חשד קורונה כרמיאל צילום: פרטי, בכפוף לסעיף 27א׳ בחוק זכויות היוצרים
צילום: פרטי, בכפוף לסעיף 27א׳ בחוק זכויות היוצרים

נשלל החשד לנגיף הקורונה בכרמיאל

שתפו

תושב כרמיאל (39) פונה ממרפאת הכללית בקניון לב כרמיאל למרכז הרפואי לגליל, לאחר מכן שוחרר. פניקה ברשתות החברתיות בעקבות פרסום תמונות של הצוות הרפואי שפינה אותו עם חליפות הגנה ומסכות

מאת גיל דובריש

תושב כרמיאל בן 39 מכרמיאל פונה הבוקר (ראשון) לבדיקה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, בחשד כי נדבק בנגיף הקורונה. בבדיקה שנערכה לו נשללה האפשרות כי נדבק בנגיף.

עדי ראיה הבחינו הבוקר בצוות רפואי שנכנס למרפאה של שרותי בריאות כללית בקניון לב כרמיאל כשהוא מצוייד בחליפות הגנה ומסכות פנים. השמועה על כך שנגיף הקורונה הגיע לכרמיאל פשטה כמו אש בשדה קוצים. ברשתות החברתיות פורסמו תמונות של הצוות הרפואי אשר הגיע לפנות את החולה באמבולנס ותרמו במידה רבה לאווירת הפניקה.

הגבר חזר בתאריך 17.1.2020 מטיול שערך בסין ובימים האחרונים חש ברע וסבל מחום קל ושיעול. הוא הגיע למרפאת הכללית בכרמיאל במטרה להיבדק על-ידי רופא ומשם הועבר על-ידי צוות רפואי שצוייד באביזרי מיגון למרכז הרפואי (בית החולים) נהריה. בעקבות בדיקות שנערכו בחדר המיון של בית החולים, נמסר לנו כי בתוך דקות נשלל באופן סופי ומוחלט החשש כי האיש נדבק בקורונה. הוא שוחרר לביתו.

מנהלת היחידה למניעת זיהומים במרכז הרפואי לגליל, ד"ר יעל זיו: ״מדובר בחולה שחזר מסין ב-17.1… הוא סיפר שהיה לו חום ושיעול. כשהוא הגיע למיון היה עם חום מתחת ל-38 וקצת השתעל אבל נשלל על הרקע הכרונולוגי, הסימטפומים החלו יותר מ-14 יום לאחר שחזר מסין… הוא שוחרר לביתו״.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

אישה נהגת צילום אילוסטרציה: Pixabay

כרמיאל: נוהגות טוב יותר מהגברים? זה אחוז הנשים המעורבות בתאונות

שתפובעקבות יום האישה פורסם שיעור הנשים המעורבות בתאונות לעומת הגברים. נחשו מה גילינו מאת גיל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *