירים יגיעו לכרמיאל ויחזרו לכרמיאל רק אם כרמיאל תדע להציע השכלה גבוהה איכותית, תעסוקה איכותית, חינוך איכותי ודיור במחיר סביר, על זה פירטתי עד כה. אי אפשר להביא הנה אף אחד בכוח, אנחנו חייבים להתאמץ ולוודא שאכן בראודה תהפוך לאוניברסיטה, שיתבצע בה מחקר איכותי, לסייע להם להקים חברת מסחור של הפיתוח ושתהיה אבן שואבת למרצים טובים, אז יגיעו סטודנטים רבים יותר ואם נדע להציע תעסוקה, דיור וחינוך טוב, הם גם ישארו וכמובן בני העיר יעזבו פחות״.

״אנחנו לא צריכים להבהל מצעירים שעוזבים, אחרי הצבא צריך לטייל, לגור במקומות אחרים, להכיר אנשים חדשים, ׳להתאוורר׳. אני הייתי רוצה לראות את החבר׳ה הצעירים חוזרים לעיר ומקימים כאן משפחות לאחר ש׳ראו עולם׳, אנחנו צריכים להתאמץ ולהיות אטרקטיביים בשבילם״.
״אני רוצה להדגיש לסיום עם כל מה שנאמר עד כה, כרמיאל היא עיר איכותית. אני נהנה לגור פה, העיר נראית חדשנית ומטופחת רוב הזמן, מציעה מגוון רחב מאוד של שירותים ומסחר ובעיקר חינוך ראוי לילדנו, מאוד נוח לגדל פה משפחה וילדים. אני בהחלט זוקף לא מעט לראש העיר היוצא מר עדי אלדר ובהזדמנות זאת כתושב אני רוצה לומר לו תודה על כל העשייה לאורך השנים״.

 

לחדשות בנושא בחירות 2018 בכרמיאל לחצו כאן>>>

כתבה מעניינת:

תאונה צומת ביג כרמיאל צילום איחוד הצלה

תאונה סמוך לצומת ביג: שני צעירים נפצעו

שתפומאת גיל דובריש שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים שהתרחשה היום (ד') בשעות הצוהריים בכביש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *