Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1668497616:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2080
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מיטל נאמן
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מיטל נאמן - מעצבת בגדי נשים בסגנון ישראלי
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת זהר.נט. אחת המעצבות המוכשרות ביותר בישראל, רוצות לדעת עוד על הכוכבת העולה של עולם האופנה הישראלי? בואו להכיר את מיטל נאמן.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 159
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50219
        )

)
מיטל נאמן. תמונה מתוך האתר של מיטל נאמן
תמונה מתוך האתר של מיטל נאמן

מיטל נאמן – מעצבת בגדי נשים בסגנון ישראלי

שתפו

מערכת זהר.נט

כשמבקרים בסטודיו הייחודי של אחת המעצבות המוכשרות ביותר בישראל, נשאבים מייד לסיפור מורשת ייחודי שמגלם בתוכו אהבה בלתי נדלית לטקסטיל, השראה משפחתית חוצה דורות, סגנון ישראלי שורשי ואותנטי ועיצובים מפעימים, חד־פעמיים ובלתי נשכחים. מיטל נאמן גדלה לתוך מסורת משפחתית מחייבת וינקה ממנה תשוקה עזה לטקסטיל, כישרון עיצובי מדהים ויכולת ליצור אופנה ישראלית שמדגישה את יופיין של הנשים הישראליות ומעצימה אותו. הנשיות הישראלית הנדירה והבלתי מתפשרת מתבטאת בעיצובים של מיטל נאמן. היא לא רק משנה את מה שידענו עד כה על אופנת נשים ישראלית אלא גם מכתיבה לנו צווי אופנה חדשים, עדכניים, מדויקים ומלהיבים שילוו אותנו עוד שנים רבות. רוצות לדעת עוד על הכוכבת העולה של עולם האופנה הישראלי? בואו להכיר את מיטל נאמן.

לעצב הוט קוטור ישראלי

אם תשאלו את מיטל נאמן – מעצבת בגדי נשים ישראלית – על הוט קוטור ישראלי, היא תאמר לכם שבמשך שנים רבות ההוט קוטור הישראלי שאב השראה מתרבויות זרות וממסורות אופנה שונות שהקשר בינן ובין היופי הנשי הישראלי היה קלוש ביותר. רק בעשורים האחרונים אנו באמת יכולות להבחין בסגנון אופנה ייחודי, שורשי ומקורי שצמח מן הארץ, מן האדמה, מן ההיסטוריה, מן המורשת ובהשפעתן נשות הארץ – הצבריות השורשיות שתמיד שואפות להביע את עצמן ללא פשרות. יש הוט קוטור ישראלי. הוא חי, קיים ובועט ומושפע מכל היבט של חיינו כאן – מכור ההיתוך ומקיבוץ הגלויות; מהנופים המדהימים ומהאקלים המיוחד; מכל פיסת אדמה; מכל גבעה, נחל וחורש; מהקשיחות הישראלית הרכה ומיופיין הצורב, העוצמתי והמהפנט של הנשים הישראליות. מיטל נאמן שותפה מרכזית ביצירת ההוט קוטור הישראלי ובעיצובו, וכמעצבת מובילה ומשפיעה היא יודעת שאין משימה חשובה מזאת.

אופנת נשים מקורית שמחמיאה לכן

אז מה אנו הישראליות צריכות יותר מכול? אנו צריכות שיבינו אותנו, שיראו אותנו כפי שאנחנו, שיעריכו את היופי שלנו ושיעזרו לנו להדגיש ולהבליט אותו. ואם נדבר גלויות, יותר משאנו זקוקות לאופנה מחמיאה, אנו זקוקות לאופנה שתחמיא לנו. יותר מדי זמן נאלצנו להסתפק בבגדים אופנתיים שהחמיאו בעיקר למעצבים אך גרמו לנו להרגיש נבוכות ומתוסכלות ואף להתבייש בנשיות שלנו. הגיע הזמן שהבגדים שאנו לובשות ידגישו את יופיינו, את גופנו, את הנשיות שלנו ויחמיאו לנו. מיטל נאמן היא מעצבת חדת עין שמבינה נשים ויודעת בדיוק מה הן צריכות. הקולקציות המרהיבות של מיטל נאמן מחמיאות קודם כל לכן – נשות ישראל היקרות – ורק אחר כך לידיים שייצרו אותן. רוצות לקחת חלק במהפכת האופנה שמחזירה עטרה ליושנה, מעמידה אתכן במרכז ומדגישה את היופי הטבעי שגלום בכל אחת מכן? אתן מוזמנות להתאהב בקולקציות המרהיבות של בית האופנה המוביל בישראל.

אופנה שמעוצבת ברוח המקום והזמן

השמלות של מיטל נאמן ניחנות בעדנה עוצמתית יוצאת דופן, והיא־היא המייצגת הנאמנה ביותר של האופנה הישראלית החדשה והעדכנית. מיטל נאמן אוהבת להדגיש את הנשיות הישראלית ואת היופי הישראלי שאין שני לו. הקולקציות של מיטל נאמן מתאימות לכל אישה, לכל סגנון לבוש, לכל גזרה ולכל אירוע. כל אחת מכן יכולה למצוא את הנישה המיוחדת שלה ולבחור בין חצאיות שובבות ונועזות, שמלות מידי סקסיות ושמלות מקסי אלגנטיות. בסטודיו של מיטל נאמן תמצאו מבחר רחב של שמלות באריגים ובמרקמים שונים החל באריגים קלילים ואווריריים ליום־יום וכלה באריגים עבים, מבריקים ויוקרתיים לאירועים מיוחדים. לא משנה באיזו שמלה תבחרי, את תמיד תיראי נשית, רכה, יפה ומלאת עוצמה. יכול להיות יותר טוב מזה?

להדגיש את היופי הפנימי והחיצוני

רוצה להדגיש את היופי הפנימי והחיצוני שלך בדרך ייחודית? את מוזמנת לבקר בבית האופנה המוביל של מיטל נאמן, לספוג את קסמה של האופנה הישראלית ולהתלבש בדרך שלך.

לאתר האינטרנט: https://www.meytal-neeman.com/

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מוצרי שיער

מדוע חשוב לבחור מוצרי שיער איכותיים

שתפומערכת פורטל זהר.נט בעולם היופי והטיפוח עצמי ההולך ומתפתח החיפוש אחר שיער עשיר ובריא נמשך. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *