Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1434019254:1
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_vc_post_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:7:"vc_grid";a:0:{}s:10:"vc_grid_id";a:0:{}}
        )

    [taq_review_button_text] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [taq_review_button_size] => Array
        (
            [0] => medium
        )

    [taq_review_button_shape] => Array
        (
            [0] => square
        )

    [taq_review_button_color] => Array
        (
            [0] => #c7c7c7
        )

    [taq_button_icon] => Array
        (
            [0] => fa fa-check
        )

    [taq_review_button_type] => Array
        (
            [0] => flat
        )

    [taq_review_button_url] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [taq_review_title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [taq_review_position] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [taq_review_style] => Array
        (
            [0] => stars
        )

    [taq_review_summary] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [taq_review_total] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_hide_meta] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_hide_author] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_hide_share] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_hide_related] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_hide_check_also] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_sidebar_post] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_post_head] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [tie_googlemap_url] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_video_url] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_video_self] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_embed_code] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_audio_m4a] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_audio_mp3] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_audio_oga] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_audio_soundcloud] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_banner_above] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_banner_below] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_posts_num] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [post_color] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [post_background] => Array
        (
            [0] => a:6:{s:3:"img";s:0:"";s:5:"color";s:0:"";s:6:"repeat";s:0:"";s:10:"attachment";s:0:"";s:3:"hor";s:0:"";s:3:"ver";s:0:"";}
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => תמונת ארכיון
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => גיל דובריש
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 617
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/06/post_train-project-paused.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

עיכוב בפרוייקט חשמול הרכבת בין כרמיאל ועכו

שתפו

רכבת ישראל הפסיקה את ההתקשרות עם החברה שניהלה את מיזם החשמול. המשמעות: בשלב הראשון ינועו על מסילת הרכבת לכרמיאל קטרי דיזל

 

השבוע פורסם בתקשורת הארצית כי רכבת ישראל הפסיקה את התקשרותה עם חברת ברן, אשר ניהלה עבורה את פרויקט התשתיות בתוכנית חשמול הקווים והרכבות בקווים בין כרמיאל לעכו ובין הרצליה לירושלים. הרכבות החשמליות הראשונות תוכננו לצאת לדרך באמצע 2018, יותר משנה אחרי תאריך חנוכת קו הרכבת החדש בכרמיאל. כעת, נראה שהפסקת ההתקשרת תביא לדחייה משמעותית נוספת וכי הרכבת לעכו תהיה לפחות בשנים הראשונות רכבת מונעת בדיזל, כשאר הרכבות בארץ.

חברת הרכבת צפויה לצאת בחודשים הקרובים במכרז בינלאומי חדש, תהליך ארוך שיביא לדחייתו של הקו. החברה שתיבחר תיאלץ להמשיך בנקודה שבה הופסקה העבודה בכל הקשור להנחת תשתיות והכנת הקו.

כפי שפירסם זהר הצפון כבר לפני למעלה משנה, חשמול הרכבת יגרום, לפחות בשנים הראשונות, דווקא לבעייה עבור הנוסעים מכרמיאל, משום שרוב המסילות בארץ יהיו עדיין מסילות רגילות ולא מחושמלות. לפיכך, בעת הנסיעה למרכז, יהיה צורך לרדת בתחנת נעמן או בקריות ולהחליף לרכבת אחרת. כך גם יהיה בדרך חזרה מהמרכז לכרמיאל, כאשר יהיה צורך להחליף רכבת בתחנת נעמן, הואיל והרכבות הרגילות לא יוכלו להמשיך במסילה המחושמלת לכרמיאל.

בתקשורת הארצית פורסם כי למרות חשיבותו של הפרויקט וההשלכות הצפויות על השירות לנוסעים, טרם פורסמה תוכנית תפעולית חדשה לשנים 2016 עד 2020, ולכן לא הסתיימה גם ההיערכות לכלל ההשלכות של הקמת פרויקט החשמול על השירות לנוסעים.

כתבה מעניינת:

נפילות שריפה שימוש בתמונה לפי סעיף 27א לחוזק זכויות יוצרים

יום ראשון: מטח לעבר כרמיאל והאזור, נפילות בשטחים פתוחים

שתפומאת גיל דובריש מטח ראשון אחרי יום כיפור שקט: היום (ראשון) בשעה 2 בצוהריים לערך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *