איציק צאיג בעת הביקור אצל בנו, באחד הצילומים האחרונים שלו, לפני שבוע. צילום מתוך הפייסבוק

הובא למנוחות איציק צאיג שנפטר באופן פתאומי בארה"ב

שתפו

מאת גיל דובריש

אחר הצהריים (שישי, 1.1.2016) הובא בבית העלמין למנוחות איציק צאיג ז"ל, תושב כרמיאל כבן 62 שנפטר באופן פתאומי בעת ביקור בחו"ל.

מאות תושבים מכל שכבות הציבור ומכל הגילים חלקו כבוד אחרון וליוו את צאיג בדרכו האחרונה. רבים מאוד הכירו אותו מעבודתו ארוכת השנים כנהג מונית בכרמיאל. כל מי שזכה להכיר אותו, ידע לספר על האיש המיוחד במינו, שתמיד חייך, היה חברה'מן אמיתי, אהב אנשים והאנשים הרעיפו עליו אהבה בחזרה. מכריו אמרו כי איציק, שהיה מנהגי המוניות הוותיקים והאהובים בעיר, ידע להיות תמיד במקום הנכון בזמן הנכון, לעזור בעת צרה, לתת כתף לכל מי שנזקק לעזרה.

הטרגדיה היכתה במשפחת צאיג ללא הודעה מוקדמת. איציק נסע לפני כשבוע וחצי לדאלאס ארצות הברית על מנת לבקר את אחד מבניו המתגורר שם. זה היה צריך להיות ביקור משמח ומרגש וכך אכן היה בימים האלה, עד ליום רביעי האחרון, כאשר איציק חש לפתע ברע ופונה לבית החולים, שם איבחנו אצלו אירוע לבבי והעבירו אותו בדחיפות לניתוח. למרבה הכאב והצער, איציק לא שרד את הניתוח ונפטר בבית החולים. משפחתו הוכתה בתדהמה עם קבלת הבשורה המרה.

ביומיים שמאז פטירתו בוצעו כל ההליכים הבירוקרטיים, על מנת להביא את גופתו של צאיג ז"ל לקבורה בארץ. היום, כאמור, התקיימה ההלוויה, את בני המשפחה ליוו מאות תושבים, חברים קרובים, מכרים ואזרחים. איציק ז"ל הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים גדולים. יהי זכרו ברוך.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …


תגובה אחת

  1. תשנו את התאריך! המנוח ז"ל נפטר ב1.7.16 ולא ב1.1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *