פנים עור הפנים מסכה מותג וישי צילום יחצ
פנים עור הפנים מסכה מותג וישי צילום יח״צ

הפנים שמאחורי המסכה

שתפו

כבר כמה חודשים שאנחנו עוטים מסכות ביציאה מהבית, בעבודה, בלימודים ובקניות. אילו בעיות נוצרות לעור הפנים שלנו כתוצאה מהשימוש הממושך במסכות ומה הפתרונות לכך?

באדיבות: ננסי ירחי, מנהלת קשרים רפואיים במותג הדרמו  וישי , סרווה ולה רוש פוזה

כבר כמה חודשים אנחנו עוטים על פנינו מסכת בד ויוצאים אתה החוצה, לפעמים רק לכמה דקות, עד הגעה למקום עבודה, או בזמן הקניות, או במהלך מפגשים מסוימים.  לפעמים אנחנו צריכים להישאר עם המסכה על הפנים כל היום, 8-9 שעות, ואנחנו לא רגילים לזה

מתחת למסכת הקורונה הנשימה שונה, הרגשת הקור, הרגשת החום משתנה, והעור שלנו מגיב בצורה שונה בגלל חתיכת הבד שנמצאת עליו כל הזמן. כמו: אדמומיות, יובש, קילופים, פצעונים, פצעים, הכל יכול להופיע בגלל החיכוכים עם הבד, בגלל החום, הזיע או הגירודים.

מתחת למסכה, אנו מזיעים, חם לנו, הכל "מתבשל"…ה"מיקרואקלים החם והלח" הזה יכול לגרום לאדמומיות ולפצעונים. בדרך כלל, אנחנו נושמים חמצן ונושפים פחמן חד חמצני. בגלל אפקט האטימות של המסכה, פחמן חדחמצני נתקע על העורזה יכול לגרום לגירויים, לאדמומיות ולגירודים. העור מתקשה לנשום, ובנוסף יש זירוז הפרשות הסבום. זו בעיה לעור מעורב עד שומני, או נוטה לאקנה.

שימוש מתמשך של המסכה יכול לקדם התפתחות של נזקי עור קטנים כמו גירוי, אדמומיות, עור יבש, או אפילו אקזמה במגע, אלרגיות אמתיות. אנשים שכבר חולים באקזמה, דלקת עור סבוראית, או רוזסאה נמצאים בסיכון גבוה יותר. החיכוך המופעל על ידי קצוות המסכה, הגומיות גם מגרות את העוראז כיצד להגביל את הנזקים בעור שלנו?

להתאים את שגרת הטיפוח לתגובות העור, ולחשוב כל הזמן איך למנוע את הנזקים שנגרמו על ידי המסכה.

בנוסף, חושב מאוד! ומומלץ להשתמש בימים אלה, במקדמי הגנה גבוהים כמו 30 ו– 50 spf ולמרוח היטב על כל הפנים ובעיקר על חלקי הפנים החשופות בכדי שלא ייווצר מצב שחלק מהפנים השתזפו וחלקן לא

תגובת העור שונה גם לפי סוגו:

עור יבש, הוא מאוד שברירי, יש לו נטייה להתייבש מהר והוא מאבד את המים שלו. המסכה תגרום ליובש נוסף, וזו במה לגירויים, גירודים, קילופים ואדמומיותחשוב ליצור שגרת טיפוח שונה ממה שאנחנו רגילים, ולהעניק לעור לחות גבוה יותר כדי למנוע יבוש בעור, ובלילה לדאוג לקרם הזנה שתחזק שכבת הקרנית.

מומלץ להתחיל את שגרת טיפוח היומי עם בוסטר (מינרל 89) מבוסס על מים טרמליים המחזק את שכבת ההגנה של העור בזכות כוח המינרלים המצויים בבוסטר על העור. טיפוח עור הפנים בתקופת מסכת ההגנה צריך להיות יעיל מתמיד אבל גם מניעתי לתופעות לוואי כמו יובש, אדמומיות וגירויים. ניקוי הפנים צריך להיות יעיל ועדין, ניתן להשתמש בתחליב או במוס ניקוי לעור יבש ורגיש.

עור רגיש מאוד ונוטה לאלרגיה, יש לו כבר נטייה לאדמומיות, פצעונים, קילופים, גירויים וגירודים. המסכה תגביר את התגובות הללו, העור יסבול בצורה משמעותיתמומלץ  להזין אותו עם לחויות עשירות יותר, המכילות ויטמינים להפחתת אדמומיות, ונוגדי חמצון לחיזוק העור. כמו: קרם לחות המבוסס על סרמידים שיחזק את מבנה העור, את מחסום העורי, ולמנוע תגובות דלקתיות. גם במקרה זה מומלץ להתחיל את שגרת טיפוח עם בוסטר מבוסס על מים טרמליים יכול לחזק את שכבת ההגנה של העור בזכות כוח המינרלים על העור. שלב הניקוי מאוד חשוב, נבחר בתחליבי ניקוי עדינים, שלא יגרמו לגירויים.

עור שומני, יהיה לו קשה בלי אוויר, הוא יזיע והנקבוביות יסתמו. ייצור הסבום יגדל, יופיעו יותר פצעונים או פצעים. חשוב לשמור על שגרת טיפוח עוד יותר מדויקת, עם ג'ל ניקוי יעיל ועדין להסרת תאים מתים ולהפחת שומן בעור.

קרם טיפולי צריך לצמצם ייצור הסבום בעור, לקלף אותו בצורה עדינה, ולתת מראה מאט. אם משתמשים במייק אפ, חשוב שיהיה קליל ואוורירי ונטול שומן.

העיניים שלנו חייבות להראות יפות, רגועות ובריאות!

העינייםהעור מסביב לעניים פי 5 יותר דק ושברירי מעור הפנים. זהו אזור עם הבעה חזקה, במהלך היום אנחנו ממצמצים המון פעמים, מחייכים, האזור בתנועה כל הזמןחשוב שהמוצרים יהיו ספציפיים לאזור עיניים, כדי שהמרקם לא יגרום לדמעותגם במרכיבים, מוצר פנים מאוד מוצלח יכול להיות מדהים לפנים, אבל אסור לעיניים

מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח לעיניים המכילים קפאין שעושה פעולת ניכוז והפחתת גודש. ויטמין C רזורסין המפחיתים עיגולים שחורים. נוגדי חמצון כמו ג'ינקו בילובה ויטמין E יכולים לחזק אזור העיניים והגן עליו נגד רדיקלים חופשיים ויטמין B3  יוכל להפחית אדמומיות וכל מצב של עור מגורה והטיפ החשוב ביותר זה לישון! לפחות 7שעות בלילה.

את מוצרי  הטיפוח לה רושפוזה , וישי וסרווה נמכרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה אוןליין באתרי המכר השונים.

כתבה מעניינת:

צילום להמחשה פריפיק

שאיבת שומן בלייזר: האם זה מתאים לך?

שתפומערכת פורטל זהר.נט שאיבת שומן בלייזר אינה מהווה פתרון קסם לעודף משקל וחלופה להרזיה באמצעות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *