שוד רכב מנופץ סונול כרמיאל צילום דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מסע ההרס של הצעיר בכרמיאל: התחזה לשוטר, תקף בני זוג ופרץ לחנות

שתפו

צפו בסרטון: צעיר מבית ג׳אן התחזה לשוטר בתחנת דלק סונול בכרמיאל, התקשר למוקד המשטרה כדי לקבל סיוע ואז נטל אבן, ניפץ שמשת מכונית שבה ישבו בני זוג מבני ברק ופרץ לחנות הנוחות במתחם – עד שנעצר. הנזק נאמד בכ-12,000 ש״ח

מאת גיל דובריש

צעיר בן 25 מהכפר בית ג׳ן נעצר בחשד לתקיפה אלימה ופריצה לחנות בכרמיאל, לאחר שהתחזה לשוטר.

האירוע החריג התרחש בשבוע שעבר, בסביבות השעה 1 בלילה שבין יום חמישי לשישי (17 ביולי). זוג מבני ברק שעצר לתדלק בתחנת סונול בכניסה לכרמיאל. אלמוני פנה אל השניים שישבו ברכב, סיפר שהוא שוטר ודרש מהם לשלם לו ״קנס״ של 400 שקלים מכיוון שלא חבשו מסכה בתוך המכונית. מאחר שלא לבש מדים השניים חשדו בו וסירבו לשלם לו. הוא התקשר בעצמו למוקד המשטרה, המשיך להתחזות לשוטר בפני המוקדנית וביקש ממנה תגבור של ניידת עם פנקס דוחות על מנת לרשום דו״ח לבני הזוג. השניים הבינו שמשהו לא כשורה והתקשרו בעצמם למוקד המשטרה כדי לבקש עזרה. בשלב זה החל החשוד להלום בשמשת הרכב באמצעות אבן ולנפץ אותה. ״יש פה שוטר, הוא הולך להרוג אותי בכניסה לכרמיאל… בתחנת דלק״ צעק הגבר מתוך הרכב.

הזוג הצליחלהימלט מהמקום אבל הסיוט לא נגמר. החשוד פנה לתחנת הדלק ופרץ את חלון חנות הנוחות באמצעות אבן. העובד המבוהל, אשר נמלט לתא השירותים הסמוך והזעיק משם את המשטרה.

הנזק בחנות הנוחות בתחנת סונול. צילום: דוברות המשטרה
הנזק בחנות הנוחות בתחנת סונול. צילום: דוברות המשטרה

תוך דקות ספורות הוזעקו כוחות משטרה לתחנת הדלק והבחינו בחשוד שעמד בתוך חנות הנוחות, כאשר דלת הזכוכית של החנות מנופצת ונזק רב מסביבו לקופה ולמצלמות האבטחה. המוכר היה עדיין נעול בתא השירותים ורכבם של בני הזוג מבני ברק חנה סמוך עם נזק רב כאשר בין היתר שמשת החלון הקידמית הייתה מנופצת. אומדן הנזקים להערכת המשטרה עומד על כ-12,000 שקלים.

השוטרים גבו עדויות מהסובבים, אספו ממצאים ועצרו את החשוד (בן 25, בית ג'אן).

החקירה העלתה, כי לפני שהחשוד החל בהתקף האלימות שלו, הוא ניגש לחלון השירות של חנות השירות וביקש לרכוש סיגריות, משקה אנרגיה ומטען. החשוד טען בפני המוכר כי אין לו כסף כרגע אבל הוא שוטר וכי אחיו, גם הוא שוטר, יגיע יותר מאוחר וישלם לו, אבל המוכר סירב למכור לו.

לאחר הסירוב החל החשוד להשתולל, תקף את בני הזוג מבני ברק ואז ניגש לבצע את ההרס בחנות. שבירת השמשה הקידמית של רכבם של הזוג, פנה החשוד לעבר חנות הנוחות, השליך אבן וניפץ את דלת הזכוכית של החנות ורדף אחרי המוכר שברח והסתתר בשירותים. החשוד איים על המוכר באומרו "תפתח את הדלת אם אתה גבר, לפני כן היית גבר…". המוכר בתא השירותים לחץ על לחצן המצוקה והתקשר למוקד 100.

החשוד נכנס לעמדת המוכר, עקר את מסך מצלמות האבטחה, את הקופה והטיח אותם על הרצפה והחל להכניס לשקית ניילון קופסאות סיגריות.

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה ביום ראשון כנגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בעכו בגין עבירות של חבלה במזיד ברכב, היזק לרכוש במזיד, התחזות כעובד ציבור, איומים, פריצה, גניבה ודרישה באיומים.

הנזק בחנות הנוחות בתחנת סונול. צילום: דוברות המשטרה
חנות הנוחות בתחנת סונול. צילום: דוברות המשטרה

כתבה מעניינת:

נשק פעילות טרור צילום המשטרה

תושב מזרח ירושלים נתפס בצומת כרמיאל עם טיל כתף

שתפו בסוף השבוע נתפס ליד כרמיאל צעיר ממזרח ירושלים כשברכבו טיל כתף מסוג מטאדור עם …


2 תגובות

  1. הטינופת הנבזי הזה צריך לשבת עשר שנים בכלא על מנת שיהיה די זמן לפושע הנאלח להפיק לקחים. לא מאמין שאן במשפטו ישב שופט כמו אלה שאנחנו מכירים יאונה לחולירע רע

  2. יעקב, בית שמש

    בית ג'אן כפר של טינופות חלאות אלימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *