Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1710066932:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 53125
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1811
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התפתחות הילד
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => טיפולי - מרכז רב-תחומי להתפתחות הילד
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נטחושבים על מרכזים מוסדיים להתפתחות הילד וחשים מועקה? אתם צודקים, ויש לזה סיבה טובה. רבים מהמרכזים הטיפוליים המוסדיים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 74
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [_yoast_wpseo_wordproof_timestamp] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 24
        )

)
טיפולי מרכז רב-תחומי להתפתחות הילד
צילום אילסוטרציה: FREEPIK

טיפולי – מרכז רב-תחומי להתפתחות הילד

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

חושבים על מרכזים מוסדיים להתפתחות הילד וחשים מועקה? אתם צודקים, ויש לזה סיבה טובה. רבים מהמרכזים הטיפוליים המוסדיים שומרים באדיקות על גישות טיפוליות מסורתיות ומתקשים להיפתח לגישות טיפוליות הוליסטיות שמתאימות למציאות הדינמית שלנו ולמורכבות של הצרכים המיוחדים של הילדים. בטיפולי עושים דברים אחרת. טיפולי הוא מרכז רב־תחומי להתפתחות הילד, והדבר שהכי מאפיין אותו הוא הנכונות של הצוות שמרכיב אותו להשתנות, להסתגל ולהתאים את עצמו לכל ילד וילד; והיכולת לאמץ תהליכי טיפול לא קונבנציונליים, כאלה שיוצאים מחוץ לקופסה בחיפוש אחר מגע רגשי רך יותר, נעים יותר, מכיל יותר ומלטף יותר. מרגישים את האנרגייה הקלילה שזורמת בין המילים? אתם לא טועים. הגיע הזמן לתת לילדים שלנו משהו אחר, משהו שונה, משהו של טיפולי. בואו להכיר אותנו.

להיפרד ממה שלא עובד, ולחפש את מה שכן

את מרכז טיפולי הקימו ב־2016 מספר מטפלים מתחום מקצועות הבריאות. המטפלים המיוחדים האלה החליטו שאין טעם להמשיך ולצעוד בדרך מקצועית שלא מובילה לשום מקום, שאין לה תכלית, ואין לה את מה שהילדים צריכים הכי הרבה – רגש. הם החליטו להיפרד ממה שלא עובד ולחפש את מה שכן. הם החליטו שרק כך הם יוכלו להביא שינוי אמיתי לתחום הטיפול מצד אחד ולמטפלים ולמטופלים מצד שני.

הגרעין המקורי של צוות המטפלים כלל עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, פסיכולוגיים ופיזיותרפיסטים. כולם התמחו בטיפול בילדים. הם שאפו בראש ובראשונה להתמקד בצורכי הילד ובד בבד לפתוח מרחב מכיל ותומך למטפלים. הדאגה לצורכי המטפל לצד צורכי המטופל – יש לה תכלית, והיא מיטוב התהליך הטיפולי. בטיפולי מאמינים שרק מטפלים שמקבלים הערכה, הכרה, הכלה ותמיכה, יכולים לתת לילדים את המרב, ולעשות את זה עם כל הלב. וכשיוצרים קשר ראשוני עם הצוות של טיפולי, מרגישים את זה; מרגישים את הלב שעומד מאחורי המפעל היחיד והמיוחד הזה.

מה מיוחד בטיפולי?

אחד הדברים שטיפולי מצטיינת בהם, הוא יזמות אישית וקולקטיבית. כל מטפל בטיפולי יכול ליזום גישות טיפוליות שחורגות מהסטנדרטים הטיפוליים המסורתיים ולהתאימן לצורכי הילד. החופש ליזום עזר – ועודנו עוזר – למטפלים של טיפולי להקים תשתית רחבה לטיפולי בית בכל הארץ, כי הסביבה הביתית היא המעטפת המתאימה ביותר לטיפולים מוצלחים; לפתח מוצרים טיפוליים חדשניים שמקדמים את הילדים ועוזרים להם להשתלב בסביבה המשפחתית, החברתית והחינוכית; להקים אקדמיה טיפולית השואפת ליישם את התאוריות בשטח ולפתח אותן תוך כדי תנועה; להציע מערך טיפולי רב־תחומי מיטבי לכל ילד; להוקיר את הזמן של המטפל ואת התרומה הייחודית שלו למטופליו; ולהשוות את שכר המטפלים לשכר הממוצע בתעשיות העילית.

להצעיד את התפתחות הילד קדימה

אתם לא צריכים ללכת רחוק כדי לפגוש את הצוות של טיפולי. אתם יכולים להכניס אותו הביתה; אתם יכולים להתוודע אליו במרחב הדיגיטלי; אתם יכולים למצוא אותו במוסדות החינוך; ואתם יכולים לפגוש אותו במכוני טיפולי להתפתחות הילד ברחבי הארץ. הטיפולים המוצעים בטיפולי הם ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, הדרכת הורים, טיפולים רגשיים אישיים, טיפולים רגשיים קבוצתיים והכנה לכיתה א'. בכל השלוחות של טיפולי – גם הפיזיות וגם הווירטואליות – תכירו צוות רב־מקצועי מיומן ומנוסה שהוכשר לטיפול בילדים החל בגיל הינקות, דרך הגיל הרך וכלה בבני הנעורים, וממשיך להעשיר את ההכשרה שלו בכל עת.

טיפולי מרגיש לכם נכון? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר; אנחנו מחכים לכם.

https://tipul-li.com

 

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

חיסון פרבנר צילום דוברות הכללית

חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה

שתפו"דלקת ריאות היא מחלה זיהומית חמורה והסיכון לחלות בה עולה עם הגיל. היא מסוכנת משום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *