Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1624979314:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 22802
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 246
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | מעשה אונס או ניסיון לסחיטה כספית?
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אונס
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% מעשה אונס או ניסיון לסחיטה כספית?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => צעירה תושבת כרמיאל לשעבר התלוננה במשטרה נגד תושב העיר כי ניסה לאנוס אותה, החשוד נעצר ונחקר. עו״ד בן מעוז עו״ד בנימין מלכא ואביעד חייט
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 58
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1645
        )

)
משטרת כרמיאל משטרה חיצוני 2018
תחנת משטרת כרמיאל. צילום ארכיון

ניסיון אונס או ניסיון לסחיטה כספית?

שתפו

תושבת כרמיאל לשעבר התלוננה במשטרה נגד תושב העיר כי ניסה לאנוס אותה, החשוד נעצר לכמה ימים לחקירה ושוחרר בהמשך. עו״ד בן מעוז המייצג את המתלוננת: ״מאז האירוע הצעירה מטופלת פסיכיאטרית״. עורכי דינו של החשוד, בנימין מלכא ואביעד חייט: ״הצעירה איימה לסחוט ממנו חצי מיליון ש״ח״

אל תפספסו את הכתבות האלה בפורטל:

מערכת פורטל זהר.נט

משטרת כרמיאל חוקרת בשבועות האחרונים תלונה שהגישה צעירה בת 27 ילידת כרמיאל וכיום תושבת מרכז הארץ, על אונס לכאורה שביצע בה תושב כרמיאל. החשוד נעצר לחקירה ובהמשך שוחרר בתנאים מגבילים, לטענתו ניסתה הצעירה לסחוט אותו כספית וכאשר סירב להיענות לדרישותיה מימשה את איומיה והתלוננה נגדו במשטרה.

לדברי הצעירה, המיוצגת על-ידי עורך הדין בן מעוז, היא הגיעה לפני כחודשיים ממרכז הארץ לביקור משפחתי בכרמיאל. בינה לבין החשוד קיימת ידידות רבת-שנים וכאשר התארחה בעיר קבעו השניים להיפגש בביתו בשעת לילה מאוחרת. הפגישה אכן התקיימה כמתוכנן והשניים ניהלו שיחת נפש ממושכת ומרגשת. בסביבת השעה 5 לפנות בוקר, נזכרה הצעירה כי עליה להתייצב בתוך מספר שעות לפגישה לא הרחק משם. על פי כתב התלונה, הידיד הציע לה ללון אצלו והיא נענתה בחיוב.

עורך הדין בן מעוז צילום ארכיון
עו״ד בן מעוז. צילום ארכיון

הצעירה סיפרה בתלונה שהגישה בתחנת המשטרה כי התעוררה בבהלה בסביבות השעה 6 וחצי בבוקר כשהרגישה את הידיד נוגע בה. היא נתקפה בחרדה והבחינה כי הוא עירום לגמרי. לדבריה, נבהלה וברחה מהחדר, התיישבה בגינה ליד הבית והחלה לצעוק ולבכות. לטענתה, חשה נבגדת משום שסמכה על הידיד בעיניים עצומות והוא ניצל את העובדה שישנה בביתו כדי לבצע בה עבירות מין.

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת תלונת האונס. בין השאר נבדקו מסרונים (SMS) שנשלחו לכאורה על-ידי החשוד אל המתלוננת בשעות שאחרי האירוע המיוחס לו, ובהם תכתובת בין השניים.

עו״ד בן מעוז: ניסיון להטעות את הציבור

עו״ד בן מעוז המייצג את המתלוננת: ״מאז האירוע השתנו ללא הכר חייה של מרשתי, היא מטופלת פסיכיאטרית, איננה מצליחה לישון בלילות, לא מתפקדת במקום העבודה והיא איבדה את שמחת חייה. אנו סומכים ידינו על המשטרה והפרקליטות שיעשו את מלאכתן בצורה מקצועית על מנת להגיע לחקר האמת. אנחנו נמשיך לפעול על מנת למצות עם החשוד את הדין, הן בהליך הפלילי והן בהליך האזרחי. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים, בשיחה שלי עם הפרקליטה שמטפלת בתיק, הובהר כי הטיפול בתיק ממשיך במלוא הרצינות ואין ללמוד משחרורו שעוצמת הראיות נגד החשוד פחתה. כל מי שמנסה להציג את הדברים בצורה אחרת מטעה את הציבור ומנצל את התמימות ואת חוסר ההבנה של הציבור ביחס להליך המשפטי. אנו עדים לניסיון נואש מצד גורמים כאלה ואחרים להסיט את השיח מהעיקר ולהשפיע על דעת הציבור תוך ניצול חוסר הבנתו ביחס להליכים משפטיים. הטענה כי ׳גרסת החשוד לסחיטה התקבלה׳ היא שקר מוחלט. מבקש להזכיר לכולם שהחשוד הודה בצורה מפורשת במסרונים במעשים המיוחסים לו. כמו כן במקביל להליך הפלילי נפתח גם הליך אזרחי לתביעת פיצויים על הנזקים הנפשיים שגרם החשוד למתלוננת במעשיו הבזויים״.

בנימין מלכא צילום איליה ברג
בנימין מלכא. צילום איליה ברג

עו״ד בנימין מלכא ואביעד חייט: ״ניסיון סחיטה לכל דבר״

עו״ד אביעד חייט ועו״ד בנימין מלכא: ״מדובר בניסיון סחיטה לכל דבר. הצעירה דרשה ממרשנו סכום של חצי מיליון שקלים ואיימה כי אם לא ישלם לה היא תפנה למשטרה. מרשנו הוא בן למשפחה ידועה ואמידה מכרמיאל, הוא אדם ללא רבב וללא עבר פלילי, והמתלוננת בחרה בו בקפידה כדי לטפול עליו עלילות שווא. לאחר שמרשנו סירב לשלם מאחר שלא ביצע כל עבירה, הפלא ופלא הגישה המתלוננת תלונה במשטרה. מיד לאחר האירוע המיוחס לכאורה למרשנו, הצעירה יצרה קשר עם ידיד אחר וביקרה בדירתו.מרשנו יצר קשר עם אותו ידיד משותף והזהירו לבל יבוא במגע עם אותה צעירה והלה מסר לו כי המתלוננת מבקשת לקיים איתו יחסי מין. לפני שהצעירה הגישה תלונה נגד מרשנו הוא הגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים״.

אביעד חייט צילום מהאלבום הפרטי
אביעד חייט. צילום מהאלבום הפרטי

כתבה מעניינת:

מחבל טרור טרוריסט

נמנע פיגוע בכרמיאל? נחשפה חוליית טרור באזור

שתפושב"כ והמשטרה עצרו 13 חשודים בהתארגנות פעילות טרור שתכננו לבצע פיגועים בארץ, רוב החשודים: תושבי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *