Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1710068719:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 53127
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2024-03-10
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 244
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מלחמה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => בצל המלחמה: בכרמיאל ידונו איך להשתקם
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => האם התעשייה הישראלית והאקדמיה ערוכות להתמודד עם משברים ואתגרים, כיצד התעשייה והאקדמיה משתפות פעולה בעת משבר או מלחמה? מכללת בראודה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 64
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [_yoast_wpseo_wordproof_timestamp] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | בצל המלחמה: בכרמיאל ידונו איך להשתקם
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 80
        )

)
המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל
המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל. צילום באדיבות המכללה

בצל המלחמה: בכרמיאל ידונו איך להשתקם

שתפו

האם התעשייה הישראלית והאקדמיה ערוכות להתמודד עם משברים ואתגרים, כיצד התעשייה והאקדמיה משתפות פעולה בעת משבר או מלחמה? בצל המלחמה יתקיים במכללת בראודה כנס מיוחד בהשתתפות עשרות דמויות מפתח בתעשייה

מערכת פורטל זהר.נט

איך התעשייה הישראלית והאקדמיה יכולות לשתף פעולה בתחומים חיוניים וחשובים לחדשנות, התייעלות וקיימות, ולעודד אתגרים והזדמנויות? כשבחוץ מתנהלת המלחמה הארוכה ביותר בתולדות ישראל? אין ספק שאירועי ה-7 באוקטובר והמשבר החריף שפוקד את המדינה מאותה שבת שחורה מחייבים את התעשייה והאקדמיה לשלב זרועות ולהדק את הקשרים על מנת להתמודד עם המשבר ולצמוח ממנו. אתגרים ביטחוניים אלו דורשים פתרונות שנשענים על שילוב ידיים ועל נכונות של כולם לחלוק את הידע, הניסיון, הטכנולוגיות והלקחים.

בסוף חודש מרץ יתקיים כנס תעשייה-אקדמיה ה-13 של המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל על שם נשיא המכללה השלישי, פרופ’ יוחנן ארזי ז”ל ויתמקד בנושא "ביחד ממשבר לצמיחה". נושא הכנס נבחר על ידי המכללה מתוך מטרה לתרום לתעשייה ולצמיחת הכלכלה הישראלית ככלל ולגליל בפרט, לאור משבר מלחמת כ"ב בתשרי.

באירוע ישתתפו אנשי תעשייה ואקדמיה בכירים מהארץ ומהעולם, שישתפו מניסיונם וידונו בנושאים שונים: החדשנות הטכנולוגית כמאפשר ומכפיל כוח, ההון האנושי כשחקן נשמה קריטי ונקודת מבט מקיימת כאופק ראייה מנהיגותי וכנדוניה למען הדורות הבאים. כמו כן, במהלך הכנס יתקיימו הרצאות במושבים מקבילים בנושאים מגוונים תוך התמקדות בטכנולוגיה ותרומתה להתמודדות במצב הנוכחי, במשאב האנושי וחשיבותו בתקומה מהמשבר ובמדיניות התעשייה בכל הקשור לקיימות בצל המגמות הלוקאליות והגלובאליות.

בין המשתתפים: פרופ' אריה מהרשק נשיא המכללה האקדמית להנדסה בראודה, שידבר על תרומתה של מכללת בראודה כמודל לאקוסיסטם המשלב מחקר יישומי כחלק אינטגראלי מתוכנית ההוראה ההנדסית בשילוב אורגני של התעשיה המקומית; פרופ' יורם יובל מהמחלקה לנוירוביולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, יתייחס לחברה הישראלית וכיצד זו תתמודד ותצמח מהמשבר, לצד שיתוף בתובנות שגיבש במהלך פרויקט ייחודי ליצירת טיפים מעשיים ליציאה מהמשבר הנוכחי; פרופ' דן לבנון ממכללת תל חי, יספר על הפיתוח הייחודי בחממת הצפון הפיתוח הפודטק של ישראל בגליל; ד"ר מלכה ניר מנהלת חטיבת ההנדסה בחברת ת.א.ת ישראל תדבר בכנס על אתגרים והזדמנויות בתעשייה הביטחונית בצל המלחמה; גלית פלצור מאוניברסיטת פוזנן לכלכלה וניהול בפולין תתייחס לקיימות כאסטרטגיה לניהול סיכונים בתאגידים; פרופ' גאנת'ר זליגר, מהאוניברסיטה הטכנית של ברלין יתייחס לשימוש במשאבים בינלאומיים לטובת התעשיה המקומית; מירב גרוסמן, מנכ"ל המכון לייצור מתקדם תשתף בתובנות רוחביות מפעילות המכון מול מעל 340 ארגונים; שגיא שויפלד, סמנכ"ל בחטיבת שרשרת האספקה בחברת תנובה ויו"ר בפורום הישראלי לניהול שרשרת האספקה יסביר על האתגרים וההזדמנויות בתעשיית המזון; אתגר מרכוס מחברת KLA, יציג איך שימוש נכון בטכנולוגיית מציאות רבודה מסייעת לצלוח משברים;  לילך ברוקס שלום, סמנכ"לית משאבי אנוש באלביט תספר על האתגרים בגיוס כוח אדם בתקופה הזו; צביקה וינשוק וסיון יחיאל מהחממה I4valley בכרמיאל ידברו על קיימות ותעשייה ירוקה כיווני התפתחות וצרכים ועוד.

במסגרת האירוע יחולקו לסטודנטים המצטיינים פרסים ותעודות הערכה ע"ש פרופ' יוחנן ארזי ז"ל אשר ראה בחזונו את הייחודיות של המכללה כישות אקדמית הנדסית מובילה בשותפות עם התעשייה, מרכיב ייחודי זה מקבל תוקף נוסף במיוחד לאור המשבר הלאומי שבו האקדמיה יכולה להוות שחקן חיזוק ליציאה ממשבר.

 

כתבה מעניינת:

שורדים מסיבת הנובה צילום מורן בוקריס ומורוורי

שרדו את הטבח כדי לספר: שורדי הנובה מכרמיאל נפגשו עם תלמידים

שתפוכ-20 כרמיאלים היו במסיבת הטבע בדרום בשבת השחורה, 13 מהם שרדו ונשארו בחיים. כמעט חצי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *