הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

התחזית האסטרולוגית השבועית 12.9.2021-18.9.2021

שתפו

מזל אהרוני

הבעלים של מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

השבוע רצוי להתמקד יותר בענייני הבית והמשפחה שנזנחו לאחרונה לטובת העבודה והקריירה. במסגרת השינויים הדרמטיים שאתם עוברים, יחולו שינויים נוספים בתחום תפיסת ההורות שלכם. נראה, שפתאום תפתחו את העיניים ותגלו מחדש את ילדיכם ואת המחויבות שלכם כלפיהם. היו ממוקדים וזהירים בעיקר בכבישים, כי קיימת אצלכם נטייה לחולמניות ולמחשבות טורדניות.

שור

למרות המתחים והעשייה המאומצת של השבועות האחרונים אתם מאוד מעשיים וממוקדי מטרה. נראה, שדבר לא יעמוד מולכם. כשור זועם תדחקו הצידה כל גורם מפריע ותשעטו קדימה למימוש חלומכם. לפניכם תקופה לא קלה, תאלצו לאגור כוחות ולדאוג למצבכם הגופני שנחלש לאחרונה, כדי שתוכלו להתמודד עם הבאות. מאידך בסוף התהליך מובטחת לכם הצלחה וסיפוק רב מחלום שהתגשם.  בהצלחה

תאומים

השבוע תחושו צורך לפרוץ קדימה, המעשיות שלכם תהיה בשיאה, פרויקטים ישנים שקצב התקדמותם האיטי כמעט וריפה את ידיכם, יכנסו לתאוצה ותוכלו סוף סוף לראות ברכה במעשה ידיכם. מבחינה כלכלית קיימת נטייה לבזבוז יתר סביב שיפוצים והשבחת הבית, רצוי לא להגזים בכיוון זה, פן תיכנסו למתחים מיותרים, שיביאו עמם מצבי רוח קשים.   

סרטן

השבוע תשוב האהבה לשכון בביתכם. בחודשים האחרונים השתדלתם לכלכל את צעדיכם באופן רציונאלי במיוחד, נראה כי האהבה והרגשות נדחקו מעט הצידה לטובת הקריירה וההצלחה החומרית. החל מהשבוע תתחילו לחשוב מהלב ומהבטן, קרי, תשובו להיות רומנטיים ותחושו טלטלות רגשיות עזות. מאידך אתם עלולים להיפגע. נסו לשתף את הצד השני בתחושותיכם, אל תשמרו זאת לעצמכם, כדי שתובנו כהלכה.

אריה

לפניכם שבוע מלא אופטימיות, יוזמה וחיוניות. זה הזמן לבצע את כל התוכניות שדחיתם.  מעבר דירה, שיפוצים, רכישת רכב, או לימודים, אתם מלאי אנרגיות ויוזמה לכבוש עולם, ימים מלאי רומנטיקה ורגש. הפנויים יוכלו למסד מערכות יחסים, אולם עליהם להיזהר מלנהוג בפזיזות (תרתי משמע) היזהרו מלקיחת סיכונים מיותרים בענייני כספים ובכבישים. ובכלל השתדלו לנהוג יותר בצניעות ופחות להתבלט.        

בתולה

כלפי חוץ אתם נראים שלווים ונינוחים, אך למעשה, סערה גדולה מתחוללת בתוככם. חוסר שלווה, דאגות ותסיסה פנימית יאפיינו אתכם השבוע. רצוי להימנע מויכוחי סרק העלולים להתפתח בנקל למריבות. השתדלו לשמור על פרופיל נמוך עם האנשים סביבכם בעיקר בעבודה, אתם עלולים להתפרש שלא כהלכה, וממלא התקשורת הוורבאלית שלכם לוקה בחסר לאחרונה. רצוי להתמקד השבוע בשמירה ובטיפוח הקיים.   

מאזנים

הנוקשות והעמידה האיתנה על עקרונות הברזל, שאתם חיים על פיהם עלולים לעמוד לכם לרועץ. לאחרונה אתם חשים את כל כובד החיים על כתפיכם. השתדלו להרפות מעט כדי לשמור על האיזון הנפשי שלכם מפני דכדוך ואכזבה. אתם עוברים תקופה לא קלה ונוטים להיעלב בנקל. מומלץ לקחת את החיים ביתר קלות, חייכו כדי שיחייכו אליכם. אולי כדאי לצאת לנופשון קצר בשניים כדי לנקות את הראש ולהתרענן.

עקרב

בעיה מסוימת שהעיבה על אושרכם ימצא לה פתרון השבוע. הדבר יחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי שאבדו לכם לאחרונה. בתחום הזוגיות אתם נכנסים לתקופה רומנטית ונינוחה. אתם חשים צורך לבזבז ולצאת לטיול ממושך בשניים, פעלו לפי תחושותיכם רק היזהרו מבזבוז יתר מעבר ליכולותיכם הפיננסיות. הפנויים שביניכם יעברו השבוע חוויות חברתיות מסעירות.     

קשת

באופן מפתיע יעסיקו אתכם השבוע נושאים הקשורים ברוחניות דווקא. תתאמצו לחקור יותר את הפנימיות שלכם ופחות תתעסקו בצד הפיננסי של החיים. גם הקצב שלכם יואט. שלווה מסוימת תחדור לחייכם ותהיו יותר נינוחים ופחות תזזיתיים. תגלו צורך לבלות יותר ויותר בבית. כדאי לנצל את הזמן הנוכחי לגילוי הכישורים האומנותיים שלכם, כגון: ציור, פיסול או כתיבה, אתם בתקופת הכשרה טובה לכך.   

גדי

השבוע יתחדד נושא הקריירה שלכם. בחודשים האחרונים בדקתם אופציות עבודה במקומות שונים, תיתכן הצעה מפתה מעבר לים, אל חשש, קחו והתנסו, אתם עשויים לגלות "שהשד" אינו נורא כל כך כפי שחשבתם. אם לא תנסו, תחושת הפספוס תלווה אתכם שנים רבות. אולם לפני כל עשייה עליכם לשקול היטב את כל ההיבטים וההשלכות על בני הבית ובת הזוג, אל תקבלו החלטות לבד.   

דלי

השבוע מתאפיין בתחושות אפתיה, חוסר מרץ ותשישות נפשית ופיזית. לא נורא, זו הזדמנות לפסק זמן ולמנוחה. אפילו הסתגרות תועיל לכם בשלב זה לצורך התאוששות ואגירת כוחות. השאיפה הרבה שלכם ללימודים ולהתמקצעות עייפה אתכם. אגרו כוחות, כי נכונו לכם אופציות חדשות מרעננות ומרטיטות בתחום הקריירה והפיננסים

דגים

השבוע אתם אופטימיים, חיוניים ומלאי כוחות פיזיים ונפשיים. אתם מקרינים כוחות אלה כלפי חוץ, דבר המגביר מאוד את הביטחון העצמי שלכם ואת היופי הזוהר בעיקר של הנשים. תחושו מחוזרים ומוקד משיכה לחברים חדשים וישנים. (רצוי לבחון היטב כל מי שמתקרב אל פתחיכם, היזהרו משרלטנים!) תחושו צורך בתנועה מתמדת, בטיולים רגליים ובמפגשים חברתיים מצומצמים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *