Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1688046511:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50870
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-06-29
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 4735
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => המועמד לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי חושף פרק שני ב״תוכנית ה-100״
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הפרק השני של תוכנית ה-100 - המצע של המועמד לראשות העיר אלון אזולאי, מתמקד בשמירה על הביטחון האישי של התושב והתנהלות בשעת חירום
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => המועמד לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי חושף פרק שני ב״תוכנית ה-100״: ביטחון אישי וחירום
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2023
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 71
        )

)
אלון אזולאי
אלון אזולאי. צילום: מדיה אלון אזולאי

המועמד לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי חושף פרק שני ב״תוכנית ה-100״: ביטחון אישי וחירום

שתפו

הפרק השני של תוכנית ה-100 – המצע של המועמד לראשות העיר אלון אזולאי, מתמקד בשמירה על הביטחון האישי של התושב והתנהלות בשעת חירום. כל זאת, תוך מתן דגש על שיתוף פעולה עם משטרת ישראל והפיקוח העירוני לשם שיפור איכות חיי התושבים באזור כולו; בין היתר מתמקדת התוכנית בהרחבת סמכויות הפיקוח העירוני, שדרוג פעילות ״סיירת הורים״ ויצירת תוכנית בשיתוף עם משטרת ישראל להתמודדות עם התפרעויות מהכפרים לתוך כרמיאל. אלון אזולאי: ״הביטחון האישי של התושבים הוא ערך עליון״

מוגש מטעם רשימת ״כרמיאל חדשה״

השבוע חשף המועמד לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי את הפרק השני מתוך ״תכנית ה-100 להצלת העיר כרמיאל״ עליה עבד בחודשים האחרונים עם מומחי תוכן ממגוון התחומים. הפרק השני שחשף אלון אזולאי מתוך התוכנית עוסק בשמירה על הביטחון האישי של התושבים בשגרה ובחירום.

במסגרת הפרק השני, עשר משימות והתחייבויות מרכזיות של אלון אזולאי כלפי התושבים. ההתחייבות הראשונה: לגבש תוכנית ״ביטחון אישי עירונית״ עם גורמי תוכן בכירים ורלוונטיים ברמה הלאומית ולקדם את מימושה, במסגרת מתווה רציף ורב שנתי. ההתחייבות השנייה הינה להקים ולהוביל כראש עיר ועדת ביטחון עירונית, הכוללת נציגי משטרה, מומחים ונציגי ציבור, אשר תתכנס אחת לחודש, לטובת גיבוש תמונת מצב עדכנית והערכות, בהתאם ליעדים מוגדרים. ההתחייבות השלישית היא לעדכן ולממש רפורמה מהותית ויסודית בנושא מערך השיטור העירוני ויחידת המתנדבים, אשר תכלול את הגברת כוח השיטור והצטיידותו בהתאם, לרבות עדכון חוקי העזר לטובת יצירת סביבת חיים מוגנת ואיכותית. רביעית, מתחייב אלון אזולאי לבחון במסגרת מערך הפיקוח העירוני, הקמת יחידה של אופנועים וכלי תחבורה מגוונים ועבירים בסמטאות העיר, כדי לחזק את תחושת הביטחון וההרתעה ולשפר את זמני התגובה ושיתוף הפעולה עם משטרת ישראל. ההתחייבות החמישית היא כי פעילות סיירות ההורים השכונתיות, תורחב, תתוקצב ותהיה בתיאום עם גורמי אכיפה, פיקוח ובקרה הפועלים במרחב העירוני.

עוד מתחייב אלון אזולאי לקדם ״תוכנית ביטחון עירונית״ עבור מצבי התמודדות עם אירועי אלימות קשים מצד תושבי הכפרים והרשויות הסמוכות. ולבסוף, מתחייב אלון אזולאי לפעול על מנת לשדרג מבנית את כלל המקלטים הציבוריים מבפנים ומבחוץ, דרכי הגישה אליהם ולטייב את מודל השליטה, הבקרה והאחזקה על המקלטים.

אלון אזולאי התייחס לחשיפתו של פרק הביטחון האישי והחירום ואמר: "השבוע אנחנו עם בשורה גדולה נוספת עבור תושבי כרמיאל, בשורה שתלווה אותנו בתשעת השבועות הקרובים. בכל שבוע אנחנו ממשיכים לחשוף פרק נוסף מתוך ׳תוכנית ה-100 להצלת העיר כרמיאל׳. זוהי שמה של התוכנית, כיוון שהעיר שלנו נמצאת על סף תהום כלכלי, ביטחוני, דמוגרפי, רווחתי, תרבותי, תשתיתי ובכלל בתחומים רבים נוספים העיר שלנו נמצאת בקריסה. לצערי, בחמש השנים האחרונות כרמיאל נמצאת בקיפאון, ומשתרכת מאחורי ערים שכנות כמו נהריה, עכו ואפילו צפת, שעשו שינוי משמעותי בשנים אלו והפכו להיות אטרקטיביות בהרבה מכרמיאל״.

עוד הוסיף אלון אזולאי והתייחס לביטחון האישי בעיר: ״תושבים רבים בוחרים לעזוב את העיר ולא בכדי. מדובר בבעיה קשה. על כן, אני מתכוון להיכנס לעובי הקורה בנושא הביטחון האישי ולהביא לשינוי ממשי כבר בתקופת הזמן הראשונה לכהונתי כראש עיר. נחזק את הביטחון האישי בכרמיאל בכל דרך, ולכך אני מתחייב בלב שלם, אני מתחייב שהתוצאות יבואו גם יבואו. ואם לא יבואו, אני אפנה את הכיסא, ואלך הביתה״.

כתבה מעניינת:

תאונה רכב התהפך כיכר האבן

נחת על הגג: נהג התהפך בכיכר "האבן"

שתפומאת גיל דובריש הינה מקרה קלאסי של תאונה שנראית לכאורה חמורה מאוד אבל למרבה המזל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *