Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1466332730:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 14241
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => זהר הצפון - מדוע תקף הזוכה של האח הגדול VIP את יו”ר מפלגת כולנו בכרמיאל?
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => האח הגדול
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => האח הגדול
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 62
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 3574
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2016/06/לימור-מזן-1003.jpg
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => האח הגדול
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

מדוע תקף זוכה האח הגדול VIP והיחצ"ן דודי מליץ את יו”ר מפלגת כולנו בכרמיאל?

שתפו

לימור מזן העומדת בראש מטהו של משה כחלון בכרמיאל התבטאה בפייסבוק נגד מפקדו של אלאור עזריה אשר העיד מולו במשפט. היא לא שיערה שהפוסט שלה יגרום לסערה בקנה מידה ארצי ויזכה לאלפי לייקים, תגובות ואף איומים

מאת גיל דובריש

סערה ברשת הפייסבוק בעקבות התבטאותה של יו”ר מטה מפלגת כולנו בכרמיאל, לימור מזן, כנגד תום נעמן, מפקדו של החייל אלאור אזריה אשר העיד נגדו בבית המשפט.

מפקדו של אזריה, שירה למוות במחבל המנוטרל בחברון, העיד כנגד החייל במשפט המתוקשר המתנהל בימים אלה בבית הדין הצבאי ביפו. לפי גירסתו של נעמן, הוא עמד סמוך מאוד למחבל שהיה שרוע על הארץ והעיד כי הוא לא חש שהיווה סכנה כלשהי. לטענתו, בשיחה עם אזריה לאחר הירי, אמר לו החייל שירה בו כי “המחבל היה צריך למות”.

בעקבותו עדותו של הקצין פורסמו פוסטים של נאצה ברשתות החברתיות, עם תמונתו של נעמן והכיתוב “המ”פ של אלאור אזריה תום (לא) נעמן… אתה בושה וחרפה למדינה!!!”

יו”ר מטה מפלגת כולנו בכרמיאל, לימור מזן, הגדילה לעשות ופירסמה את התמונה של נעמן וכתבה בהודעתה (השגיאות במקור): “תום! בשימך קיים הרוע, מבטן ומלידה, שמרת על עצמך ולא באמת היה אכפת לך מהסובבים אותך, כך אחריות למעשה, ותגיד כבל עם ועדה, שאתה משקר, שהפכת את הקערה על פייה. נאמנות זה ממך והלאה, רק אתה יודע את האמת. תוקיעה אותה מביטנך, העם כבר הבין מי אתה!” בהמשך קוראת מזן לחבריה ברשת הפיסבוק “שתפו חברים!”

התבטאותה של מזן היכתה הדים וזכתה לתגובות רבות מכל רחבי הארץ. מי שיצא מולה בצורה חריפה במיוחד היה דודי מליץ, איש יחסי ציבור תל אביבי ודוגמן לשעבר שזכה לפרסום נרחב כאשר ניצח בעונת האח הגדול VIP בשנת 2011.

פוסט לימור מזן 1048
הפוסט שהעלתה לימור מזן. תגובות והדים מכל רחבי הארץ

מליץ העלה בתגובה פוסט בפייסבוק שזכה לאלפי צפיות ושותף פעמים רבות ברשת החברתית, בו תקף את מזן וכתב: “זה אמתי?! נבחרת ציבור, גם אם לרשות מוניציפלית, לא יכולה לתת יד להסתה ולבטח שלא להוביל אותה”. מליץ, שאינו מעורה בפולטיקה המקומית וככל הנראה סבור כי לימור מזן היא חברת מועצת העיר מטעם מפלגתו של משה כחלון, המשיך ותקף אותה: “כנראה שהאלימות, הצמא לדם והרצון בעוד בוחר חמום מוח, העבירו אנשים מסויימים על דעתם. הטקסט בגוף הפוסט ובתמונה ששיתפה יו״ר מפלגת כולנו בכרמיאל לימור מזן הם בושה לאינטליגנציה. באמת מתייחסת לאותיות שמו של הקצין (?!) אני תוהה אם חשבה שהמהלך הבזוי יתרום לה ברמת האלקטורט ויקדם אותה לתפקיד ראשת ועדת תרבות בעיר, או שמא, לא מבינה, באמת ובתמים, מה הבעיה עם לירוק לדמוקרטיה ולרוח צה״ל בפרצוף. דיי! נמאס!… תראו מה מייצג אתכם! כולנו – בראשות משה כחלון”.

בעקבות הסערה סיפרה לנו לימור מזן כי פנו אליה מספר כלי תקשורת, בהם חדשות ערוץ 2, על מנת לראיינה אך היא סירבה. “הבעתי את דעתי האישית בנוגע לקצין הממונה על החייל אלאור אזריה. ציינתי את דעתי כי מפקד אמור לשאת באחריות המלאה למעשה, ביחד עם החייל עליו הוא אמון, במקום לברוח מהאחריות ולהטילה על החייל לבדו. אני עומדת ב-100% מאחורי הדברים שכתבתי, וזאת בהיותי אמא. ביקרתי בבסיסים ליד עזה ובשטחים, כחלק מפעילותי הקהילתית ובמטרה לסייע ולתרום, הרגשתי את המתח הטעון באוויר שבו שרויים החיילים המשרתים במקומות אלה והתחברתי מאוד לסיטואציה שבה הם נמצאים. דבריי באים מהלב”.
מזן, הדגישה כי לדעתה, התבטאותה לא הייתה חריפה מדי בהתאם לנסיבות: “מאז התקרית, מתחולל סביב החייל אלאור אזריה מחול שדים, אנשים כבר שפטו אותו וכינו אותו רוצח וזאת על אף שמשפטו עדיין מתנהל בימים אלה וטרם הוכחה אשמתו. עשו לו משפט שדה. אני בטוחה שבסופו של דבר יימצא זכאי. חשוב לי להדגיש כי אין לי שום כוונה להפוך אותו לגיבור, אם יימצא שעליו לשאת באחריות למעשיו, אז עליו לקבל את הדין, אבל כואב לי שמי שממונה עליו ישירות, מפקדו, יוצא נגדו בכל הכוח בעוד שהוא אמור לשאת באחריות יחד עימו”.

על התגובות הרבות שקיבלה בעקבות התבטאותה ואחרי שדודי מליץ תקף אותה ברשתות החברתיות אמרה מזן: “קיבלתי המון תגובות לכאן או לכאן, אין לי בעיה עם הביקורות. חלק גדול מהתגובות היו חמות ותומכות, אנשים שמכירים אותי יודעים מה אני מייצגת וכמה אני תורמת לחיילים. עם זאת, היו איומים, כמו למשל אדם אחד שחצה את הגבול ואיים עליי ישירות כי יעשה הכל על מנת שיגיעו אל ביתי וימררו לי את החיים”.

דודי מליץ מסר לנו בתגובה: "אני חושב ששנאה, הסתה ואלימות הם מנת חלקנו ויש להוקיע אותם, עם זאת אני לא נוהג להתעמת עם כל אדם שדעותיו אינן מוצאות חן בעיני. לימור מזן בהיותה נושאת תפקיד בסניף של מפלגת כולנו  בכרמיאל, צריכה לשאול את עצמה מה היא אומרת ומעל איזו במה".

כתבה מעניינת:

תאונה צומת ביג כרמיאל צילום איחוד הצלה

תאונה סמוך לצומת ביג: שני צעירים נפצעו

שתפומאת גיל דובריש שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים שהתרחשה היום (ד') בשעות הצוהריים בכביש …


תגובה אחת

  1. דוד צור

    לא יהיה מסוכן להמר מאיזה צד של המפה הפוליטית עומד הידוען דה לשמטה. לכן גם לא נפלה כל הפתעה של עוד"אביר" תוכנית הטמטום בערוצי הטלויזיה.לפתע נעשה חשוב מה אומר כל זב חוטם כאן מר דובריש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *