Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1687852036:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50870
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 4735
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי נפגש עם שר הכלכלה והתעשייה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => המועמד לראשות העיר כרמיאל נפגש עם שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת; השניים הסכימו כי יש להגדיר רעיון תעסוקתי מסדר (אקוסיסטם) לכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | כרמיאל עיר התכנות של ישראל: אלון אזולאי נפגש עם שר הכלכלה והתעשייה ומקדם הגדרת רעיון תעסוקתי
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן ממומן
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 148
        )

)
אלון אזולאי
אלון אזולאי. צילום: מדיה אלון אזולאי

כרמיאל עיר התכנות של ישראל: אלון אזולאי נפגש עם שר הכלכלה והתעשייה ומקדם הגדרת רעיון תעסוקתי

שתפו

המועמד לראשות העיר כרמיאל נפגש עם שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת; השניים הסכימו כי יש להגדיר רעיון תעסוקתי מסדר (אקוסיסטם) לכרמיאל לקידום תעשיית הייטק איכותית בעלת שכר גבוה

מערכת פורטל זהר.נט

המועמד לראשות העיר כרמיאל, אלון אזולאי, לא מחכה לבחירות המקומיות שיתקיימו ב-31 באוקטובר השנה וכבר נפגש ביום רביעי האחרון עם שר הכלכלה והתעשייה ומי שכיהן בעבר כראש העיר ירושלים, ניר ברקת.

בפגישה שהתקיימה במשכן הכנסת, העלה אלון אזולאי את הצורך המשמעותי של כרמיאל והסביבה באימוץ רעיון תעסוקתי מסדר, זאת לשם יצירת מאות עד אלפי משרות איכותיות בעלות שכר גבוה עבור תושבי העיר כרמיאל והאזור כולו.

לפורטל זהר.נט נודע כי אחת ממטרותיה של ״תכנית אלון״ אותה צפוי אלון אזולאי לחשוף לציבור כבר בשבועות הקרובים, היא פיתוח תשתית שתהפוך את העיר כרמיאל לבירת התכנות של ישראל, דבר שצפוי לטענתו להוסיף מאות עד אלפי משרות חדשות, תוך מיקוד ביצירת מקומות תעסוקה איכותיים, בעלי שכר גבוה. הגדרת העיר כרמיאל כעיר התכנות, תחייב יצירת תכנית עבודה מסודרת של משרדי הממשלה לקידום האזור כולו בנושא, תעניק הטבות ייעודיות להקמת מרכזי מחקר ופיתוח של חברות הייטק וטכנולוגיה, ותייצר מנוף להקמת תשתיות הכשרה ולימודים ברמה הגבוהה ביותר סביב הרעיון המסדר.

עוד במסגרת חזונו ומטרותיו של אלון אזולאי עבור כרמיאל, גם שיתופי פעולה רוחביים עם הפקולטות למדעי המחשב במוסדות להשכלה גבוהה המובילים במדינה, וכן חיזוק שיתוף הפעולה עם המכללה האקדמית ״בראודה״ ליצירת התשתית ההשכלתית עבור חברות הטכנולוגיה שיבואו.

כידוע, משרד הכלכלה והתעשייה יחד עם משרד האוצר ומשרדי ממשלה נוספים, נוהגים להגדיר באזורים שונים בישראל רעיון תעסוקתי מסדר. אימוץ רעיון תעסוקתי מסדר, מעניק דחיפה משמעותית הבאה לידי ביטוי בין היתר בהטבות וסיוע מצד המדינה ליצירת והקמת חברות ותעשייה בתחום המוסכם באותו האזור, דבר המביא להוספת מאות ואלפי מקומות תעסוקה. דבר זה טרם בוצע בעיר כרמיאל ובסביבתה בעשורים האחרונים. כך לדוגמה, קריית גת היא עיר השבבים של ישראל כאשר החברה הבולטת בה היא ״אינטל ישראל״ והעיר באר-שבע היא עיר הסייבר, שם מרוכזת פעילות המדינה ופעילותן של חברות רבות מתחום זה.

אלון אזולאי אמר לפורטל זהר.נט כי ״בשנים האחרונות כרמיאל מדשדשת מאחור, ללא אסטרטגיה ומדיניות מנהיגותית ברורה. כמנהל, אל תפקיד ראש העיר אני מגיע עם תוכניות עבודה ברורות וסדורות למינוף הפוטנציאל האדיר של כרמיאל ומשאב האוכלוסייה האיכותית והמשכילה שיש לנו. בכרמיאל מהנדסים רבים צריכים לצאת מהעיר כדי להשתכר בהתאמה. לשם כך, חלק מ״תוכנית אלון״ מתמקדת בהפיכתה של כרמיאל לעיר התכנות של ישראל. אך ראשית, יש ליצור רעיון מסדר מוסכם מול מקבלי ההחלטות. כל זאת, עבור הוספת מאות עד אלפי משרות חדשות, טכנולוגיות ואיכותיות, בעלות שכר גבוהה, עבור תושבי העיר והסביבה כולה״.

עוד הוסיף אזולאי והתייחס להמשך קידום התוכנית: ״הסכמתי עם שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת כי יש להגדיר רעיון תעסוקתי מסדר (אקוסיסטם) לכרמיאל. אני מתחייב להמשיך לפעול לקידום הנושא, כל זאת על מנת לעשות שינוי ולהחזיר את התקווה לתושבי כרמיאל בכלל תחומי החיים, בדגש על תחום התעסוקה והכלכלה המקומית״.

(תוכן ממומן)

 

כתבה מעניינת:

ילד נדרס, התושבים כועסים: התרענו מזמן על הסכנה

שתפובעקבות תאונת הדרכים בה נדרס ילד כשחצה את הכביש ברחוב התמר, טוענים דיירים במקום: הכתובת …


תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש מ ושחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *