Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1689059768:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50870
        )

    [_wp_old_slug] => Array
        (
            [0] => %d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a2%d7%9e%d7%93-%d7%9c%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a8-%d7%9b%d7%a8%d7%9e%d7%99%d7%90%d7%9c-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%96%d7%95%d7%9c%d7%90%d7%99
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => המועמד לראשות העיר אלון אזולאי חושף פרק רביעי ב"תוכנית ה-100": חינוך ואקדמיה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => - מוגש על-ידי רשימת ״כרמיאל חדשה״ - הפרק הרביעי של תוכנית ה-100, המצע של המועמד המוביל לראשות העיר אלון אזולאי, מתמקד ביצירת מערכת חינוך
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => המועמד לראשות העיר אלון אזולאי חושף פרק רביעי ב"תוכנית ה-100": חינוך ואקדמיה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2023
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 74
        )

)
אלון אזולאי
אלון אזולאי. צילום: מדיה אלון אזולאי

המועמד לראשות העיר אלון אזולאי חושף פרק רביעי ב"תוכנית ה-100": חינוך ואקדמיה

שתפו

– מוגש על-ידי רשימת ״כרמיאל חדשה״ –

הפרק הרביעי של תוכנית ה-100, המצע של המועמד המוביל לראשות העיר אלון אזולאי, מתמקד ביצירת מערכת חינוכית ואקדמית חזקה בכרמיאל. בין היתר: השקעה בשדרוג הכיתות וכלי הלמידה ומתן דגש על מדד ההצלחה הכמותי ב-5 יח״ל מתמטיקה ואנגלית; אלון אזולאי: "מערכת החינוך תעמוד בקו אחד עם מרכז הארץ ולא פחות״

אלון אזולאי חושף: השבוע (יום שלישי, 11.7) חשף המועמד המוביל לראשות העיר כרמיאל אלון אזולאי את הפרק הרביעי מתוך "תכנית ה-100 לחיזוק העיר כרמיאל" עליה עבד בחודשים האחרונים עם מומחי תוכן ממגוון התחומים. הפרק הרביעי שחשף אלון אזולאי מתוך התוכנית עוסק בפיתוח וחיזוק הכלכלה והתעסוקה המקומית והאזורית.

במסגרת הפרק הרביעי, עשר משימות והתחייבויות מרכזיות של אלון אזולאי כלפי התושבים. ההתחייבות הראשונה של אזולאי בפרק זה כי מערכת החינוך העירונית תתנהל במסגרת חזון ערכי, רב שנתי, מתוכנן וישים, ותקיים שיתופי פעולה רציפים עם מגוון משרדי ממשלה, קרנות פילנתרופיה, מכוני מחקר, מוסדות אקדמיים, חברות טכנולוגיה מובילות ואף עם מוסדות ומדינות מהמרחב הבינלאומי בנושאי מדעים, חדשות ויזמות. התחייבותו השניה של אלון אזולאי כי כלל מוסדות החינוך ושודרגו בבינוי, בציוד חדשני, בטכנולוגיה ודיגיטציה, יאפשרו לאורך זמן את הקטנת מספר התלמידים בכיתות ויונגשו באופן מלא, במסגרת תוכנית רב שנתית. שלישית, מתחייב כי ״תוכנית המצוינות בחינוך״ אשר תחל מגני הילדים ועד תום לימודי התיכון, תכלול היבטים פדגוגים של לימודי אנגלית, מדעים, הרחבת מגמות בתיכונים והפעלת ״התוכנית האקדמית״ לשיתוף פעולה אקדמי בשכבות י׳ עד יב׳. עוד מתחייב כי יפעל להקמת מוסדות לימוד בעלי זיקת תוכן ייעודית כמו: בית ספר למדעים, לאומנויות וכדומה, וכן יפעל להפרדת ״חטיבות הנעורים״ מהתיכונים הקיימים כך שתהיינה חטיבות עצמאיות. חמישית, מתחייב אלון אזולאי כי יקים מרכז מצוינות, מדע וטכנולוגיה אזורי בכרמיאל, שיהיה רלוונטי לילדים, נוער ובוגרים ופעילותו תשולב במסגרת תוכניות החינוך הרגיל והבלתי פורמלי.

כמו כן, מתחייב אלון אזולאי כי מערכת החינוך תשפר את ממדי המצוינות כגון היקף כיתות לעתודה מדעית טכנולוגית (עמ״ט) ושיעור הזכאים ל״בגרות טכנולוגית-מדעית מצטיינת״ ותהא לאחת המובילות והמצטיינות בישראל. ההתחייבות השביעית הינה כי יקים ״מרכזי שירות וחוסן״ בבתי הספר ולהקים בשיתוף עם ארגוני מקצוע ייעודיים, מרכז שירות עירוני וחדשני להתפתחות הילד ולהדרכת הורים, עיונית ומעשית. בנוסף מתחייב כי יגביר באופן משמעותי את יחסי הגומלין של העירייה ומערכותיה השונות עם המכללה האקדמית להנדסה בראודה ורשות המחקר, חברת ״אופק אשכולות״ ו״מאיץ הגליל״ מטעמה, ולרכז מאמץ מקצועי מקביל כדי שהחלטת המועצה להשכלה גבוהה תהא להקים את האוניברסיטה בבירת הגליל – בעיר כרמיאל.

ההתחייבות התשיעית במסגרת הפרק הרביעי היא כי אלון אזולאי יגבש ויקדם בשיתוף עם נציגי ממשלה, תוכניות להפיכת כרמיאל ל״עיר אוניברסיטאית״ המחברת את העשייה האקדמית והמחקרית לצרכי התעשייה המקומית ומערכת החינוך, ותוכנית להפיכת כרמיאל ל״עיר סטודנטיאלית״ עם מרחבי למידה ופנאי. ההתחייבות העשירית והאחרונה בפרק היא כי יפעל ויסייע יחד עם המכללה האקדמית להנדסה בראודה, לטובת איגום תקציבי, על מנת לחדש את מגורי המעונות הקיימים, להמשיך וכן לפתח מגורי מעונות חדשים ומגוונים לצעירים ובכלל זה עבור משפחות צעירות.

אלון אזולאי התייחס לחשיפתו של הפרק הרביעית ב״תכנית ה-100״ העוסק בחינוך ואקדמיה ואמר: ״השבוע אנחנו עם בשורה גדולה נוספת עבור תושבי כרמיאל. לצערי, בחמש השנים האחרונות כרמיאל נמצאת בקיפאון, ומשתרכת מאחורי ערים שכנות כמו נהריה, עכו ואפילו צפת, שעשו שינוי משמעותי בשנים אלו והפכו להיות אטרקטיביות בהרבה מכרמיאל. בכל שבוע אנחנו ממשיכים לחשוף פרק נוסף מתוך ׳תוכנית ה-100׳. העיר שלנו נמצאת על סף תהום כלכלי, ביטחוני, דמוגרפי, רווחתי, חינוכי, תרבותי, תשתיתי ובכלל בתחומים רבים נוספים״.

עוד הוסיף והתייחס לפן החינוכי והאקדמי בעיר ואמר: ״הפערים בין מערכת החינוך בכרמיאל למערכות חינוך בערים מובילות במרכז, ממשיכים להיות עצומים. בעוד תלמידי אזור המרכז זוכים למגמות כמו לימודי צרפתית, סינית, מתמטיקה ברמה גבוהה ומגמות ספורט מובילות המשלבות מצוינות לימודית עם חינוך גופני, כרמיאל נשארת הרחק מאחור. במשמרת שלי – זה לא יקרה. נהפוך את החינוך בכרמיאל למוביל בישראל. לא נתפשר על פחות. לילדים שלנו מגיע הרבה יותר. לכך אני מתחייב. לצד זאת, נהפוך את כרמיאל לעיר סטודנטיאלית ונמנף זאת על מנת להשאיר יותר ויותר צעירים וצעירות בעיר, במטרה שאלו יבנו את הבית כאן בכרמיאל. נייצר אסטרטגיה מתאימה ונוציא את תכנית העבודה אל הפועל, למען עתיד העיר, למען ילדינו״.

כתבה מעניינת:

ילד נדרס, התושבים כועסים: התרענו מזמן על הסכנה

שתפובעקבות תאונת הדרכים בה נדרס ילד כשחצה את הכביש ברחוב התמר, טוענים דיירים במקום: הכתובת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *