Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 5861
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => אמיר שיבי
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => אמיר שיבי
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מ.ס כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מ.ס כרמיאל מחפשת סיוע. יו"ר מ.ס כרמיאל ציון טויטו מאוד מאוכזב מפתיחת העונה הן מבחינת יכולתה של הקבוצה על המגרש וגם מהמצב הכלכלי הלא פשוט אליו נקלעה הקבוצה, אך יחד עם זאת הוא אופטימי להמשך ומאמין שהיכולת תשתפר וגם שעיריית כרמיאל והעומד בראשה עדי אלדר יעשו ועושים את כל המאמצים על מנת לסייע.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 596
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 279
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/10/PA260012.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מ.ס כרמיאל מחפשת סיוע. יו"ר מ.ס כרמיאל ציון טויטו מאוד מאוכזב מפתיחת העונה הן מבחינת יכולתה של הקבוצה על המגרש וגם מהמצב הכלכלי הלא פשוט אליו נקלעה הקבוצה, אך יחד עם זאת הוא אופטימי להמשך ומאמין שהיכולת תשתפר וגם שעיריית כרמיאל והעומד בראשה עדי אלדר יעשו ועושים את כל המאמצים על מנת לסייע.
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מ.ס כרמיאל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
מ.ס כרמיאל מחפשת סיוע
מ.ס כרמיאל מחפשת סיוע

מ.ס כרמיאל מחפשת סיוע

שתפו

יו"ר מ.ס כרמיאל ציון טויטו מאוד מאוכזב מפתיחת העונה הן מבחינת יכולתה של הקבוצה על המגרש וגם מהמצב הכלכלי הלא פשוט אליו נקלעה הקבוצה, אך יחד עם זאת הוא אופטימי להמשך ומאמין שהיכולת תשתפר וגם שעיריית כרמיאל והעומד בראשה עדי אלדר יעשו ועושים את כל המאמצים על מנת לסייע

מ.ס כרמיאל פתחה את עונת המשחקים 2014/15 עם ארבעה הפסדים רצופים (שלושה בליגה ואחד בגביע), מאזן עגום למדי במיוחד לאחר סיומה של העונה שעברה בה הגיעה הקבוצה למקום השלישי בליגה א' והשתתפה בפליאוף העליון.

טויטו יודע שיש עוד הרבה מה לשפר על המגרש אבל הוא גם מעודד מהיכולת והפוטנציאל שמפגינה הקבוצה לפרקים. טויטו: " המשחק מול נשר היה  קיצבי מאוד, אנחנו נתנו מחצית טובה מאוד אפילו 60 דקות טובות מאוד, היו לנו הזדמנויות טובות מאוד. עוד פעם טעות, פנדל לא מחויב שהיה. יש דברים שצריך לדבר עליהם, יש שחקנים שנשחרר אותם. הבעיה שהשחקנים המשמעותיים בקבוצה עדיין לא מספיק טובים. יש לנו בעיות תקציביות קשות מאוד השנה ואני לא חושב כרגע נביא שחקנים חדשים אלא רק נשחרר. המצב של הקבוצה הוא פועל יוצא של הבעיות שלה. הסיפור של "כתר" פגע בנו מאוד מאוד, ה100 אלף שקל שהם היו נותנים לנו זה כמו חודשיים משכורת. יש לנו בקושי כסף לאבטחה במשחקים. אני מאמין שבסופו של דבר נמצא את הפתרונות. המצב קשה מאוד, אני לא יכול לתת לשחקנים כסף לדלק, אני לא יכול לשלם להם את המשכורת הראשונה שתהיה בסוף אוקטובר. השחקנים הולכים להתאמן והם יודעים את המצב, כי זה כתוב בעיתון וכתוב שם וכרגע אין פתרון".

" יש לנו מצב משברי והוא קודם כל נובע מהבעיות האלה וצריך לתת על זה את הדעת על הסיפור הזה. ראש העיר מנסה לגייס תרומות אבל בינתיים אין איזה משהו. מי שכן החליטה לאמץ את הקבוצה היא "קליל" שתתרום 50 אלף שקל מדי עונה. אני יודע שבעירייה מנסים מאוד לעזור לנו ולמצוא פתרון לבעיה ועושים שם מאמצים אמיתיים אבל צריכה לצאת תוצאה מהמאמצים האלה".

טויטו יודע שעיירה עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע לקבוצה ולהוציא אותה מהמצב אליו היא נקלעה. מנהל אגף הספורט העירוני סנדו בדנג'ו: "  הקבוצה מקבלת את אותן תקציב כמו שנה שעברה יחד עם כל הדברים שמסביב כמו המגרשים, חשמל ומים שהם ניתנים לאגודה ללא עלות. העיירה עושה הכל כדי לעזור לקבוצה בכל תחום שהם מבקשים. העיירה מנסה להשיג ספונסר אחר לקבוצה במקום "כתר" שהחליט להפסיק את התמיכה. אי אפשר להכריח אף אחד לתרום ונוצרה בעיה שמנסים לפתור אותה. זה לא דבר שנפתר בשנייה ולפעמים זה לוקח זמן".

"העיירה נכנסה לתהליך לבניית תוכנית אב יישובית לספורט שתחל בעונת המשחקים הבאה 2015-16 אותה מנהל ד"ר שוקי דקל  והספורט התחרותי יקבל המלצות איך לפעול. כרגע מתבצע איסוף נתונים ומתבצעות שיחות ופגישות עם כל האנשים מענפי הספורט השונים בעיר הן התחרותיים והן העממים".

בתוך כך, בשבוע האחרון שוחררו מהקבוצה שלושה שחקנים, הקשרים נתן נודלמן ואיציק זעפרני אשר ביקשו להשתחרר ונענו בחיוב והחלוץ וג'די אבו יונס שמיעט לקבל דקות והוחלט לשחררו.

ביום שישי הקרוב (14:30) תארח הקבוצה את הפועל מגדל העמק במסגרת המחזור הרביעי בליגה א'. במוצאי שבת תמריא הקבוצה להונגריה על מנת להשתתף בטורניר החובבים של אופ"א.

כתבה מעניינת:

איתי מגל מדיה הפועל עירוני כרמיאל

אחרי השוער: גם חלוץ קריית ים חתם בכרמיאל

שתפו מאת גיל דובריש הליגה בפתח ובהפועל עירוני כרמיאל ממשיכים להתחזק – עם רכש נוסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *