אביגיל אגרקוב. צילום: אלבום משפחתי
אביגיל אגרקוב. צילום: אלבום משפחתי

סוף עצוב: הלב הרחב של אביגיל נדם לנצח

שתפו

אביגיל אגרקוב מכרמיאל נלחמה זמן רב בסרטן אלים, כרמיאלים רבים נחלצו למענה ותרמו לטובת מימון טיפול חדשני אך מצבה החמיר וביום רביעי האחרון הלכה אביגיל לעולמה

מאת גיל דובריש

סוף עצוב וטרגי למאבק הממושך והקשה. ביום רביעי הלכה לעולמה אביגיל (אסיה) אגרקוב (32) מכרמיאל, שנלחמה תקופה ארוכה נגד סרטן אלים במיוחד.

לפני כשנתיים החלו להופיע דימומים בגופה של אביגיל. היא אושפזה לסדרת בדיקות ארוכה בבית החולים שבסיומה בישרו לה הרופאים כי חלתה בסרטן ריאות בשם אדנוקרצינומה. בעקבות גילוי המחלה, עברה אגרקוב סדרה של טיפולים כימותרפיים אך המחלה המשיכה בהתפשטותה ושלחה גרורות לריאות.

הרופאים המליצו על סדרת טיפולים ביולוגיים למשך שלושה חודשים בבית החולים רמב״ם, , במקביל לטיפול הכימותרפיה. משפחתה וחברותיה הקרובות של אביגיל התגייסו למענה ונשבעו לעשות הכל כדי להציל את חייה. בקיץ שעבר אף נפתח מסע תרומות למימון הטיפול החדשני שעלותו נאמדה בכ-100 אלף שקלים.

בחודש אקטובר 2019 עוד שמחה אביגיל וחגגה ביחד עם משפחתה והחברים הרבים במסיבת בר המצווה של בנה הבכור. למרבה הצער בחודשים הבאים גופה של אביגיל לא עמד בטיפולים, מצבה החמיר ובסוף חודש דצמבר היא אושפזה בבית החולים. ביום רביעי שעבר קרסו מערכות גופה והלב הרחב של אביגיל נדם לנצח.

אגרקוב השאירה אחריה בעל, ולדימיר, ושלושה ילדים, בן 13, בת 7.5 ובת 3.5. יהי זכרה ברוך.

קיראו גם בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *