Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1693226045:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52115
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 4735
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => לנה מרוסט
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מצטרפת לאלון אזולאי: חברת מועצת העיר לנה מרוסט
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => חברת מועצת העיר בחמש השנים האחרונות, לנה מרוסט, שהייתה אחראית על תיק הקליטה והעלייה, מצטרפת רשמית לאלון אזולאי ברשימת ״כרמיאל חדשה״
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => מצטרפת לאלון אזולאי: חברת מועצת העיר לנה מרוסט תחזק את רשימת ״כרמיאל חדשה״
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2023
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 164
        )

)
לנה לאה מרוסט פסריוב צילום מדיה אלון אזולאי
לנה מרוסט. צילום מדיה: אלון אזולאי

מצטרפת לאלון אזולאי: חברת מועצת העיר לנה מרוסט תחזק את רשימת ״כרמיאל חדשה״

שתפו

חברת מועצת העיר בחמש השנים האחרונות, לנה מרוסט, שהייתה אחראית על תיק הקליטה והעלייה, מצטרפת רשמית לאלון אזולאי ותהיה חלק חשוב מרשימת סיעת ״כרמיאל חדשה״ למועצת העיר

– מוגש מטעם רשימת כרמיאל חדשה –

דוברי הרוסית תומכים באלון אזולאי: לנה (לאה) מרוסט פסריוב, חברת מועצת העיר בחמש השנים האחרונות ומי שהייתה עד לפני שנתיים בלבד חלק מהקואליציה של משה קונינסקי, החליטה על תמיכה רשמית ופומבית במועמד המוביל לראשות העיר אלון אזולאי, ועל הצטרפותה לסיעתו של אזולאי ״כרמיאל חדשה״.

לנה מרוסט תשתבץ במקום ריאלי ובכיר ברשימתו של אלון אזולאי, וצפויה לייצג בסיעת ״כרמיאל חדשה״ את הקהל דובר הרוסית בקרב תושבי כרמיאל. לנה מרוסט (46) היא אחות מוסמכת במקצועה, אם לארבעה ילדים וסבתא לשניים. לפני למעלה מעשרים שנה, נקלעה לאירוע טראגי כאשר בעת משמרת כאחות בבית חולים, הותקפה באלימות קשה על ידי מטופל. בעקבות האירוע הקשה נשארה משותקת ומרותקת לכיסא גלגלים. למרות המוגבלות מרוסט פעילה, תורמת ומסייעת רבות לתושבי העיר.

כאמור, מרוסט הייתה עד לפני שנתיים חלק מהקואליציה של משה קונינסקי, אז החליטה לפרוש בסערה. במכתב ההתפטרות מהקואליציה כתבה מרוסט: ״לצערי, גיליתי לא יותר מעוד פוליטיקאי, כזה שמבטיח הבטחות ריקות מתוכן. לאחר אינספור פעמים בהם נלחמתי מולך משה עבור התושבים, על שיפור העיר, ניקיונה, פיתוחה, הורדת מיסים – ארנונה ושמירה, וחיזוק התעסוקה, נוכחתי לדעת כי מבחינתך, דברים שמבטיחים לתושבים הם דבר אחד ודברים שמקיימים הם דבר אחר לגמרי״.

מרוסט הוסיפה עוד וציינה כי ״לא זו אף זו, לצערי לא הצלחת לנהל את העיר בשנים האחרונות או לכל הפחות לשמר את הקיים. מצבה של העיר בכי רע, ואינני יכולה עוד. מי שמכיר אותי יודע שלאורך שנים – אני עושה יותר ומדברת פחות. משהבנתי כי אינך מצליח לנהל את העיר ולהצעיד אותה אל דרך המלך, אני מודיעה בזאת על פרישתי מהקואליציה העירונית באופן מידי ולאלתר״.

המועמד לראשות העיר, אלון אזולאי, התייחס לתמיכתה והצטרפותה של חברת המועצה לסיעת ״כרמיאל חדשה״ ואמר: ״אני רוצה להודות לגברת לנה מרוסט על האמון הגדול שהיא ניתן בי, אמון שהוא אינו רק שלה, אלא של ציבור רחב וגדול, אמון של רבים מתושבי כרמיאל. לנה היא תהיה לנכס משמעותי לרשימת ׳כרמיאל חדשה׳ ואין לי ספק שתשרת נאמנה את הציבור הכרמיאלי במועצת העיר לאחר הבחירות הקרובות. למרות כל האתגרים איתם מתמודדת לנה, הכל קטן עליה, והיא גדולה מהחיים. ביחד, נשלב כוחות כדי להביא את השינוי המיוחל לעיר כרמיאל ולתושבי כרמיאל היקרים. לנה, שגם מייצגת את ציבור תושבי הרוסית בעיר, מכירה מקרוב את האתגרים של העולים החדשים. עם עבודה משותפת, של לנה מרשימתי ושל צ׳שקין מ׳כרמיאל ביתנו׳, נפעל באיחוד כוחות למען המטרה הגדולה – שמירה על הצביון היהודי של העיר לצד הפיכת כרמיאל לבירת הגליל, הפיכת כרמיאל לעיר חזקה, בטוחה ותוססת״.

לנה מרוסט התייחסה גם היא לדברים והוסיפה: ״אלון אזולאי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון, להנהיג את כרמיאל אל העתיד לבוא ולשמור על הצביון היהודי של העיר. לאלון ניסיון של שנים רבות ביזמות, ניהול והובלה של חברות עסקיות אל הצלחה, ואין לי ספק שלאלון החזון והיכולת המקצועית הדרושה כדי לעשות את השינוי שכרמיאל כל כך צריכה. חשוב לציין כי העיר שלנו מצאה את עצמה בשנים האחרונות מתדרדרת אל תהום, עיר שמאבדת את האופי היהודי. אני מתחייב לפעול לחיזוק העלייה ושיפור תהליכי הקליטה בעיר וכן לפעול לשיפור העיר בכל תחומי העיר עבור כל התושבים כולם. ביחד, בהובלת ראש העיר הבא של כרמיאל אלון אזולאי, נוביל את השינוי שכרמיאל חייבת״.

כתבה מעניינת:

משאית חריגת משקל. צילום דוברות המשטרה

חרג ממשקלו: נהג משאית מכרמיאל נתפס במרכז הארץ

שתפומערכת פורטל זהר.נט שוטרי היחידה לרכב כבד במשטרת ישראל תפסו נהג משאית מכרמיאל עם חריגת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *