Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1669744385:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50349
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-11-29
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2096
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מבחן תיאוריה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% כיצד להתכונן למבחן תיאוריה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת זהר.נט. כל אדם שמעוניין להתחיל ללמוד נהיגה והוא בגיל המתאים לכך, יידרש לעבור את מבחן התאוריה. אם הוא לא יעבור את מבחן התאוריה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 62
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 145
        )

)
רישיון נהיגה טסט צילום אילוסטרציה פריפיק
צילום אילוסטרציה פריפיק

כיצד להתכונן למבחן תיאוריה

שתפו

מערכת זהר.נט

כל אדם שמעוניין להתחיל ללמוד נהיגה והוא בגיל המתאים לכך, יידרש לעבור את מבחן התאוריה. אם הוא לא יעבור את מבחן התאוריה, גם אם הוא ילמד נהיגה באופן מעשי, לא תהיה לו אפשרות לגשת לטסט ולקבל רישיון נהיגה. מדובר על מבחן עיוני אשר מסייע ללומד להבין את חוקי התנועה, התמרורים בדרכים, מבנה הרכב וכמובן את כל הנושא של הבטיחות. מכיוון שמדובר על חומר חשוב ומכיוון שבלי לעבור את המבחן המדובר לא תוכלו לקבל רישיון, הרי שחשוב ללמוד לקראת המבחן המדובר בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

מבחן תאוריה- במה מדובר?

מדובר כאמור על מבחן עיוני אשר מורכב מ30 שאלות בסגנון של מבחן אמריקאי. לכל שאלה תהיה תשובה אפשרית אחת. משך המבחן הוא 40 דקות והוא מבוצע על מחשב. השאלות נשלפות באופן אקראי מתוך מאגר אשר מונה  כ1200 שאלות. נבחנים אשר משיבים בצורה נכונה על 26 שאלות מתוך 30 עוברים את המבחן בהצלחה. עם סיום הבחינה יקבל הנבחן את התוצאות בכתב ובכלל זה את השאלות שטעה בהן. ניתן לעבור מבחן תאוריה במגוון תחנות בפריסה ארצית, כמו כן, ניתן לעשות את המבחן גם במסגרת לימודי חינוך תעבורתי בבית ספר או באופן עצמאי דרך משרד הרישוי. המטרה של המבחן העיוני היא לוודא את השליטה של האדם בחוקי התנועה, בתפעול כלי הרכב ובכללי התנהגות בטוחה בדרך.

כיצד תלמדו לתאוריה בצורה הטובה ביותר?

חשוב לדעת כי יש ללמוד לקראת התאוריה בצורה נכונה ויעילה אשר תאפשר לכם לעבור בפעם הראשונה. קיימות שיטות רבות ללימודי המבחן העיוני וכל אדם צריך למצוא את הדרך שתתאים לו ביותר. כיום ניתן ללמוד תאוריה בקורסים ייעודים או עם מורים פרטיים שמטרתם היא להכין כל לומד בצורה הטובה ביותר לקראת המבחן, או שאפשר פשוט ללמוד באמצעות אתרי לימוד שונים או אפליקציות ייעודיות. ניתן למצוא כיום אפליקציות אשר מספקות שאלות מתוך המאגר שממנו נלקחים השאלות במבחן התאוריה, כך שכל שעליכם לעשות זה ללמוד את החומר בצורה הטובה ביותר ופשוט להתחיל לתרגל שאלות. ניתן למצוא באתרים ובאפליקציות מבחני תאוריה שלמים שיש לענות עליהם תוך פרק זמן של 40 דקות ולאחר שמסיימים אותם, אפשר לדעת באופן מידי האם עברתם את המבחן או שמא לא עברתם. כמו כן במידה ולא עברתם תוכלו לבדוק מה היו הטעויות שלכם בכדי ללמוד מהן.

מציאת פרטנר ללימוד

ישנם אנשים אשר אוהבים ללמוד למבחנים באופן עצמאי ועל כן גם במקרה הזה הם יגלו שלמידה אישית היא הרבה יותר יעילה עבורם. לעומתם, ישנם אנשים אשר זקוקים לפרטנר ללמידה בכדי שהיא תהיה ממוקדת ויעילה. מומלץ לקבוע זמן מוגדר ללמידה וכן למצוא אדם נוסף שאוהב ללמוד ביחד. הלמידה המשותפת יכולה להיות גם חווייתית וגם יעילה ביותר.

כמה זמן כדאי להשקיע בלימוד לתיאוריה?

לא מעט אנשים תוהים כמה זמן כדאי להם ללמוד לקראת המבחן המדובר טרם הם ייגשו אליו. ובכן, חשוב לדעת כי לא מדובר על למידה מורכבת מדי ולא פעם, בלמידה ממוקדת ואינטנסיבית תוך כמה ימים כבר אפשר לגשת למבחן התאוריה. ניתן לומר כי הכל תלוי בקצב הלמידה האישי שלכם, יחד עם זאת, הקפידו שלא למרוח יותר מדי את זמן הלמידה, הישארו ממוקדים, הקפידו להתמיד בלמידה למשך כמה ימים עד שבוע ולאחר מכן גשו למבחן.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

חנייה כחול לבן חנייה בתשלום צילום דוברות עיריית כרמיאל

"החגיגה" נגמרה: קנסות לנהגים שחונים בכחול-לבן בלי לשלם

שתפוהעירייה חידשה את האכיפה המלאה על נהגים שחונים בכחול-לבן בלי תשלום, אחרי הטבה שניתנה בחודש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *