Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1608724394:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_oembed_3c14468e4a594e4833488cfda9d80840] => Array
        (
            [0] => 
מזעזע: כרמיאלית לשעבר הותקפה באלימות ע"י בעלה לעיני בנם הפעוט והוריה
) [_oembed_time_3c14468e4a594e4833488cfda9d80840] => Array ( [0] => 1601386966 ) [_thumbnail_id] => Array ( [0] => 41529 ) [_wp_page_template] => Array ( [0] => default ) [_elementor_controls_usage] => Array ( [0] => a:0:{} ) [_advads_ad_settings] => Array ( [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;} ) [tie_sidebar_pos] => Array ( [0] => default ) [tie_post_slider] => Array ( [0] => 184 ) [_the_champ_meta] => Array ( [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;} ) [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array ( [0] => פורטל זהר.נט | הותר לפרסום שמו של החשוד בניסיון לרצוח את אשתו | היכנסו לכתבה ) [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array ( [0] => חדשות כרמיאל ) [_yoast_wpseo_focuskw] => Array ( [0] => אלימות נגד נשים ) [_yoast_wpseo_title] => Array ( [0] => הותר לפרסום שמו של החשוד בניסיון לרצוח את אשתו | חדשות כרמיאל ) [_yoast_wpseo_metadesc] => Array ( [0] => הלחץ הציבורי עזר: בית המשפט התיר היום (שלישי) בצוהריים לפרסם את שמו של החשוד בניסיון הרצח של אשתו בערב ראש השנה, במצפה רמון. החשוד הוא אביעד משה, בן 45 ) [_yoast_wpseo_linkdex] => Array ( [0] => 54 ) [_yoast_wpseo_content_score] => Array ( [0] => 30 ) [_yoast_wpseo_primary_category] => Array ( [0] => 246 ) [tie_views] => Array ( [0] => 1723 ) )
אביעד משה צילום מהרשתות החברתיות
אביעד משה. צילום מהרשתות החברתיות

הותר לפרסום שמו של החשוד בניסיון לרצוח את אשתו

שתפו

מאת גיל דובריש

הלחץ הציבורי עזר: בית המשפט התיר היום (שלישי) בצוהריים לפרסם את שמו של החשוד בניסיון הרצח של אשתו בערב ראש השנה, במצפה רמון. החשוד הוא אביעד משה, בן 45. על-פי החשד, תקף משה את אשתו, שירה איסקוב בת 31, ילידת כרמיאל, בסכין ובמערוך וכל זאת לנגד עיניו של בנם הפעוט בן השנה וחצי ובעיצומה של שיחת וידיאו שניהלה עם הוריה המתגוררים בכרמיאל. שירה ניצלה הודות לתושייתם של שכנים ששמעו את הצעקות והמהומה ולא חששו להיכנס לדירה ולהתעמת עם הבעל. שירה, בת למשפחה מכובדת וותיקה בכרמיאל נפצעה קשה והובהלה לבית החולים. בימים הבאה היא התאוששה למרבה המזל ויצאה מכלל סכנה.

בימים האחרונים נאספו מעל מיליון שקלים במיזם גיוס המונים שנועד למען שיקומה של שירה. במסגרת המיזם, שנקרא ״מחזירים לשירה את החיוך״ התגייס הציבור כדי לסייע לשירה איסקוב לשחזר את פניה, לחזור לעצמה ולבנה הפעוט לאחר התקיפה הנוראה. מי שעומד מאחורי היוזמה כתב בדף גיוס ההמונים: ״שירה שוכבת בבית חולים, פניה מרוסקות, ראותיה מחוררות ושינייה שבורות. היא עברה אלימות נוראה, שסימניה והשלכותיה ילוו אותה הרבה אחרי שההפגנות יסתיימו, כשהמשפט יזדחל לו והתקשורת תתעסק בדברים אחרים. למעשה, זוהי צלקת שתישא עימה תמיד. ילדה הפעוט של שירה, בן קצת יותר משנה, זקוק לאמא שלו. זו התחלה קשה מנשוא. שירה זקוקה לנו עכשיו. בנה זקוק לנו ולה עכשיו. שירה צריכה כסף כדי להתחיל את חייה מחדש״.

לפני כשבועיים נערכה בכרמיאל הפגנה בהשתתפות כמעט 200 איש במחאה על התקיפה האלימה והקשה נגד שירה בפרט ובמחאה על האלימות נגד נשים בכלל. במידה רבה ובעל כורחה, הפכה שירה להיות הפנים של המאבק באלימות במשפחה.

עו״ד חיים שוקרני, המייצג יחד עם עו״ד בן מעוז את משפחת איסקוב בתיק נגד החשוד בתקיפה: ״היום נעשה צדק בבית המשפט המחוזי , הותר לפירסום שמו של התוקף בנסיון רצח של מרשתי, צר לי כי נאלצנו להגיע למצב בו נדרש הערעור, אך למזלי ההחלטה שלא לפרסם את שמו עוררה זעם ציבורי ואף גררה שורת מחאות של ארגוני הנשים שתומכות במרשתי ובמשפחה. החלטת בית המשפט השלום לאסור את פרסום שמו של התוקף הייתה שגויה מלכתחילה, בהפיכת ההחלטה הוכח למרשתי ולמשפחתה כי בית המשפט וגורמי אכיפת החוק דורשים צדק. נמשיך להמתין לשיפור מצבה הבריאותי של מרשתי״.

שירה איסקוב. צילום מהפייסבוק
אביעד משה. תמונה מהרשתות החברתיות

כתבה מעניינת:

מחבל טרור טרוריסט

נמנע פיגוע בכרמיאל? נחשפה חוליית טרור באזור

שתפושב"כ והמשטרה עצרו 13 חשודים בהתארגנות פעילות טרור שתכננו לבצע פיגועים בארץ, רוב החשודים: תושבי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *