Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1706183424:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52579
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2024-01-25
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 4735
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי משיק: התוכנית הביטחונית לעיר כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => התוכנית הביטחונית של אלון אזולאי תעניק מעטפת מלאה למכלול האיומים על העיר ותושביה - בפשיעה העבריינית ובמוכנות לחירום
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי משיק: התוכנית הביטחונית לעיר כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2024
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 179
        )

)
אלון אזולאי וקפטן ג'ורג'. צילום: מדיה אלון אזולאי
אלון אזולאי וקפטן ג'ורג'. צילום: מדיה אלון אזולאי

אלון אזולאי משיק: התוכנית הביטחונית לעיר כרמיאל

שתפו

התוכנית הביטחונית של אלון אזולאי תעניק מעטפת מלאה למכלול האיומים על העיר ותושביה – בפשיעה העבריינית ובמוכנות לחירום

 – מוגש מטעם רשימת "כרמיאל חדשה" –

ביטחון כרמיאל: על רקע מלחמת חרבות ברזל וההסלמה הביטחונית, רתם המועמד לראשות העיר כרמיאל, אלון אזולאי, את היועץ לענייני ערבים לשעבר במחוז ירושלים של משטרת ישראל, סגן ניצב דורון זהבי, הידוע בכינויו "קפטן ג'ורג'", וכן את אלוף משנה במילואים ניר אבודרם, אשר כיהן בתפקידי פיקוד בכירים בצה״ל, ליצירת תוכנית ביטחונית מקיפה לעיר כרמיאל.

לאחר שבשבועות האחרונים כבר הוצהר כי התוכנית הביטחונית של אלון אזולאי נמצאת בעבודה, זאת על רקע חוסר המוכנות של העיר כרמיאל למצב חירום, כעת היא נחשפת כאן לראשונה. לא עוד מקלטים ציבוריים ומקלטים בבתים משותפים שהתגלו עם פרוץ מלחמה ׳חרבות ברזל׳ כלא שמישים, מעופשים ומוזנחים; לא עוד הטרדות של נשים, גברים, ילדות וילדים ברחובות העיר; לא עוד, חוסר שליטה ובקרה של מערך הביטחון על העיר כרמיאל.

התוכנית הביטחונית החדשה של אלון אזולאי לעיר כרמיאל מעניקה מעטפת מלאה למכלול האיומים על העיר ותושביה תוך מתן דגש על פשיעה עבריינית ומוכנות לשעת חירום כמטרה מרכזית. התוכנית הביטחונית מורכבת משלושה פרקים: א. שינוי תפיסת הביטחון כך שתותאם לאיומים הקונקרטיים; ב. שיפור המודיעין וצפי הפעילות העבריינית להגברת הרשעות; ג. יצירת שותפויות ותכנון לטווח ארוך.

בפרק הראשון, ארבעה מהלכים: 1. הקמת חברה לביטחון העירוני: החברה החדשה תרכז דיונים ותהליכים עם כלל הגורמים הרלוונטיים, תאגם עוצמה, ידע ומשאבים מהחברה האזרחית ותוביל לקבלת החלטות, כדי למקסם את רמת הביטחון לתושבי כרמיאל ומבקריה; 2. הקמת ״צוותי מגן״ שכונתיים: הפיכת כיתת הכוננות למשמר אזרחי עירוני בהיקף משמעותי באמצעות צוותי ׳מגן שכונתי׳ שיפעלו במצבי שגרה, חירום ומלחמה, לחיזוק הביטחון האישי בעיר לפי חלוקה לרובעים ושכונות. הצוותים יתבססו על תושבים מעורבים בקהילה, תוך הקצאת המשאבים להכשרה מקצועית וריענון, לוגיסטיקה וכלי רכב שיהפכו את הצוותים למבצעיים ומשמעותיים; 3. הגדלת יחידת האופנועים לתגובה מהירה – יחידת רוכבים (אופנועים ואופניים חשמליים) חמושה לכל שכונה בעיר. אנשי היחידה יהוו כוח התערבות ראשוני תוך זמן קצר ביותר, בכל אירוע חירום; 4. תוכנית הגדלת מספר הממ״דים והמגוניות – הקמה מהירה של ממ״דים ומגוניות המאושרות לפי דגם משרד הביטחון ופיקוד העורף, שיפוזרו ברחבי כרמיאל למען הגדלת הבטחון באופן משמעותי.

בפרק השני של התוכנית, מיקוד בכלי המודיעין. בפרק זה, שישה מהלכים: 1. הקמת מרכז שליטה רב ממדי – המוקד יתבסס על רישות העיר במצלמות אבטחה ורשת תקשורת ייחודית שתבטיח רציפות תפקודית גם במצבי חירום. המוקד ינתר ויזהה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומערכת בינה מלאכותית את האירועים בשטח ויאפשר הפעלה מיטבית של כלל כוחות הביטחון ברחבי העיר, בהתאם למתרחש בזמן אמת; 2. השלמת רישות מצלמות חכמות – השלמת מערך התיעוד כך שחלקו עם מצלמות AI חכמות הכוללות חיישני תנועה. אלו יוצבו הן בכניסה לעיר, בצמתים ובצירי התנועה החיוניים. חיבור מוסדות חינוך, פארקים אזורי תעשייה, מרחבי פנאי, מתקני ספורט, אזורים מועדי פורענות וכד׳ למוקד הביטחון העירוני שתאפשרנה זמינות של הקפצת גורם ביטחון לכל אירוע חירום; 3. תכלול מודיעני – החברה לביטחון עירוני תהיה גוף בעל מיצוב בטחוני ותפעל באופן רציף מול משטרת ישראל, פיקוד העורף, גופים ממשלתיים, נציגי רשויות סמוכות וגופים מטעמה, כך שתייבא מודיעין מגופים שונים, רשתות חברתיות ומהשטח באופן רציף; 4. הקמת צוות ׳מודיעין גלוי׳ – הקמת צוות על בסיס מתנדבים, אשר יפעל בשת״פ עם המשטרה ויסייע בניתור ברשתות החברתיות, עבריינות לאומנית וגורמים עוינים כלפי תושבי כרמיאל; 5. הקמת יחידת רחפנים עירונית – היחידה אשר תמנה רחפנים מתעדים וחלקם עם יכולות כריזה, תאפשר איסוף מודיעין ולמידה מתוך אזורים מועדים לאלימות ופשיעה, התערבות בזמן אמת, תוך כיסוי מודיעיני במצבי חירום עירוניים. בנוסף תסייע במאבק לצמצום תחומי עבירה משיקים כגון הגנת הסביבה, אבטחת אירועי ענק, תנועה בצירי שטח, וונדליזם ועוד; 6. הטמעת טכנולוגיות ואפליקציות – יצירת אופטימיזציה של ניהול הקשר עם התושב בזמן חירום תוך הטמעת אפליקציות ייעודיות עירוניות לשעת חירום.

בפרק השלישי – שותפויות ותכנון לטווח הארוך. בפרק זה, שלושה מהלכים: 1. פיתוח שותפויות מעצימות בביטחון – החברה לביטחון העירוני, תפעל בשותפות מלאה עם גורמי הביטחון המרחביים, כגון משטרת ישראל וצה״ל ויחידותיהם הרלוונטיות; 2. קידום מיזמים ביטחוניים מול משרדי הממשלה; 3. חיזוק החברה האזרחית – פיתוח שותפויות של העירייה עם המגזר השלישי לטובת קידום תוכניות סיוע התרומות לביטחון הציבורי בכרמיאל.

המועמד לראשות העיר אלון אזולאי התייחס לדברים ואמר: ״אחרי עבודה רבה, מדובר בתוכנית שלישית במספר שאני מציג לתושבים. כלל התוכניות, סדורות וברורות, לצד מטרות שיש להשיג בהקדם. במקום דיבורים, עם כניסתי לתפקיד ראש העיר אני מתחייב לבצע, וכמה שיותר מהר, ומבקש מתושבי כרמיאל, לבחון אותי בהתאם למבחן התוצאה. וכך גם, את ההנהגה הנוכחית".

כתבה מעניינת:

תאונה צומת ביג כרמיאל צילום איחוד הצלה

תאונה סמוך לצומת ביג: שני צעירים נפצעו

שתפומאת גיל דובריש שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים שהתרחשה היום (ד') בשעות הצוהריים בכביש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *