רוית אוזן קסטיאל מחסנת נגד הקורונה את רחום כרמל בת ה15 צילום דוברות כללית
רוית אוזן קסטיאל מחסנת נגד הקורונה את רחום כרמל בת ה-15. צילום דוברות כללית

כרמיאל: החלו חיסוני הקורונה לילדים מעל גיל 12

שתפו

הכללית החלה במתן חיסונים לילדים במרפאה המקצועית בקניון לב כרמיאל – בתיאום מראש ובלווית הורה

מערכת פורטל זהר.נט

הכללית החלה במתן חיסוני קורונה לילדים ובני נוער מעל גיל 12.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החלה הכללית במבצע חיסוני קורונה לילדים בגילאי 12-16. החל מיום שני יכולים ילדים ובני נוער מגיל 12 ומעלה להגיע למרפאה המקצועית של הכללית בקניון לב כרמיאל, בתיאום מראש ובלווית אחד ההורים ולהתחסן נגד הנגיף. החיסונים מתבצעים בשעות הפעילות של המרפאה.

בנוסף לכרמיאל, מציעה הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי את החיסונים בשלושת מוקדים מרכזיים – בקניון נהריה, בשער הצפון ובמרכז רפואי לין בחיפה.

אל תפספסו את הכתבות האלה בפורטל:

כרמל רחום בת ה-15 הגיעה למתחם החיסונים של כללית לקראת יציאתה לאליפות אירופה בהונגריה של נבחרת ישראל לגילאי 15 בכדור מים. אימה שרית מציינת: "לא חשבתי פעמיים לפני שחיסנתי אותה. להפך, זה מגן על כולנו וחשוב לי לשמור על הבת שלי ועל משפחתי". האחות רוית אוזן קסטיאל שמחה על האפשרות לחסן אותה כך שתהיה מוגנת בחו"ל ואיחלה לה הצלחה בתחרות.

ד״ר חנא פרח מומחה במחלות זיהומיות בילדים במרכז לבריאות הילד של כללית בנהריה: ״אני בעד מתן החיסון אך רק ללא לחץ וכפייה. אין לי ספק באשר ליעילותו ובטיחותו. לאור העובדה שהתחלואה כעת בארץ נמוכה ושהסיכונים מסיבוכי תחלואת הקורונה בילדים גבוהים מהסיכון בקבלת החיסון, אני ממליץ לחלוטין על מתן חיסון לילדים הנמצאים בקבוצת סיכון ולמי שבסביבתם יש אנשים עם מחלות רקע בעלי סיכון לחלות במחלה קשה. מעבר לקבוצות בסיכון, ניתן לתת את החיסון למעוניינים בכך ולפי שיקול דעתם של ההורים בהתאם לתוכניות ונסיבות החיים״.

האם תחסנו את ילדיכם נגד הקורונה? הצביעו במדגם שלנו:

בעד או נגד חיסון ילדים ובני נוער נגד קורונה?

 

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *