Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1676797267:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50803
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-02-19
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1811
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => יישור שיניים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% יישור שיניים איכותי בלי שאף אחד יראה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט. לא מעט מבוגרים לא מוכנים לוותר על חיוך מושלם ועוברים תהליך של יישור שיניים. יחד עם זאת, אחד החסרונות הבולטים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 64
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 81
        )

)
יישור שיניים איכותי בלי שאף אחד יראה צילום להמחשה פריפיק
צילום להמחשה Freepik

יישור שיניים איכותי בלי שאף אחד יראה

שתפו

פורטל זהר.נט

לא מעט מבוגרים לא מוכנים לוותר על חיוך מושלם ועוברים תהליך של יישור שיניים. יחד עם זאת, אחד החסרונות הבולטים של הטיפול המדובר הוא היעדר אסתטיקה לתקופה של לפחות מספר חודשים. הבשורה הטובה היא שכיום קיימות שיטות משוכללות ביותר ליישור שיניים אשר מאפשרות להנות מהליך היישור מבלי שהוא יהיה ניכר לעין. בשיטות מעין אלה יכולים לבחור לא מעט מבוגרים אשר השיניים שלהם אינם ישרות והדבר פוגע להם במראה החיצוני, בביטחון העצמי ובדימוי העצמי ובד בבד, אינם רוצים לפגוע באסתטיקה שלהם ובמראה שלהם עד תום הליך היישור.

איזה שיטות קיימות עבור יישור שיניים?

לא מעט אנשים אינם מודעים לכך אך מעבר לפן האסתטי של שיניים לא ישרות, הרי שהדבר יכול לפגוע גם בפן הבריאותי שכן, שיניים מעין אלה עלולות לגרום למחלות חניכיים, לנשימה לא תקינה ולהשפעה כללית על יעילות הגוף וזוהי סיבה שלא מעט מבוגרים מחליטים לברר אודות היישור המדובר.

השיטה הקלאסית ליישור שיניים מאופיינת בגשר אשר מורכב כולו מרכיבים מתכתיים. היא אמנם מהווה שיטה זולה בשוק אך היא הופכת פחות נפוצה בשל שני חסרונות בולטים והם: אורך הטיפול והמראה האסתטי הפחות אטרקטיבי.

שיטת אינויזליין

אינויזליין מהווה דרך מהפכנית ביותר ליישור שיניים שקוף ללא גשר, אלא באמצעות קשתות שקופות. הקשתות עשויות מפולימר רפואי קל, דק ושקוף והוא בלתי נראה כלל כאשר מרכיבים אותו. יישור שיניים שקוף מהווה שיטה מתאימה ביותר עבור מבוגרים שאינם מעוניינים להסתובב עם גשר לא מאוד אסתטי אשר פוגע במראה שלהם. השיטה המדובר פותחה בשנת 1997 בארצות הברית והיא משתמשת בטכנולוגיה דיגיטלית חדשנית באמצעותה יוצרים הדמיה תלת ממדית ממוחשבת של מערכת השיניים של המטופל ושל תנועות השיניים בכל שלבי הטיפול. הטיפול הווירטואלי מועבר דרך האינטרנט לרופא המטפל והוא יכול לשנות אותו בהתאם לרצונו. את התוצאה הווירטואלית הסופית ניתן להציג למטופל. למעשה, בטכנולוגית הדמיה תלת ממדית, מייצרים סדרה של קשתיות שקופות אשר מותאמות באופן אישי לכל מטופל. על ידי הרכבת כל קשתית במשך שבועיים והחלפתה בקשתית הבאה אחריה, השיניים מתיישרות עד לסיום הטיפול. חשוב לדעת כי יש להרכיב את הקשתיות בכל שעות היממה וכאשר אוכלים או מצחצחים שיניים שולפים אותן ומחזירים לאחר שטיפה קלה. הטיפול המדובר נע בין מספר חודשים לשנה וחצי עד שנתיים.

יישור שיניים באמצעות סמכים שקופים או מחרסינה

סמכים מחרסינה הם סמכים חיצוניים אשר נחשבים לאסתטיים יותר. הייחודיות שלהם באה לידי ביטוי בכך שהם משנים את הצבע שלהם במהלך הטיפול ומשתלבים בצורה מושלמת ביחד עם הצבע הטבעי של השיניים. בין הסמכים הללו עובר חוט מתכת אשר מצופה בסיליקון או בחומרים אחרים אשר מסווים את הצבע שלו. הסמכים השקופים מורכבים על החלק החיצוני של השיניים והם כמעט אינם בולטים לעין בזמן של חיוך, אכילה או דיבור. כיום משתמשים בכאלה מתקדמים ביותר אשר ננעלים על החוט כמעט ללא חיכוך, דבר אשר מפחית לחץ וכאבים ומביא לטיפול קל, מהיר ויעיל יותר.

יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי מאפשר לעבור את ההליך מבלי שיראו את הקוביות מודבקות על החלק הפנימי של השיניים כך שניתן לדבר בחופשיות ולחייך מבלי שיבחינו במכשור. בשיטה זאת המכשיר האורתודנטי מודבק על המשטח הפנימי של השיניים. מדובר על מכשיר האורתודנטי הבלתי נראה היחיד אשר באמצעותו ניתן לבצע את כל סוגי הטיפולים האורתודנטיים.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

חיסון פרבנר צילום דוברות הכללית

חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה

שתפו"דלקת ריאות היא מחלה זיהומית חמורה והסיכון לחלות בה עולה עם הגיל. היא מסוכנת משום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *