Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1687852146:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 49949
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 4735
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => עכשיו זה רשמי: אלון אזולאי יתמודד לראשות עיריית כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => איש העסקים והפעיל החברתי הודיע במסגרת כתבה עליו ששודרה בערוץ 12 כי ירוץ לראשות העיר בבחירות המקומיות שצפויות להיערך בסוף השנה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 62
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => זהר.נט | עכשיו זה רשמי: אלון אזולאי יתמודד לראשות עיריית כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1137
        )

)
אלון אזולאי תמונה רוחבית צילום תקשורת אלון אזולאי
אלון אזולאי. צילום תקשורת אלון אזולאי

עכשיו זה רשמי: אלון אזולאי יתמודד לראשות עיריית כרמיאל

שתפו

איש העסקים והפעיל החברתי הודיע במסגרת כתבה עליו ששודרה בערוץ 12 כי ירוץ לראשות העיר בבחירות המקומיות שצפויות להיערך בסוף השנה

מערכת זהר.נט

(עדכון אחרון יום ב׳ 9.1.2023, 18:30).

זה היה הרבה זמן באוויר ועכשיו זה רשמי: אחרי התלבטות ממושכת, הכריז איש העסקים והפעיל החברתי אלון אזולאי כי הוא מציג את מועמדותו לראשות עיריית כרמיאל בבחירות המקומיות שיתקיימו בסוף השנה. ההכרזה הרשמית נעשתה בחוג בית עם תומכים ופעילים רבים ושודרה במסגרת כתבה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 12 ביום חמישי האחרון.

במסגרת הכרזתו על מועמדותו לראשות העיר אמר אזולאי: ״אחרי למעלה מ-4 שנים שדבר לא נעשה לטובת תושבי כרמיאל, של כישלון ניהולי, של התדרדרות לאחור ושל אזכורים שליליים בתקשורת הארצית, הגיע הזמן לשים סוף לקרקס של משה קונינסקי. אני מתחייב שתושבי כרמיאל יקבלו את מה שמגיע להם – תעסוקה חזקה ואיכותית, עיר מטופחת, חינוך מצוין, וכלכלה מקומית צומחת. אעבוד בשביל התושבים 24/7״.

אלון אזולאי, בן 48, נשוי לקרן ואב לארבעה ילדים, נולד בצפת למשפחה מרוקאית מסורתית – הילד השישי מבין 10 אחים. המשפחה חיה בדירה קטנה וצפופה בתנאי עוני קשים. בצבא שירת ביחידה מובחרת בתותחנים. אחרי שחרורו השתלב בשוק העבודה ובגיל צעיר יחסית כבר ניהל צוות של כ-500 עובדים בחברת האבטחה ISS השמירה. בגיל 28 מונה לסמנכ״ל חברת תפעול בקבוצת מעוף שמנתה אז כ-4000 עובדים, ושנה לאחר מכן הקים עסק עצמאי שלימים הפך לקבוצת תגלית שתחתיה פועלות כיום מספר חברות. בין הישגיו בקריירה המקצועית אפשר למנות את בחירתו לחבר נשיאות הארגונים העסקיים של מדינת ישראל ובחירתו ליו״ר חברות הניקיון בארץ. אזולאי נחשב לאחד הגורמים המרכזיים בהובלת תהליכים משמעותיים לשינוי הענף תוך חתימה על הסכם קיבוצי על תנאי העסקתם של עובדי הניקיון בישראל. בשנת 2022 נבחרה קבוצת תגלית לאחת מ-100 החברות המובילות בארץ ברשימת דאנ׳ס 100 היוקרתית. כמו כן כיהן אזולאי בקדנציה הקודמת כחבר מועצת העיר כרמיאל.

במסגרת הכתבה הנרחבת ששודרה בחדשות 12 התראיין אלון אזולאי וסיפר בהרחבה על תקופת היכרותו עם ראש העיר המכהן משה קונינסקי, לו סייע במערכת הבחירות הקודמת. כמו כן התייחס אזולאי לחשיפת פרשיית הסחיטה והאיומים לכאורה, שבה נעצרו ונחקרו מספר חשודים ובהם אשת ראש העיר סוזי קונינסקי, אשר מעצרה הוארך טרם שחרורה.

בהתייחסותו לדברים אמר אזולאי: ״היו כאן שורה של עבירות פליליות שבוצעו כנגדי, של כל הנחקרים, כולל כנראה אשת ראש העיר סוזי קונינסקי: עבירה על חוק הגנת הפרטיות, עבירה על חוק האזנות סתר, ומעל הכל – סחיטה ואיומים. מדובר לא רק בתופעה חמורה, אלא בתופעה מסוכנת . זהו ניסיון של עבריינים להגדיר מי יבחר את נציגי הציבור ובכך ישפיע על הדמוקרטיה הישראלית. זו הייתה חבורה של פושעים שעבדו בשיטה של עולם תחתון״.

ראש העיר משה קונינסקי אמר בתגובה: ״אנו חיים במדינה דמוקרטית וכל מי שרוצה להתמודד מוזמן לעשות זאת. אני סומך ובטוח שהציבור ידע להבדיל בין טוב לרע, בין מנהיגות ואחריות לבין חיבורי הון שלטון. אמשיך לפעול למען תושבי כרמיאל בעשייה ולא בדיבורים!״

עורך דינה של סוזי קונינסקי הגיב בשמה: ״דבריו של קבלן הניקיון הינם ניסיון אומלל ועלוב לקבל תשומת לב תקשורתית למועמדותו. האשמותיו הן דיבה, שתקבלנה מענה חוקי, שכן דרך החוק והמוסר הינה הדרך היחידה בה פוסעת עוה״ד קונינסקי – מה שיותר קשה להגיד על אזולאי . המנסה להתגונן מפני מעשים לא מוסריים שדבקו בו וכל תושבי כרמיאל יעידו על כך. עוה"ד קונינסקי לא ניסתה בשום צורה ודרך למנוע מאזולאי להתמודד לראשות העיר, שעליה הכריז זה עתה, וכלל לא היתה בידיעתה בטרם שורבבה לתוך תלונות סרק כוזבות. באשר לטענותיו של קבלן הניקיון: ברור שהמשטרה חקרה תלונת שווא שהוגשה נגדה, כי זהו תפקידה, בפועל אין בדל ראיה שקושרת אותה למעשה אסור כלשהו. לעומת זאת – המשטרה ובית המשפט כבר פסקו כנגד אחד מעובדיו בצו הרחקה ונקבע שעליו להתרחק ממשפחת קונינסקי זאת ועוד: העבירות החמורות של קבלן הניקיון אזולאי ושליחיו נחקרות במשטרה ומטופלות על ידי הפרקליטות לשם שקילת הגשת כתב אישום״.

כתבה מעניינת:

ילד נדרס, התושבים כועסים: התרענו מזמן על הסכנה

שתפובעקבות תאונת הדרכים בה נדרס ילד כשחצה את הכביש ברחוב התמר, טוענים דיירים במקום: הכתובת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *