Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1446638068:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 57
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 482
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 8.1.2015-14.11.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע תעלה על הפרק שאלת הזוגיות שלכם. כדאי שתנסו להימנע מלשרוף גשרים והשתדלו לנקוט בשפה מקרבת ודיפלומטית. בנושא הפיננסי הגיע הזמן להשליט סדר ובקרה, אתם חיים בבזבזנות מוחלטת כאילו אין מחר. מבחינת העבודה והקריירה אתם מצויים בצומת דרכים. הטיפ השבועי – נסו להימנע מקוצר רוח ואי סבלנות בניהול מערכות היחסים שלכם.

שור

שוורים, השבוע תעברו שינויים מהותיים במערכות היחסים שלכם. יותר ויותר תשאפו לזוגיות הדוקה ומשתפת. לפנויים שביניכם, הגיע הזמן לבסס מערכות יחסים ולהרגיש מוכנים למסד קשרים. מבחינה כלכלית – מסתמנת תקופה מאוששת יותר ביחס לחודשים האחרונים. קריירה ועבודה- למהססים, זה הזמן לשינויים ולבניית יסודות חדשים. הטיפ השבועי – היזהרו מאהבה “חונקת”, מתובענות יתר ומהררי ציפיות פן תתאכזבו.

תאומים

תאומים, השבוע אתם נהנים מהרפתקנות, זקוקים לריגושים ומרבים בנסיעות בדיוק כמו שאתם אוהבים. לבעלי המשפחות – מומלץ טיול עם הילדים, הקדישו להם זמן איכות. קריירה ועבודה – אתם צפויים לפריחה, לצמיחה ולשגשוג, קחו בשתי הידיים הצעות רציניות המופנות אליכם, אבל הפעילו שיקול דעת. הטיפ השבועי – השבוע יותר מתמיד השתדלו לשמור על טאקט ולא למהר להגיב.

סרטן

סרטנים, השבוע אתם הופכים משפחתיים מתמיד, זקוקים מאוד לאינטימיות זוגית. כדאי שתקפידו על בריאות הגוף והנפש. שיחות מקצועיות הם הדרך הטובה ביותר להרגיש טוב. מבחינת הקריירה – זה הזמן להעלות רעיונות מקצועיים חדשים, בזכות התקשורת הרהוטה והמהפנטת שלכם אתם עשויים לנסוק. הטיפ השבועי- השתדלו לא להיתפס לעקשנות מיותרת בתקופה זו, גמישות יכולה לעזור למשפחה ולזוגיות.

אריה

אריות, השבוע אתם במצב רוח לבילויים, לריגושים ולכיבושים, אולם כדאי שתבדקו שאתם לא בורחים מהחיים האמיתיים ומתמכרים לסם העליצות ולפריקת כל עול. מבחינת הקריירה והעבודה – סוד ההצלחה שלכם טמון ביכולת התמרון והדיפלומטיה המילולית, כך תוכלו לקצור הצלחות. הטיפ השבועי – השתדלו לא לבחון את בן/בת הזוג תחת זכוכית מגדלת והימנעו מביקורת נוקבת על זוטות.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע ענייני רכוש וממון יתפסו את מרכז תודעתכם ואולי אפילו תעזו לחשוב על מעבר דירה. קיים בכם צורך עז למשפחתיות ולטיפול בכל הסובב אתכם. בענייני העבודה – צפויה תקופה של התרחבות, שינוי וצמיחה. יתכן שינוי מקום עבודה. לפנויים – שימו לב להיכרויות בסביבת העבודה שלכם. הטיפ השבועי – בחיי היום-יום שמרו על דיסקרטיות ופרטיות.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע עלולה להיות מתיחות ועוינות בתקשורת הבין- זוגית. אתם בהחלט טעונים וזה לא נעים, אולם, שימו לב שאתם לא ביקורתיים יתר על המידה כלפי הסובבים. מבחינת הקריירה – זה הזמן לגלות תעוזה ולדחוף עצמכם ללא בושה, השתמשו בכל מה שהתברכתם בו כדי לזכות להכרה, למימוש עצמי ולשדרוג. הטיפ השבועי – מומלץ לנקוט בשיטת ‘חייה ותן לחיות’, שחררו שליטה, תפסו מרחב ופעלו בדרך עצמאית.

עקרב

עקרבים, השבוע עוברת עליכם סערה רגשית. קחו את הזמן לעצמכם והשתדלו להוריד הילוך ומלאו את המצברים. מבחינת הזוגיות, לפנויים – הגיע הזמן למיסוד ולמימוש הקשר. מבחינה כלכלית – התנהלות עם כספים בדרך נכונה וזהירה, תוביל אתכם למימוש תוכניות מגירה שחלמתם זמן רב עליהם כמו רכישת מגרש או קניית דירה. הטיפ השבועי – בזוגיות לא כדאי להיות קנאים וטוטאליים יתר על המידה, סבלנות היא מילת המפתח.

קשת

קשתים, השבוע תהפכו לפופולאריים מתמיד, תצרו קשרים חדשים ותהיו במרכז העניינים. רק שימו לב שאתם לא חסרי סבלנות יתר על המידה. זוגיות – אפשרו לעצמכם לוותר על מאבקי כוח וליהנות מבילויים, נסיעות ומהכרויות. קריירה – תתמקדו פחות בשיווק עצמי ויותר בזיהוי יוזמות חדשות. הטיפ השבועי – כדאי מאוד שתיזהרו מהשקעות פזיזות, אתם עלולים להיגרר להפסדים.

גדי

גדיים, השבוע אתם חשים בדידות, עולם הרגש שלכם אינו מסופק, אתם כמהים להתרחשות מלהיטה ומלהיבה שתוציא אתכם מהשיממון של חייכם. השבוע יש לכם הזדמנות לצאת ממעגל הקסמים ולעשות סוף סוף משהו עבור עצמכם בלבד. במקום העבודה אתם מצליחים ומוערכים מאוד. הטיפ השבועי – הימנעו מלהביא את העבודה הביתה.

דלי

דליים, השבוע אתם ביתיים ומשפחתיים מתמיד, הבית הוא עיר מקלט עבורכם, אתם מתמכרים לשינויים הויזואליים, לעיצוב מחודש של הבית והרהיטים, משפצים וצובעים… מאידך בעבודה השעמום גובר על העניין וההנאה, וכך בעצם, אתם מתנהלים. הטיפ השבועי – נסו לא להתייחס לקושי בעבודה כאל מפלצת והיו אופטימיים, או לחלופין מצאו מקום עבודה חדש ומעניין יותר.

דגים

דגים, השבוע מתגבשת ומתחזקת התוכנית למעבר דירה, או אפילו שינוי לעיר חדשה. אתם זקוקים לשינוי מהותי בחייכם כמו אוויר לנשימה. למרות ששינוי מהותי, כפי שאתם חושבים עליו מבחינה מקצועית – כספית, עלול להלחיץ את בן הזוג ואולי את המשפחה, לכו עם האינטואיציות שלכם – זו בהחלט יכולה להיות הצלחה גדולה. הטיפ השבועי – אל תחששו ממהלכים כגון אלה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *