Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1688638650:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50870
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => המועמד לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי חושף פרק שלישי ב״תוכנית ה-100״
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הפרק השלישי של תוכנית ה-100, המצע של המועמד המוביל לראשות העיר אלון אזולאי, מתמקד ביצירת כלכלה ותעסוקה מקומית מובילה ומשמעותית
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | אלון אזולאי חושף פרק שלישי ב״תוכנית ה-100״: כלכלה ותעסוקה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2023
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 102
        )

)
אלון אזולאי
אלון אזולאי. צילום: מדיה אלון אזולאי

המועמד לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי חושף פרק שלישי ב״תוכנית ה-100״: כלכלה ותעסוקה

שתפו

הפרק השלישי של תוכנית ה-100, המצע של המועמד המוביל לראשות העיר אלון אזולאי, מתמקד ביצירת כלכלה ותעסוקה מקומית מובילה ומשמעותית. הדגש – יצירת מאות משרות חדשות ואיכותיות עבור תושבי העיר כרמיאל והסביבה בעלות שכר גבוה; אלון אזולאי: "נהפוך את כרמיאל לבירה כלכלית של הגליל, נחזק את ישראל״

מוגש מטעם רשימת ״כרמיאל חדשה״

אלון אזולאי חושף: השבוע (יום שלישי, 4.7) חשף המועמד לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי את הפרק השלישי מתוך "תכנית ה-100 לחיזוק העיר כרמיאל" עליה עבד בחודשים האחרונים עם מומחי תוכן ממגוון התחומים. הפרק השלישי שחשף אלון אזולאי מתוך התוכנית הוא פרק שעוסק בפיתוח וחיזוק הכלכלה והתעסוקה המקומית והאזורית.

במסגרת הפרק השלישי, עשר משימות והתחייבויות מרכזיות של אלון אזולאי כלפי התושבים. ההתחייבות הראשונה של אזולאי בפרק זה היא לפעול יחד עם נציגי ממשלת ישראל לצורך הגדרת רעיון תוכן מארגן (אקוסיסטם) למרחב בית הכרם בהובלת העיר כרמיאל. רעיון זה, יתרום ליחסי הגומלין בין האקדמיה והמחקר לתעשייה והרשויות המקומיות ויהווה בסיס עוגן להתפתחותה של התעשייה הנכונה במרחב העיר כרמיאל. ההתחייבות השניה היא לפעול עם נציגי ממשלת ישראל כדי לטייב תנאים להעתקת ״מפעלי עוגן״ מובילים בתעשייה הישראלית לאזורי התעשייה במרחב העיר כרמיאל, תוך מיצוי שטחים ריקים ומבנים בלתי ממומשים, לעיגון אופי המשרות לתעשיית ההייטק, תעשיות עתירות ידע ולהגברת היקף משרות בעלות פריון גבוה. התחייבותו השלישית של אלון אזולאי כלפי תושבי כרמיאל היא להקים מנהלת מתקדמת לאזור התעשייה, אשר תטפל ביזום, ניהול, משיכת עסקים וסיוע רגולטורי ולהקים בנוסף מטעם העירייה ״מנהלת עסקים עירונית״ לקידום העסקים הקטנים והבינוניים, לרבות השקת קמפיין עירוני שנתי של ״קונים ומבלים״ בעיר כרמיאל. שתי המנהלות יתמחו בין היתר, באיתור סוגי חברות, מפעלים ועסקים נדרשים לפיתוח העיר ובמתן סיוע ליזמים במסגרת ייעוץ והכוונה אודות מיקום והקמת העסק. רביעית, מתחייב אזולאי לפעול החל מיומו הראשון כראש עיר להקמת פארק הייטק בכרמיאל אשר יהפוך את העיר למרכז תכנות משמעותי ברמה הלאומית ויגביר באופן רב את היקף המשרות האיכותיות בעיר.

בנוסף, מתחייב אלון אזולאי לחזק משמעותית את אזור התעשייה של כרמיאל, באמצעות מתן הטבות לתעשיינים ויזמים לרבות עדכון אופן חיובי הארנונה לעסקים על ידי סוג השימוש, חישוב היקף השטח ומשיכתם לכרמיאל. ההתחייבות השישית הינה לפעול יחד עם משרד הכלכלה והתעשייה לגיבוש והפעלת תוכנית עירונית להעלאת פריון העסקים הקטנים והבינוניים ולהטמעת כלים למסחר מקוון בעסקים אלה במרחב העיר כרמיאל. שביעית, מתחייב אלון אזולאי לפעול במרכזי העסקים הקיימים לפיתוח עסקי ולחיזוק תשתיות של מרכז העיר, במקביל להקמת ופיתוח מרכזים מסחריים שכונתיים. כמו כן, מתחייב לשפר את רווחתם התקציבית הישירה של התושבים באמצעות הקלה באופן חיוב הארנונה למגורים וכן לפעול מול רשות המיסים במשרד האוצר וועדת הכספים בכנסת לשיפור הטבות המס לחיזוק האטרקטיביות להתיישבות בעיר כרמיאל וכן עבור רווחת תושבי כרמיאל כולם.

ההתחייבות התשיעית במסגרת הפרק השלישי היא לפעול יחד עם מחלקת רישוי העסקים העירונית להרחבת ופיתוח יכולותיה, כך שתוכל להעניק גם שירות ליווי אפקטיבי של בעלי העסקים מול הרגולטורים השונים, בעת הקמת עסק ובאופן שוטף. ההתחייבות האחרונה והעשירית של אלון אזולאי במסגרת הפרק הכלכלי והתעסוקתי היא כי החברה הכלכלית העירונית תוביל את פרויקט כרטיס תושב, אשר יזכה בהנחות את תושבי העיר עבור רכש וקבלת שירותים במחירי הנחה באופן כללי ומעסיקים בכרמיאל בפרט, כל זאת כדי לחסוך כסף ציבורי ולתגבר הכנסות לעסקים בכרמיאל.

אלון אזולאי התייחס לחשיפתו של פרק הכלכלה והתעסוקה ואמר: "השבוע אנחנו עם בשורה גדולה נוספת עבור תושבי כרמיאל. לצערי, בחמש השנים האחרונות כרמיאל נמצאת בקיפאון, ומשתרכת מאחורי ערים שכנות כמו נהריה, עכו ואפילו צפת, שעשו שינוי משמעותי בשנים אלו והפכו להיות אטרקטיביות בהרבה מכרמיאל. בכל שבוע אנחנו ממשיכים לחשוף פרק נוסף מתוך ׳תוכנית ה-100׳. זוהי שמה של התוכנית, כיוון שהעיר שלנו נמצאת על סף תהום כלכלי, ביטחוני, דמוגרפי, רווחתי, תרבותי, תשתיתי ובכלל בתחומים רבים נוספים העיר שלנו נמצאת בקריסה״.

עוד הוסיף והתייחס לפן הכלכלי-תעסוקתי בעיר ואמר: ״רק בשבועיים האחרונים היינו עדים לחשיפת הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שקובעת באופן ברור כי כרמיאל ננטשת על ידי תושביה. תושבים רבים בוחרים לעזוב את העיר ולא בכדי. כאשר תושבים לא יכולים להתפרנס בכבוד או צריכים לנסוע מרחקים כדי לקבל שכר הולם, אין פלא שזה המצב. מדובר בבעיה קשה שהוזנחה על ידי הנהגת העיר. כאיש עסקים אני מבין את החשיבות של ביצוע פיתוח עסקי מעמיק עבור העיר כרמיאל. אני מתכוון להיכנס לעובי הקורה בנושא הכלכלה והתעסוקה ולהביא לשינוי ממשי כבר בתוקפת הזמן הראשונה לכהונתי כראש עיר. נחזק את הכלכלה והתעסוקה בכרמיאל בכל דרך, ולכך אני מתחייב בלב שלם, ואני מבקש מתושבי כרמיאל להסתכל על מבחן התוצאה. חמש שנים שהעיר בקיפאון, אני מתחייב שהתוצאות יבואו גם יבואו״.

כתבה מעניינת:

תאונה צומת ביג כרמיאל צילום איחוד הצלה

תאונה סמוך לצומת ביג: שני צעירים נפצעו

שתפומאת גיל דובריש שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים שהתרחשה היום (ד') בשעות הצוהריים בכביש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *