Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1478785038:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 59
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 286
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 13.11.2016-19.11.2016

שתפו

טלה

שבוע שקט לבני מזל טלה, אינו מתאפיין בפעילות חברתית או במפגשים מיוחדים. בעבודה תעבדו באופן מינורי ללא השקעה מיוחדת. בבית תעדיפו את הפרטיות שלכם, לא תגלו מעורבות מיוחדת בענייני הבית או המשפחה, לפיכך אתם עלולים להכעיס את בני/בנות הזוג שיפרשו את התנהגותכם כאדישות או כאגוצנטריות כשבסך הכל אתם מבקשים להתבודד כדי לאגור כוחות ולשוב לעצמכם.

 

שור

שבוע זה יתאפיין בעודף מרץ ובלהיטות חברתית רבה, אתם תקיפו עצמכם בחברים ותיהנו מבילויים ומפעילות חברתית ענפה. חיוניות רבה תתבטא בעבודה, תהיו יצירתיים במיוחד, על כך תקבלו משובים חיוביים וחיזוקים לאגו. בד בבד היזהרו מהתפרצויות זעם ומאובדן שליטה. מבחינה רגשית אתם תוססים ועלולים לקלקל יחסים אינטימיים בגלל קנאת שווא.

 

תאומים

שבוע קשה לבני מזל תאומים מבחינה רגשית, אתם מדחיקים רגשות עזים במודע, הדחקה זו יוצרת מתחים נפשיים לא מעטים. הבריחה לעבודה מאומצת אינה פותרת את התסכול הרגשי, ההפך היא תגביר אותו. שיחה גלויה עם בני המשפחה תקל עליכם. היו גלויים עם עצמכם ועם האוהבים אתכם ושתפו אותם עם מצוקות הנפש והלב.

סרטן

השבוע תגיעו לתובנות מיוחדות לגבי היעוד שלכם. סוף סוף תוכלו לבחור את המקצוע (הלימודים) ממנו תפיקו את מלוא הפוטנציאל שלכם. הבהירות אליה תגיעו נוגעת גם בתחום הרגשי/ חברתי. רבים מבני המזל יבינו סוף סוף, כי עליהם למסד את יחסיהם עם בנות הזוג ולהקים משפחה. חלק מכם יתפנה למעבר דירה או לחיפוש עבודה אחרת. אל תחששו משינויים, השבוע מבטיח הצלחה מוחלטת בקבלת החלטות נכונות.

 

אריה

שבוע לא פשוט, מצבי רוח משתנים, לאות וחוסר חשק לעשייה, השתדלו לא להיגרר לעימותים ולויכוחים מיוחדים. פנו זמן למנוחה ולהתרעננות. עדיף אפילו לצאת לטיול בן יומיים כדי להתאוורר נפשית. דאגו לבריאות שלכם וזכרו "נפש בריאה בגוף בריא" הא בהא תלייה. רצוי למצוא תחביב שיעסיק אתכם בשעות הפנאי, אתם יצירתיים ורצוי לתעל תכונה זו לבנייה ולעשייה.

 

בתולה

שבוע של מפגשים חברתיים, שמחה, עליצות ורוגע. אתם תקשורתיים במיוחד. נצלו שבוע זה לסיום פרויקטים ונושאים בירוקראטיים שהתחלתם אך טרם סיימתם אותם. מבחינה רגשית אתם בשיאכם. הצהרות אהבה יעופו באוויר על ימין ושמאל. הפנויים ימצאו השבוע את אהבת חייהם. אחרים ימהרו להתחתן. אתם פשוט מאוהבים באהבה.

מאזניים

שבוע סוער במיוחד למאזניים, תתמלאו באנרגיות מיוחדות, תחושו חוסר שקט נפשי ותסיסה, היזהרו מהתנהגויות אגרסיביות חסרות שליטה. אתם עלולים לגלות חוסר סבלנות בבית ובעבודה והתוצאה מענה לשון בוטה ולא אחראי. זו ההזדמנות שלכם ללמוד לרסן את לשונכם ואת התנהגותכם. מבחינה כלכלית אתם עולים על דרך המלך לאחר שבועות של דחק.

 

עקרב

שבוע קשה מבחינה רגשית, אתם עלולים לחוש חסרי אנרגיות, חסרי חיוניות וחדוות חיים. אפילו הפעולות היומיומיות האהובות עליכם יהוו עבורכם מעין מעמסה. נסו לנתב תחושות אלה לכיוונים חיוביים, גייסו את כל האופטימיות שלכם. צאו לטיול, פנקו את עצמכם, זה ודאי ישפר את מצב רוחכם וראו שהעננים התפזרו, ברור, כי תחושה זו שלכם היא זמנית.

 

קשת

שבוע של סידורים וטיפולים מנהלתיים ובירוקראטיים, רצוי לנצל את הימים הבאים לתשלומי חשבונות ולסגירת פיגורים. הפנו את כל מרצכם לטובת הבית והמשפחה. הקשיבו יותר לצרכי המשפחה. רצוי לצאת לבילוי משפחתי להידוק הקשרים עם בני העשרה הצעירים. בעבודה עסקים כרגיל, אתם שבעי רצון מהישגיכם בחודש האחרון. תיתכן נסיעה לחו"ל לצורך עסקים אל תדחו אותה.

 

גדי

שבוע טוב לגדיים. אתם מלאי מרץ ובריאות. שמחת החיים שבה אליכם ועימה האופטימיות. גם מבחינה חברתית תהיו במרכז ההתעניינות וההערכה. גלו אוזן קשבת לבן/בת הזוג, לימדו לפרגן ולפנק. זכרו אהבתכם אינה מובנית מאליה, מדי פעם רצוי להכריז על רגשותיכם, זו אינה בושה. מבחינה כלכלית ניכרת התאוששות, אעפי"כ הימנעו מהוצאות גדולות לעת עתה.

 

דלי

דליים, שבוע לא קל לפניכם. אתם מתוחים, עייפים וכועסים על עצמכם ועל כל העולם ואשתו. הימים האחרונים והפעילות האינטנסיבית מצצו את לשדכם והותירו אתכם עם "הלשון בחוץ". עליכם להאט את הקצב ולהקדיש זמן לאתנחתה ולמנוחה. בני המשפחה ימשיכו לדרוש את תשומת לבכם ואת זמנכם, אין ברירה עליכם להתפנות למשפחה ולצרכיה ולנהוג באיפוק ובריסון.

 

דגים

השבוע הוא שבוע התקשורת. היכולת המיוחדת שלכם להקסים את כל הסובב אתכם מעורר הערצה והשתאות. בורכתם ביכולת מילולית ובחן מיוחד המאפשר לכם לגעת בלב כל אדם, ואפילו של אלה שאינם רוצים במיוחד בהצלחתכם. בד בבד אתם מעוררים קנאה וצרות עין. השבוע רבים מכם ירצו למסד את הקשר שלהם עם בנות הזוג. השאיפה שלכם למשפחתיות תישא פירות.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *