הוגבר הפיקוח על הכניסות הראשיות לעיר
הוגבר הפיקוח על הכניסות הראשיות לעיר

הוגבר הפיקוח על הכניסות הראשיות לעיר

שתפו

מערך מצלמות האבטחה ברחבי העיר עבר שדרוג והותקנו מצלמות חדשות

עיריית כרמיאל ממשיכה לשדרג את מערך מצלמות האבטחה, במסגרת תכנית עיר ללא אלימות בשיתוף המשרד לביטחון פנים. פרויקט זה נועד לחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים, לסייע במניעת אלימות, ונדליזם ופשיעת רחוב ולשמור על הרכוש הציבורי בפארקים ומגרשי משחקים.

בנוסף, על פי בקשת משטרת כרמיאל, הוגבר הפיקוח הטכנולוגי על הכניסות לעיר. כל המצלמות מחוברות למוקד הביטחון של עיריית כרמיאל הפועל 24 שעות ביממה ומפעיל בין היתר את מערך הניידות של השיטור העירוני.

לאחרונה הוצבו מצלמות אבטחה חדשות בפארק רבין, מגרש הגלגיליות (סקייט-פארק), גשר מוטה גור, החווה החקלאית, רחוב הגליל, כביש עוקף אזור תעשייה ועוד.

המובילים את התהליך ומפקחים עליו הם אגף לביטחון קהילתי בעיריית כרמיאל ותכנית “עיר ללא אלימות” בניהולו של מיכאל גינקר. בעירייה מציינים כי המצלמות הוכיחו עצמן ככלי יעיל לאיתור תופעות שליליות וצמצומן וכן כאמצעי עזר לשיטור העירוני בפעילותו המבצעית השוטפת.

מ”מ ראש העיר רינה גרינברג, מזכירה בהקשר זה כי עיריית כרמיאל נבחרה על ידי המשרד לביטחון פנים כמפעילת פרויקט “אשכול בטחון אזורי” שנועד לספק שרותי בטחון – בעיקר צפייה במצלמות האבטחה ליישובי הסביבה.

ראש העיר עדי אלדר, הדגיש כי “לאחרונה הוגבר באופן ניכר מערך האכיפה ושמירת הסדר הציבורי בעיר וכי מצלמות האבטחה מהוות מרכיב משמעותי, המחזק את תחושת הביטחון של תושבי העיר”.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *