Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1692110118:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52016
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-08-15
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1199
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => עגילי הליקס
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => עגילי הליקס - התכשיט שישדרג לך את הלוק!
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת זהר.נט. חובבות העגילים תמיד חושבות איזה זוג ישדרג ויעצים את ההופעה הנוכחית שלהן, אבל מי אמר שצריך לבחור בין צמד
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 92
        )

)
עגילי הליקס
צילום להמחשה: Freepik

עגילי הליקס – התכשיט שישדרג לך את הלוק!

שתפו

מערכת זהר.נט

חובבות העגילים תמיד חושבות איזה זוג ישדרג ויעצים את ההופעה הנוכחית שלהן, אבל מי אמר שצריך לבחור בין צמד כשאפשר להוסיף כוכבים נוספים למראה? עגילי הליקס הם בדיוק מה שחיפשת כאשר מעוניינת בפירסינג נלווה שיעניק את הטאץ' המבוקש.

כל מה שחשוב שתדעי על הליקס

פירסינג מסוג זה נמצא באזור הסחוס העליון של האוזן ויש לו מגוון רחב של גרסאות, כך שאת בהחלט יכולה לבחור את הטוויסט המועדף עליך.
יש את הגרסה הקלאסית היא על החלק העליון של הסחוס באוזן החיצונית ויש את ההליקס הכפול למי שרוצה שני פירסינגים ויש אפילו גרסה משולשת וגרסה של פירסינג על הסחוס אבל בתוך האוזן עצמה. כך או כך, את בוחרת היכן תרצי למקם את הפירסינג הבא שלך וכמובן שאת יכולה שיהיו לך כמה הליקסים למראה שכבתי עשיר בעל נפח כאשר את עונדת מגוון עגילים מתאימים.

עיצובים מיוחדים משלל חומרים

עיצובים של עגילי הליקס משתנים מקולקציה לקולקציה, מליין לליין, מעיצוב אחד לאחר, בהתאם לטרנדים המתחלפים בזירה לצד הווריאציות הקלאסיות שלא חולפות מהאופנה. אם את מתחברת למראה המינימליסטי הצמוד בוודאי תרצי את אלה שנראים כמו כפתורים קטנים צמודים במראה עדין ורך ואם את מעדיפה נוכחות דומיננטית יותר, ישנם עגילי חישוק קטנים שחובקים את החלק החיצוני של האוזן וחישוקים גדולים יותר במידה גדולה יותר. ישנם גם ניטים נוצצים ועם תוספות שמשדרגות את המראה ומוטות דקורטיביים שהפכו לפופולאריים מאוד. הבחירה בין דק לעבה תלוי בסגנון, בנוחות וכן בהתאמה של ההליקס ליתר העגילים שאת עונדת או לתכשיטים שאת בוחרת לשלב במראה הכולל.

ניתן שעגילי הליקס יהיו בעלי קונטרסט מנוגד למראה הכולל או להפך, יתמזגו עמו בהרמוניה. אפשר שהם יהיו מנוגדים לבגדים או ישתלבו עמם וכך גם לתסרוקת ולגוון העור. אין ספק שבתסרוקת קצרה או אסופה הם ייראו טוב יותר גם במראה מינימליסטי ואילו עם תסרוקת פזורה או פרועה ושובבה יותר, יתכן שתרצי להבליט אותם בעיצובים גרנדיוזיים ודומיננטיים יותר.

כך או כך, המראה של עגיל הליקס מושפע גם מחומר הגלם ממנו הוא עשוי ובמקרה הזה, כדי לשמור על בריאות התנוך של האוזן, כדאי להעדיף תמיד חומרים איכותיים. ישנם עגילי זהב שנחשבת למתכת משובחת בעלת תוחלת חיים ארוכה והיפו אלרגנית והיא ומתכת מסוג כסף יכולות להתאים מאוד לבעלות עור רגיש. כמו כן, טיטניום ועוד למי שפחות רגישה ובכל מקרה, הכי חשוב לוודא שאין לעגיל חומר מסוג ניקל, שאליו יכולה להיות רגישות.

עגילי הליקס ללא חור

לא מעוניינת לפחות כרגע לבצע פירסינג ולנקב את התנוך? אין בעיה. אחד החידושים המדליקים בסצנת האופנה הוא של עגילי הליקס ללא חור, שנראים עם אבל כשאת בלי הנקב עצמו. היופי הוא שהם מגיעים בשלל דגמים ועיצובים שמאפשרים לך לענוד הליקס ייחודי ולגרוף מחמאות.

תוכלי למצוא בשלל גרסאות מדוגמאות של טיפה דרך כוכבים ועד נחשים מתפתלים, כולל הליקס בכמה שורות למראה נועז ובלתי שגרתי ואפילו בצורת איקס, כולל תוספות ושדרוגים של זרקונים, מטבעות ועוד שיבוצים שמוסיפים ניצוץ קסום ומרהיב.

בבואך לבחור הליקס בין עם חור ובין אם בלעדיו, אל תתפשרי על טיב חומרי הגלם ועל המקום ממנו את רוכשת את הפריטים כדי לתת לאוזניים שלך את הטוב ביותר.

בררי גודל ומידות על מנת להבין את המאסיביות או הקלילות, כדי לא להעמיס על ההופעה ובמיוחד אם פנייך מועדות לפעילות עם תנועה או שאת רגישה – במידה ומדובר בזהב בררי בכמה קראט מדובר וכן תוך כמה זמן אספקה של הדגם, כדי שתביני מתי את עומדת להתחדש בהליקס.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

צילום להמחשה פריפיק

שאיבת שומן בלייזר: האם זה מתאים לך?

שתפומערכת פורטל זהר.נט שאיבת שומן בלייזר אינה מהווה פתרון קסם לעודף משקל וחלופה להרזיה באמצעות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *