אלון אזולאי עם שרת התחבורה מירב מיכאלי צילום פרטי
אלון אזולאי עם שרת התחבורה מירב מיכאלי. צילום: פרטי

אלון אזולאי פגש את שרת התחבורה בעקבות השינוי בקווי האוטובוס: בושה

שתפו

איש העסקים והפעיל החברתי מכרמיאל הגיע עד לכנסת כדי להסביר לשרה מירב מיכאלי על הפגיעה בתושבי כרמיאל ובמיוחד בגבעת רם בעקבות ביטול התחנות בקווים 262, 263

מערכת פורטל זהר.נט

על רקע השינויים החדשים במסלולי האוטובוסים הבין-עירוניים בין כרמיאל לעכו וחיפה, הגיע השבוע איש העסקים והפעיל החברתי אלון אזולאי מכרמיאל עד לכנסת בירושלים כדי להיוועד עם שרת התחבורה מירב מיכאלי.

כזכור, במסגרת הרפורמה החדשה בתחבורה הציבורית חלו שינויים משמעותיים במסלולי האוטובוסים בקו 262 (כרמיאל-חיפה) וקו 263 (כרמיאל-עכו). בעקבות השינויים האלה, קווי האוטובוס אשר משמשים ציבור נוסעים גדול, נוסע בעיקר בשדרות נשיאי ישראל ומדלגים על כל התחנות בשכונת גבעת רם וברחוב הגליל בשכונת המייסדים. ביטול התחנות פוגע קשות באוכלוסיה המתגוררת בשכונות אלה, ובמיוחד בציבור גדול של אזרחים ותיקים.

השבוע הגיע אלון אזולאי עד לכנסת, כדי ״לפתוח דלתות, לדפוק על שולחנות ולהשמיע את קולם של תושבי כרמיאל״, לדבריו.

אזולאי אומר כי אינו מתכוון לשבת בשקט לנוכח הפגיעה בתושבי כרמיאל: ״שמעתי את זעקתם של תושבי גבעת רם בכל הנוגע לביטול קוי האוטובוס. לא ייתכן ששכונות בכרמיאל יסבלו מבעיית תחבורה ציבורית בין-עירונית. יצאתי מהמשרד הממוזג ונסעתי עד לירושלים לשרת התחבורה כדי לדפוק על השולחן ולהביא את הנושא עד אליה – פנים מול פנים״.

אלון אזולאי עם ח״כ אופיר כץ צילום פרטי
אלון אזולאי עם ח״כ אופיר כץ. צילום: פרטי

אזולאי העלה במפגש שלו עם השרה מיכאלי את נושא הפגיעה בתושבי כרמיאל ובמיוחד באוכלוסייה בגבעת רם. השרה אמרה בתגובה: ״אני מבטיחה לך, ישבנו כולנו ביחד, סוכם שתהיה גם פגישה וגם סיור משותף ויסדרו את כל סוגיית התחבורה הציבורית בכרמיאל״.

בהמשך ביקורו בכנסת נפגש אלון אזולאי עם ראש ועדת המשנה לוועדת הכספים בכנסת, ח״כ אופיר כץ. אזולאי העלה גם בפני ח״כ כץ את בעיית ביטול האוטובוסים בגבעת רם. כמו כן הדגיש את הבעייתיות בתדירות הרכבות בכרמיאל, וביחוד חוסר הרכבות משעות הלילה ועד הבוקר.

(תוכן מקודם)

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …


2 תגובות

  1. משה גופן

    זה מה שקורה כשהממונה הפורמאלי נתון רובו ככולו במסעות פוטוויזואליים של יחצנו״ת רייטינג ולא מתבייש לבשר לתושבי גבעת רם ושכונת המייסדים ״ניסיתי, כתבתי מכתב, אבל סרבו״ במקום להתחבק עם עז ולהקריא סיפורי ילדים בגני חובה צריך היה כמעשהו של אלון אזולאי לעלות לירושלים, הוא הרי לא מפסיק לספר לנו ששמה בירושלים כולם ידידיו וככל הנראה ה״ידידות״ הזאת היא חד-כיוונית.

    • דניאלה

      למה להשמיץ סתם אלון אזולאי עושה הרבה דברים גם שזה לא מפורסם כל הכבוד לו אנחנו מעריכים את עזרתו בהכל ונכון אוהבים אותו גם בכנסת ישראל ויש במה להתגאות כל הכבוד לאלון אזולאי יישר כח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *