בית אבות בראט צילום מאתר הבית של עמותת בראט
בית אבות בראט. צילום מאתר הבית של עמותת בראט

בית אבות בראט: 2 עובדות נמצאו חיוביות לקורונה

שתפו

בית האבות עבר לפעול במתכונת חירום וביקורי המשפחות הופסקו לאחר שאחת המטפלות ועובדת בתחום הניקיון, תושבות הסביבה נמצאו חיוביות בבדיקת קורונה

מאת גיל דובריש

שתי עובדות בבית אבות בראט בכרמיאל נמצאו חיוביות בבדיקת קורונה שנערכה להן ביום שלישי האחרון. בעקבות קבלת התוצאות, עבר בית האבות למתכונת חירום ו-10 עובדים נשלחו לבידוד בביתם. הדיירים בבית האבות ומשפחותיהם עודכנו בעניין.

העובדות שנמצאו חיוביות, הן מטפלת ועובדת בתחום הנקיון תושבות יישובים בסביבה. בבית האבות בראט מציינים כי השתיים חשות בטוב ולא פיתחו תסמינים כלשהם של המחלה. כבר היום ומחר הן אמורות לעבור בדיקה שניה כדי לוודא שלא הייתה טעות בתוצאת הבדיקה הראשונה. יש לציין כי נכון לעכשיו אף דייר או עובד בבראט לא פיתח תסמינים של המחלה, אבל בכל מקרה מחר (שישי) החל משעה 9 וחצי בבוקר יערכו בדיקות מרוכזות בקרב כל הדיירים והעובדים.

אלכס פלד יו״ר עמותת בראט, שאחראית על ניהול בית האבות וכן השירות לקשישים בכל רחבי כרמיאל סיפר לפורטל זהר.נט: ״מרגע קבלת ההודעה על תוצאות הבדיקות של העובדות, בית האבות עבר להתנהל במתכונת חירום, ביקורי המשפחות הופסקו ועידכנו במצב את כל הדיירים והמשפחות. אני מבקש לציין כי לכל אורך התקופה פעלנו שני צעדים וחצי לפני משרד הבריאות – סגרנו את ביקורי המשפחות שבועיים לפני שמשרד הביראות הודיע על כך רשמית,  עברנו לעבודה בקפסולות לפני שבכלל דיברו על כך – כלומר כל מחלקה הייתה סגורה כלפי חוץ, זה נכון לגבי כל הפעילויות שעשינו מאז ועד היום״.

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט:

עוד הוסיף אלכס פלד: ״ידענו שברגע מסויים זה יתקרב אלינו ובאמת, התכוננו לתרחיש אפשרי שכזה. כאשר שתי העובדות התגלו כמאומתות קורונה, מיד נכנסו לפעילות חירום, כל מי שהיה במגע בצורה זו או אחרת עם העובדות הוצאו לבידוד. הוצאנו מיוזמתנו 10 עובדות שהיו בקשר עם השתיים – במשמרת משותפת או בצורה אחרת וכמובן קידמנו מיידית בדיקות מהירות לכול העובדים והדיירים כדי לוודא שחס ויחלילה אף אחד לא נדבק בנגיף. כרגע אין דיירים בבידוד. אין כרגע שום חשש שאנשים נוספים נדבקו, אין אף אחד שמגלה סימפטומים. אנחנו מתנהלים בזהירות רבה בתקווה שנמנע את האפשרות של התפשטות הנגיף, כולם מבינים את המצב ויודעים שאנחנו עושים את המקסימום. אנחנו לא בפלנטה אחרת, יש לנו 200 עובדים בעמותה מכרמיאל ומיישובים וקהילות רבות, וזה יכול לקרות גם אצלנו״.

פלד ציין עוד: ״כמדיניות, אין לנו מה להסתיר, אנחנו מתנהלים בשקיפות מלאה מול הדיירים והמשפחות. במקביל אנחנו ממשיכים לספק את השירות המלא לכל הדיירים ולכל המועדונים הפעילים בעמותה. העובדות הן עובדות בית האבות בלבד ואין שום השפעה על הפעילות היומית של מועדוני היום, הנמשכת כרגיל ובזהירות״.

אלכס פלד. צילום ארכיון

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *