Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1668497618:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50218
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-11-15
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1869
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => וילונות
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => איך לשמור על הווילונות כשיש בבית ילדים קטנים?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת זהר.נט. ילדים קטנים ווילונות נקיים? נראה ששני הדברים לא ממש הולכים יחד, והורים רבים נאבקים ללא להצלחה על הזכות ליהנות מווילונות יפים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 64
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 41
        )

)
וילונות צילום באדיבות אתר פרימוורה
צילום באדיבות אתר פרימוורה

איך לשמור על הווילונות כשיש בבית ילדים קטנים?

שתפו

מערכת זהר.נט

ילדים קטנים ווילונות נקיים? נראה ששני הדברים לא ממש הולכים יחד, והורים רבים נאבקים ללא להצלחה על הזכות ליהנות מווילונות יפים, נקיים ומטופחים. אז למה אנחנו מתקשים לשמור על וילונות נקיים כשיש בבית ילדים קטנים? בינינו? מי רוצה לחשוב על מטלות ניקוי מעיקות כשיש כל כך הרבה דברים אחרים לעשות. ובואו נודה – יש לנו ילדים שובבים וסקרנים שאוהבים לגעת, למשוך, להתחבא ולהתעטף בווילונות, ואנחנו זורמים איתם. יש ברירה?

 

כן! יש ברירה. אפשר בהחלט לשמור על הווילונות יפים, נקיים ומטופחים גם אם הילדים נהנים לאתגר אותנו וגם אם אין לנו זמן להוריד אותם, לכבס אותם, לגהץ ולתלות בחזרה. איך עושים את זה? בקלות. בואו נבדוק.

בייבי סטפס – התחילו עם שואב האבק

הורים לילדים קטנים מתחבטים בשאלה איך לנקות וילון רומאי בלי להתאמץ. אז לפני שנציע לכם פתרון פשוט לסוגיה המורכבת הזאת, לטובת מי שלא מצוי בנבכי עולם הווילונות המעוצבים, כדאי שנענה קודם על השאלה – מהו וילון רומאי? ובכן, וילון רומאי הוא שם כולל לווילונות הצללה מדהימים ביופיים שמחקים בהצלחה רבה את המראה המיוחד של הווילות המפעימות של עשירי רומא העתיקה. וילון רומאי עשוי בדרך כלל מבד עדין בגוונים בהירים ורכים. הוא נפתח כלפי מטה ומתקפל כלפי מעלה בהנעה של שרשרת קשיחה ומעוצבת. אם הווילון ממונע במנגנון חשמלי, אפשר לפתוח אותו ולקפל אותו בלחיצת כפתור. הודות ליופיים הרב הווילונות הרומאיים מבוקשים מאוד ואפשר למצוא אותם בבתים רבים בישראל. אז איך מנקים אותם? מתחילים עם שואב האבק. מרבית הווילונות, בין שמדובר בווילונות רומאיים ובין שמדובר בווילונות הצללה או וילונות בד, צוברים אבק, ואבק הוא הבעיה העיקרית שלנו. כדי לנקות את הווילונות היטב, בקלות ובכל הזדמנות התאימו את שואב האבק שלכם למצב שאיבה ידנית בגובה, טפסו על סולם או על דרגש יציב והתחילו לשאוב. השואב לא מסיר את מוֹך הבד? השתמשו ברולר דביק או במברשת ניקוי עדינה כדי להסיר את המוך במלואו. רוצים לשתף את הילדים בחוויית הניקוי? בקשו מהם למשוך את הווילונות בעדינות וליישר אותם כדי שתוכלו לשאוב ביסודיות בין הקפלים לפנים ולאחור.

על ניקוי בקיטור שמעתם?

אם הווילונות שלכם מעוטרים בכתמים שומניים בצבעים לא מחמיאים, סביר להניח שהילדים שלכם כבר טיפלו בהם, וששואב האבק לבדו לא יעשה את העבודה. אז מה עושים? ראשית, הסירו דאגה. שנית, מכשיר קיטור כבר רכשתם? אם לא – רוצו לרכוש או השאילו מהשכנים. אם כן – אתם יכולים לנשום לרווחה – הכתמים המסתוריים ייעלמו במהרה. מכשירי קיטור מומלצים לניקוי לכלוך מאתגר, להסרת כתמים עיקשים ולחיטוי והברקה של כל משטח. לא כדאי לוותר עליהם. איך תנקו את הווילון היטב בכוח הקיטור? משכו את הראש המרופד של מכשיר הקיטור מעלה ומטה לאורך הווילון. אפשרו לעוצמת הקיטור לחדור אל תוך סיבי האריג ולהסיר ממנו גם כתמים ותיקים. אם הווילונות שלכם עשויים מאריג עבה במיוחד או מסיבים טבעיים ועדינים, הקפידו על הנחיות היצרן לפני שתתחילו לנקות וכך תשמרו על יופיו, על צבעו ועל מרקמו של הווילון.

ניחוחות רעננים של פריחה באחו

אם מכשיר הקיטור שלכם עוצמתי דיו, הוא יסיר לא רק את הכתמים העיקשים אלא יעלים גם את הניחוחות הלא נעימים. אם לא הצלחתם לנטרל את הריחות המיוחדים שדבקו בווילונות, נסו לרסס אותם בתרסיסים ריחניים שמתאימים לאריגים למיניהם, או הכינו תרסיסים ביתיים משלכם בניחוחות אהובים. איך עושים זאת? מוזגים מים לבקבוק רסס פשוט מפלסטיק ומטפטפים לתוכו כמה טיפות של שמנים אתריים אהובים. מנערים היטב את הנוזל ומתחילים לרסס. הקפידו על ריסוס מדי יום או מדי שבוע, ותוכלו להריח את השינוי כבר מהלחיצה הראשונה.

מי צריך שירותי ניקוי מקצועיים?

כדי לשמור על הווילונות שלכם נקיים וכדי שהילדים שלכם יוכלו להמשיך לחקור אותם בהנאה, אתם לא צריכים להשקיע מאמצים רבים בניקוי, ואתם ממש לא צריכים שירותי ניקוי מקצועיים. די בכמה צעדים פשוטים, והווילונות שלכם יישארו נקיים, מטופחים, ריחניים ויפים תמיד.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

 

כתבה מעניינת:

הכוח של מטבח ירוק בעיצוב כפרי

שתפובתחום עיצוב המטבחים, הסגנון הכפרי בולט בזכות החמימות המזמינה והעל – זמנית שלו. מטבח כפרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *