רחוב מרווה מחסום 2019-05 copy

התמרור הוסר, המחסום לא

שתפו

בעקבות התערבותו של תושב העיר, נאלצה העירייה להסיר תמרור אין כניסה ברחוב מרווה – אבל טרם הוסר מפגע אחר במקום

מאת גיל דובריש

בעקבות התערבותו של תושב כרמיאל נאלצה העירייה להסיר תמרור אין כניסה שהוצב ברחוב מרווה – אבל טרם הוסר מחסום שנמצא במקום ומהווה מפגע עבור המגיעים לרחוב.

מוזמנים להיכנס לכתבות מעניינות נוספות בפורטל זהר הצפון:

לפני כשנה וחצי הוצב בכניסה לרחוב מרווה מחסום שנועד להילחם בתופעה המתרחשת מדי יום בשעה שנהגים עוצרים במקום, מורידים ומעלים את ילדיהם הלומדים העלאתם בבית הספר האיריסים, הנמצא סמוך לשם. לאחר זמן מה התקלקל המחסום ונותר פתוח לרווחה. לפני כמה חודשים הציבה העירייה תמרור אין כניסה האוסר על כניסת רכבים לרחוב, פרט לרכבי הדיירים עצמם.

בעקבות הצבת התמרור פנה דייר הרחוב, אבי אברהם, אל עיריית כרמיאל ודרש להסיר את התמרור ״הלא חוקי״ כלשונו. לאחר פניות רבות לעירייה וביחוד למחלקת תחבורה ופיתוח – פניות שלא נענו לשביעות רצונו, החליט אברהם לפנות לעורך הדין תומר גונן וזה שיגר מכתב לראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי בו דרש את הסרת התמרור. ״מר אברהם פירט בפנייתו שהתמרור ׳הוצב ללא התייעצות עם רוב הדיירים ברחוב המתנגדים להצבת התמרור… ומבלי שניתן מענה למי שאינם דיירי הרחוב, כגון – אורחים, בני משפחה ונותני שירות – ותוך הפרה של חופש התנועה והעיסוק שלהם…״ ציין עו״ד גונן במכתבו והוסיף: ״מאז הוצב התמרור האומלל… הורי תלמידים החוששים לחטוף קנס, מורידים כיום את ילדיהם בצפיפות ובסכנה רבה לחייהם בפתח רחוב מרווה נושק לרחוב חוחית הסואן״.

מכתב נוסף נשלח ע״י משרד עורכי הדין בתחילת חודש מאי למשטרת ישראל – מחוז צפון ובו דרישה להורות למשטרת כרמיאל לאכוף את החוק ולהורות לעיריית כרמיאל להסיר את התמרור ואת המחסום שהוצבו במקום ״שלא כחוק״, כלשון המכתב.

סמוך ליום העצמאות הסירה העירייה את התמרור השנוי במחלוקת, אולם לדברי אבי אברהם, המחסום התקול נותר במקומו. ״למרות שהסכמתי להתקנת המחסום בזמנו כי הבנתי שישנם אישורים, מה שהתברר בדיעבד כלא נכון. אני חושש כי לאחר הסרתו של התמרור, יהיו דיירים שירצו להשמיש מחדש את המחסום הלא חוקי ואז שוב תימנע הגישה לרחוב. מעבר לכך מדובר במפגע לכל דבר. צריך לעקור אותו, להסירו ולסיים עם העוול שנעשה במקום. בכוונתי לפנות שוב למשטרה, הפעם בדרישה להסיר את המפגע״.

מהעירייה נמסר לנו: ״מדובר בסכסוך שכנים, אנחנו לא נגיב בעניין״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …


תגובה אחת

  1. מתגעגע לאלדר

    חחח
    מהעירייה נמסר לנו: ״מדובר בסכסוך שכנים, אנחנו לא נגיב בעניין״
    העירייה המצ'וקמקים נאלצו בבושת פנים להסיר תמרור לא חוקי, שראש העיר המריונטה קונינסקי – בניגוד עניינים – ותוך עבירה על החוק, רקח ביחד עם עובדת עירייה המתגוררת ברחוב
    אצל עדי לפחות ידעת מראש שיד רוחצת יד
    עם משה ("רק") קיווינו למשהו חדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *