Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1673429730:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50622
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1596
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => טרנד כובעים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% טרנד הכובעים שכבש את כולם
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ככל שנביט אחורה לאורך ההיסטוריה, נבכך לדעת שכובעים מלווים אותנו כחלק מהמרקם האופנתי- תרבותי מזה מאות שנים. במקור, הם נועדו לשרת מטרות מעשיות
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 64
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 76
        )

)
טרנד הכובעים שכבש את כולם צילום פריפיק
טרנד הכובעים שכבש את כולם צילום Freepik

טרנד הכובעים שכבש את כולם

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

ככל שנביט אחורה לאורך ההיסטוריה, נבכך לדעת שכובעים מלווים אותנו כחלק מהמרקם האופנתי- תרבותי מזה מאות שנים. במקור, הם נועדו לשרת מטרות מעשיות ודתיות; החל מהגנה מפני טמפרטורות קיצוניות וכלה בהסתרה של השיער, כביטוי לאמונה. אך עם השנים, ככל שהתפתחה תפיסה אסטטית – אופנתית, הם החלו להיות נפוצים בקרב בני המעמד הגבוה וכיום, הם משמשים אנשים מכל רחבי העולם כדרך לבטא את ה"עצמי", וה"אינדיוודואל" ולהבליט את היופי והייחודיות של כל אחד ואחת. במאמר זה, נסקור את הטרנד שכבש את כולם ונציע טיפים להתאמה מדויקת של כובעים לנשים, על פי מבנה הפנים והסגנון האישי של כל אחת.

סגנונות שונים של כובעים אופנתיים לנשים

כובעים אופנתיים לנשים מגיעים במגוון סגנונות, וניתן להשתמש בהם כדי להוסיף מגע מדויק מלא ב"שיק" לכל אישה. רחבי שוליים, ברטים צרפתיים, מצחייה, באקטים מעוצבים – הם רק חלק מבין מגוון כובעים אינסופי שניתן להזמין. הם נראים נהדר בשילוב עם בגדי חורף וכן, יכולים להתאים במיוחד לסגנון הקיצי, עם שמלת קיץ פרחונית, ג'ינס וטי שירט מדליקים ועוד. כל אחת, יכולה לבחור לעצמה כמה פריטים מהממים שיתווספו לה לקולקציה וירחיבו את מגוון הסגנונות שהיא מרגישה עמם בנוח, למראה ייחודי שיבליט את הקסם והחן שלה.

איך מתאימים כובע לסגנון האישי של כל אישה?

בעודו מתאים באופן מדויק למבנה הפנים, הוא יכול להוסיף סטייל, חן וקסם מיוחד לנשים בכל הגילאים. בנוסף, הוא יכול ליצור מראה סימטרי; לטשטש אזורים מסוימים ולהבליט אחרים, ובכך לתרום רבות למראה הכללי. רגע לפני שאתן מבצעות הזמנה, חשוב תחילה, לאפיין את מבנה הפנים שלכן, כך תוכלו לבחור את הכובע המשולם עבורכן.

 

כובע רחב שוליים למשל, יכול להשתלב נפלא כאשר מדובר במבנה פנים המתאפיין במצח גבוה וכאשר מדובר במבנה פנים ארוך באופן יחסי, מומלץ דווקא לבחור ברחב, לצורך האיזון. עבור נשים עם מבנה פנים עגול, כובע בעל שוליים צרים יחסית, המתעגל כלפי מעלה בחלקו המרכזי יוכל להתאים, ולחלופין, כשמדובר במבנה בו קו הלסת נוקשה באופן יחסי עם זוויות בולטות, מומלץ לחבוש כובע בעל שוליים עדינים, רכים ומעוגלים.

התאמת הכובע לגוון העור ולבגדים

בחירת כובע בצבע שיתאים לגוון העור הוא שלב חשוב לא פחות, התורם רבות ליצירת המראה המושלם. כובעים בגוונים של כחול, ורוד וסגול, יכולים להשתלב נפלא עם גוון העור הבהיר, בעוד שבגוון בהיר כמו הלבנים, הירוקים או הצהובים יכולים להחמיא מאוד לנשים בעלות גוון עור כהה. את הצבע מומלץ גם להתאים לבגדים, כך שישלים את המראה וישתלב באופן הרמוני עם הסגנון הכללי. עם זאת, חשוב לזכור כי לכל אישה ישנן העדפות אישיות, והבחירה של הצבע המדויק טמון במשיכה האסטטית האישית שלכן. אישה שמשתמשת באקססוריז ובבגדים שמאפשרים לה להרגיש נוח עם עצמה, תקרין זאת החוצה ותפיץ את יופייה, גם אם הגוון שבחרה לאו דווקא עומד ב"צו האופנה" העכשווי.

מה המחיר הממוצע של כובעים לנשים?

מחיר כובעים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים, כאשר באופן כללי ניתן לומר שלאיכות החומר מהם הם עשויים ישנה השפעה משמעותית על מחירם. חלקם, עשויים חומרים נוקשים, אשר מונעים חדירה של אוויר פנימה ובשל כך, הם עלולים להיות מאוד לא נוחים. אלו המעוצבים בקפידה, ישתלבו בנוחות על הגוף, ויעניקו למי שחובשת אותם לחוש ברכות ובעדינות המאפיינת חומרי גלם איכותיים. גם לגודל יש משמעות, כאשר סביר להניח שכובע גדול יעלה יותר בשל שימוש ביותר חומר.

כתבה מעניינת:

JACK KUBA חזיה שער צילום שי יחזקאל

חוגגים עצמאות בג׳ק קובה

שתפומערכת פורטל זהר.נט חוגגים עצמאות עם מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA (ג׳ק קובה), שמפנק עם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *