Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1613653930:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 44175
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | הופעה פרטית וייחודית שלא ציפיתם לה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם | תדמית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ליאור סושרד
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% הופעה פרטית וייחודית שלא ציפיתם לה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תקופת מגיפת הקורונה, שינתה לגמרי את תחומי האירועים והבידור, עם דגש הלך וגדל על אירועים מצומצמים ואינטימיים ועל הופעות פרטיות במקום הופעות ענקיות
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1660
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 645
        )

)
צילום אילוסטרציה

הופעה פרטית וייחודית שלא ציפיתם לה

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

תקופת מגיפת הקורונה, שנכנסה לחיינו בתחילת 2020 ועדיין איתנו גם כשאנו מתקדמים עמוק לתוך 2021, שינתה לגמרי את תחומי האירועים והבידור, עם דגש הלך וגדל על אירועים מצומצמים ואינטימיים ועל הופעות פרטיות במקום הופעות ענקיות. בין אם אתם רוצים הופעה פרטית בבית, באירוע אינטימי ומיוחד (ב"לייב" אמיתי או בדיגיטל) או הופעה פרטית לקפסולה מהבניין או מהיישוב שלכם, טרנד הבידור החדש הזה הפך כה פופולארי שאתם צריכים תוכן מיוחד, הופעה פרטית וייחודית שלא מצפים לה ואשר מספקת חוויית בידור מדהימה.

מה ההגדרה של הופעה פרטית?

לפני הכל, בואו נגדיר רגע מה בכלל הכוונה של הופעה פרטית. במציאות הקורונה שנוצרה בישראל, עם תקופות של סגרים, מגבלות שכל הזמן משתנות ומתעדכנות ושינויים קיצוניים באופן בו אנו מבלים וצורכים תכני בידור ותרבות – מה שלפני שנתיים קראתם לו הופעה פרטית יכול היום כבר להיות פחות רלוונטי מבחינת ההגדרה.

בהקשר זה, הופעה פרטית היא הופעה המיועדת לקהל מצומצם של אנשים, שכולם מוזמנים וידועים מראש, כאשר במקרים רבים מדובר על קהל עם קשר ישיר בין האנשים המרכיבים אותו, ממש קפסולה שמתכנסת יחד ליהנות מערב בידור איכותי, מצחיק ומיוחד.

הופעה פרטית וייחודית שכזו יכולה למשל להיות הפתעה מקורית וסופר מושקעת לערב דייט רומנטי של בני זוג. זו יכולה להיות הופעה למשפחה גרעינית או למשפחה קרובה שמתכנסת יחד בבית שלכם, הופעה לקפסולה של שכנים מהבניין או של מספר מצומצם של אנשים מאותו ישוב כפרי וכדומה. בנוסף הופעת בידור פרטית יכולה גם היום להיות, בהתאם למגבלות הקורונה באותה נקודת זמן, הופעה מיוחדת וייעודית לעובדים של חברה מסוימת, למחלקה מסוימת בארגון או אפילו ליישוב כפרי קטן בהופעה תחת כיפת השמיים ובמרחב פתוח.

לסיכומו של עניין, הופעה פרטית במציאות ההזויה והבלתי צפויה של מגיפת קורונה היא הופעה אינטימית ומצומצמת יחסית מבחינת כמות משתתפים, הופעה בה ידוע מראש בדיוק מי מגיע לאירוע, כשהיום כבר יש גם יכולת "סינון" רק של קהל שעבר חיסון נגד קורונה או חלה והבריא.

רעיון מדליק ומיוחד להופעה פרטית – מופע מנטליזם של ליאור סושרד!

אחרי שהסברנו מה זו הופעה פרטית בימים טרופים אלו ואחרי שהבנתם שיש מגוון מקרים שבהם האירוע שלכם יכול להיחשב הופעה פרטית, הנה לכם רעיון מקורי ומדהים להופעה ייחודית שלא ציפיתם לה ושלא חוויתם כמוה עדיין – הופעת מנטליזם ואמנות חושים, הופעה פרטית של ליאור סושרד, מאסטר מנטליסט פורץ דרך ובדרן מוביל בישראל ובעולם.

יחד עם הופעות ענקיות באולמות מפורסמים ותצוגות מטריפות לגמרי בתכניות הטלוויזיה המובילות בכל העולם ובאירועים יוקרתיים של מותגים, מדינאים וסלבריטאים מהשורה הראשונה, ליאור סושרד עף הכי רחוק והכי גבוה באירועים פרטיים, אינטימיים ואישיים יותר. סושרד מייצר לכל הופעה פרטית תכנים וקטעים מותאמים אישית, סוחף את כל הקהל להשתתפות פעילה במופע, בקטעי מנטליזם עוצרי נשימה ומדהימים בכל כך הרבה מובנים, כשכל ההופעה כוללת המון הומור אלגנטי ובידור ברמה הגבוהה ביותר.

דווקא הסביבה האינטימית מאפשרת לליאור ליצור אינטראקציות בידוריות מיוחדות במינן ובלתי נשכחות, לקחת את כל הקהל למסע מרתק, סוחף ובלתי יאומן במסתרי המוח האנושי והיכולות של מנטליסט ובדרן מוכשר כל כך. קטעים של "קריאת מחשבות", ניבוי תוצאות בדיוק מושלם ובלתי נתפס, השפעה על מחשבות של כל הקהל ועוד אינסוף הפתעות שישאירו אתכם מופתעים, צוחקים ולא מאמינים איך זה קרה.

אם אתם מחפשים רעיון להופעה פרטית וייחודית, הופעה מבדרת ובלתי נשכחת, פנו לליאור סושרד והזמינו אותו ל"שואו" מטורף אצלכם באירוע.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול כרמיאל פרומו

הורה כרמיאל!

שתפופסטיבל כרמיאל חוזר בפעם ה-36, בסימן 100 שנות ריקודי-עם והמון מופעים, אווירה וצבע. הכנו עבורכם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *