Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1693130504:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52076
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי חגג את חוג הבית ה-100
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי המתמודד המוביל לראשות העיר כרמיאל חגג בתחילת השבוע את חוג הבית ה-100 במספר לקראת הבחירות המקומיות
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי חגג את חוג הבית ה-100: ״תודה על התמיכה הגדול של תושבי כרמיאל, לא מובן מאליו״
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן שיווקי
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 152
        )

)
אלון אזולאי
צילום: מדיה אלון אזולאי

אלון אזולאי חגג את חוג הבית ה-100: ״תודה על התמיכה הגדול של תושבי כרמיאל, לא מובן מאליו״

שתפו

אלון אזולאי המתמודד לראשות העיר כרמיאל חגג בתחילת השבוע את חוג הבית ה-100 במספר לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד פחות משלושה חודשים; רוצים שאלון אזולאי יגיע גם אליכם? שלחו SMS למספר 053-5001548

– מוגש מטעם רשימת ״כרמיאל חדשה״ –

המועמד לראשות העיר כרמיאל, אלון אזולאי, חגג בתחילת השבוע את חוג הבית ה-100 במספר והודה לתושבי כרמיאל על התמיכה האדירה. מדובר על הספק יוצא מן הכלל למועמד לראשות עיר בקנה מידה ארצי. כבר עם תחילת מסע הבחירות של אלון אזולאי, הוא התחייב להגיע לכל בית ומשפחה בכרמיאל. במסגרת חוגי הבית שמקיים ברחבי העיר, בחצרות ובסלונים השונים, מציג אלון אזולאי את חזונו ותכניותיו במגוון תחומי החיים עבור העיר כרמיאל ותושביה, לכשיבחר לראשות העיר בעוד פחות משלושה חודשים.

חזונו של אלון אזולאי עבור העיר כרמיאל מורכב משתי תכניות עיקריות ורחבות היקף. התכנית הראשונה היא ״תכנית ה-100 לחיזוק העיר כרמיאל״ והיא המצע של אזולאי, אשר כולל 100 התחייבויות אישיות מול תושבי העיר, לביצוע בקדנציה הקרובה. בימים אלו נחשפת ״תכנית ה-100״ בעמוד הפייסבוק של אלון אזולאי וכן ניתן להיכנס לאתר www.Alonazulay.co.il שם כבר מוצגים כל עשרת הפרקים של התכנית להתרשמות התושבים.

במקביל, מציג אלון אזולאי בחוגי הבית, תוכנית נוספת בשם ״תכנית אלון״, שצפויה להיות מוגשת לממשלת ישראל במטרה להעניק תיעדוף בהשקעת משאבים עבור העיר כרמיאל, לצד סיוע לרשויות הערביות שמסביב בהסדרת בעיות הביטחון והעבריינות, התשתיות, המתאר ועוד. תפקידה של כרמיאל עם הקמתה היה לייהד את הגליל. עם השנים, המדינה זנחה את הצפון. כעת אלון אזולאי מתכוון להיאבק למען תושבי כרמיאל על השקעת המשאבים במגוון התחומים, על מנת לצמצם את הפערים בין הפריפריה למרכז ולהחזיר מחדש לתושבי כרמיאל את התקווה להמשיך ולהישאר בעיר, ותיקים וצעירים כאחד.

על רקע פרסום שתי התוכניות הצפויות מבקש אלון אזולאי מהתושבים: ״בסוף השנה, על כולנו לבחור נכון בהתאם לתוצאות. חצי עשור של קיפאון הביא את העיר לשפל של כל הזמנים. מבחן התוצאה הוא הקובע, ובמבחן התוצאה, קונינסקי נכשל. הבטחות לחוד ומציאות לחוד. בניגוד לכך, אני מתכוון לבצע. פחות דיבורים ויותר מעשים. נחזיר את התקווה לתושבי כרמיאל, נפתח את הכלכלה המקומית ונייצר מנופי צמיחה לאזור כולו. אצעיד את העיר כרמיאל לעידן חדש, כל זאת בשמירה על שיח בגובה העיניים עם התושבים. ראש העיר הוא משרת ציבור, ורק האינטרס הציבורי הוא החשוב ביותר״.

בנוסף, חשף אלון אזולאי בשבוע האחרון סקר שערך מכון הסקרים של ד״ר מנחם לזר שקובע כי 78% מתושבי כרמיאל חוששים שכרמיאל תהפוך לעיר ערבית ומעורבת. כבר כיום, כ-10% מתושבי כרמיאל לערך, מגיעים מהמגזר הערבי. ״במשך חמש שנים מישהו נרדם בשמירה. אף אחד לא קידם מדיניות ואסטרטגיה סדורה להתמודדות עם הפיכתה של כרמיאל לעיר מעורבת, עיר ערבית-יהודית. מדובר במצב אבסורד שבו ממש הפקירו את הנושא. כשאני אומר שהפקירו את הנושא, זה אומר שבמקום לטפל בבעיה, בין היתר ביחד עם הרשויות הערביות מסביב, במטרה לסייע להן לשפר את התשתיות, הביטחון וקווי המתאר שלהן, פשוט לא עשו כלום״ אמר אלון אזולאי.

עוד הוסיף כי ״במיוחד כדי להתמודד עם הבעיה, כתבתי בחודשים האחרונים עם מיטב המומחים את תוכנית אלון. התוכנית פורסת בפני הציבור את הפעולות האופרטיביות שאני מתכוון לבצע כדי מצד אחד לשתף פעולה עם ראשי הרשויות הערביות באזור במטרה לשפר את איכות החיים של שכנינו ובכך למנוע הגירה ערבית אל תוך כרמיאל, ומצד שני לפתח מנועי צמיחה ייעודיים בכרמיאל, כדי להפוך את העיר לאטרקטיבית יותר, כזו שתמשוך יהודים רבים יותר להתגורר כאן, בין היתר באמצעות מתן תעדוף ספציפי לעיר כרמיאל והטבות שונות לתושבי העיר״.

רוצים גם אתם לארח את אלון אזולאי בסלון הבית לחוג בית?

שלחו הודעה סמס למספר 050-991-1422

כתבה מעניינת:

נר נשמה צילום אילוסטרציה פריפיק

טרגדיה בכרמיאל: בת 12 נפטרה בשנתה

שתפוהילדה, תושבת מודיעין עילית התארחה ביחד עם משפחתה לחופשה קצרה בכרמיאל. כשלא התעוררה ביום שישי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *