Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1635415947:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47380
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2021-10-21
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 3580
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | אפשר להזמין אותך לקפה? מכונות הקפה של סגפרדו: איכות ויוקרה כמו בבית קפה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => צרכנות | תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מכונות הקפה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אפשר להזמין אותך לקפה? מכונות הקפה של סגפרדו: איכות ויוקרה כמו בבית קפה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אתם יודעים מה אומרים על החיים, כן? שהם כמו קפה: שוֹט חזק מתוק־מריר שנגמר מהר ומשאיר אותנו עם טעם של עוד. משפט זה פחות או יותר מסכם את הקסם השחור המסתורי
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 63
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 150
        )

)
מכונת קפה צילום Freepik
מכונת קפה. צילום להמחשה Freepik

אפשר להזמין אותך לקפה? מכונות הקפה של סגפרדו: איכות ויוקרה כמו בבית קפה

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

אתם יודעים מה אומרים על החיים, כן? שהם כמו קפה: שוֹט חזק מתוק־מריר שנגמר מהר ומשאיר אותנו עם טעם של עוד. משפט זה פחות או יותר מסכם את הקסם השחור המסתורי והריחני הזה של הקפה שאנחנו כל כך אוהבים ולא יכולים בלעדיו. כולנו אוהבים קפה ולרבים מאיתנו יש ידע רב על עולם הקפה. העניין שיוצר הקפה בחיינו הוא כבר הרבה מעבר לעניין סתמי במשקה חם ומפנק. העניין שלנו בקפה הוא חוצה יבשות, מדינות ומטעים ופעמים רבות עוסק גם בגידולים, זנים, טעמים, שיטות קלייה, שיטות טחינה, אפשרויות הכנה ועוד הרבה דברים טובים.

בבית סגפרדו – הבית הטבעי של הקפה האיכותי – מבינים שאורח החיים המודרני כולל את הקפה כחלק בלתי נפרד ממנו; שקפה הוא אינו רק משקה, הוא דרך חיים. ולכן אנשי הקפה של סגפרדו שמבינים עניין הביאו לנו מכונות קפה שיאפשרו לנו ליהנות מקפה משובח בכל זמן ובכל מקום.

כל העולם כולו בקפסולה אחת

קפסולות הקפה מבית היוצר של סגפרדו מכילות פולי קפה איכותיים המגיעים מהענקיות של עולם הקפה – פרו, ברזיל וקוסטה ריקה – ונטחנים לקוקטייל מיוחד של תערובות מדהימות ומשכרות בטעמן ובריחן. הקפסולות משמרות את טיבו, את טריותו ואת טעמו של הקפה שנטחן לתוך הקפסולה ומביאות אותו אליכם מהמטעים ועד הבית בדיוק כפי שהוא – איכותי, משובח וטעים. הקפה שנחלט במכונות הקפה של סגפרדו מצטיין בטעמו, בארומה המענגת שלו, בטעמו המרוכז ובשכבת הקרמה המפנקת שלו. רוצים ליהנות מקפה יוקרתי ואיכותי ממש כמו בבית קפה? בואו נבדוק איזו מכונת קפה תעשה לכם את זה.

עולם מופלא של מכונות קפה

עולם מכונות הקפה של סגפרדו הוא מגוון מאוד ומצטיין בטכנולוגיה חכמה ומתקדמת, בנוחות השימוש ובעיצוב איטלקי שאינו מתפשר על יופי ועל איכות. בסגפרדו יודעים להתאים את מכונת הקפה ללקוח וממליצים לכל חובב קפה, לכל ארגון ולכל אירוע על המכונה המתאימה לו.

לצרכנים הביתיים שלא מוכנים לוותר על קפה איכותי של  בית קפה יוקרתי ועל חליטה מקצועית של בריסטה מיומן מומלץ לרכוש את מכונות האספרסו הביתיות. המכונות הביתיות חולטות שוֹטים מרוכזים וטעימים להפליא של אספרסו קצר, ארוך וכפול ומגיעות עם מקציף איכותי של חלב קר וחם להכנת אמריקנו, קפוצ'ינו ומקיאטו לאטה. התפעול הפשוט להפליא של המכונות הביתיות הוא מדהים במיוחד לאור העובדה שהן חולטות ומפיקות קפה מהחלומות. הניחוחות שמתפשטים בבית לאחר כל הכנה שווים הכול.

למשרדים ולארגונים שמכבדים את עצמם, את עובדיהם ואת לקוחותיהם מגיע לא פחות ממכונות הקפה לעסקים של סגפרדו. מכונות יפהפיות אלה מצטיינות בעיצוב משובח ובמערכת הפעלה פשוטה וידידותית. מכונות הקפה ישדרגו כל פינת קפה ויפנקו את העובדים והלקוחות לאורך כל יום העבודה ללא הפסקה. יש בהן ברז למים רותחים ומקציף חלב איכותי מובנה; כמו כן מסך מגע קל לתפעול, מכל מים עם קיבולת של 2 ליטר וכן מחמם כוסות להעצמת חוויית הקפה. הקפה המשובח של סגפרדו שמגיע בקפסולות במגוון טעמים משדרג את משקאות הקפה שמפנקים את העובדים בטעם ובאיכות משגעים.

ממש כמו באיטליה

כל זמן הוא זמן מתאים לקפה. בכל מקום ובכל שעה כוס קפה טרי, איכותי, משובח ומפנק היא הדבר הנכון. בין אם אתם בפרטיות של הבית, בין אם אתם עסוקים במשרד; בין אם אתם מתפנקים לכם בבית הקפה המקומי ובין אם אתם באירוע רגוע בחברת חברים ומשפחה – מכונות הקפה של סגפרדו יסייעו לכם לעצור לרגע וליהנות מהרגע עם הטעם והארומה הנפלאים של הקפה הטוב ביותר בעולם.

אז אפשר להזמין אתכם לקפה?

 

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מנעולן בצפון

מנעולן בצפון

שתפומערכת פורטל זהר.נט מנעולן בצפון אחראי על מגוון רחב של משימות הקשורות לתחום המנעולנות. עבודתו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *