Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1703582390:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52800
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-12-26
            [1] => 2023-12-23
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1647
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אורגזמה גברית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => שלא יגמר לעולם: שיטות להארכת אורגזמה גברית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נטהאורגמה הגברית היא חוויה פיזית ונפשית חזקה והיא השיא של התגובה המינית הגברית. אפשר להגיע אליה באמצעות גירוי מיני, מגע פיזי
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 254
        )

)
נשיקה
צילום אילוסטרציה Pexels

שלא יגמר לעולם: שיטות להארכת אורגזמה גברית

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

האורגמה הגברית היא חוויה פיזית ונפשית חזקה והיא השיא של התגובה המינית הגברית. אפשר להגיע אליה באמצעות גירוי מיני, מגע פיזי, או גירוי פסיכולוגי. היא נמשכת בדרך כלל בין מספר שניות למספר דקות ומאופיינת בתחושות של הנאה עזה, שרירים מתכווצים, וזרימה של נוזל הזרע.

אז כמה זמן זה אמור לקחת?

חשוב לזכור שכל אדם הוא ייחודי, וזמן ההגעה לאורגזמה יכול להשתנות מאדם לאדם. ובכל זאת יש ממוצעים. ממוצע הזמן שלוקח לגבר להגיע לאורגזמה הוא כ-2-3 דקות ואילו אצל נשים הדבר לוקח פי עשר מהזמן הזה (!) בין 20 דקות לחצי שעה. איך מגשרים על הפער?

ראשית, הסטטיסטיקות הן רק סטטיסטיקות ובמציאות, יתכן שזמן ההגעה לפורקן מיני יהיה שונה בהרבה מהממוצע שהוזכר. עם זאת חשוב לזכור שהזמן הוא לא הכל. המפתח הוא התחושות, הקשר עם השותף, הרגשות והתקשורת בין הזוג אשר מהווים את חלקם המרכזי של החוויה המינית. היכולת להתקרב זה לזו, להבין ולהענות לצרכים האחד של השניה ולשמור על קשר פתוח ובטוח, יכולים להשפיע חיובית על חוויה מינית משובחת.

ואם בכל זאת רוצים להאריך?

כאשר יש פער בין רצונות הזוג בנוגע לזמן של יחסים מיניים, יכול להתעורר הצורך להאריך את הזמן בו מגיעים לאורגזמה. ישנן דרכים רבות שבהן אפשר להאט או לשלוט על התחושה של אורגזמה אצל גברים. חשוב לציין שכל אדם הוא ייחודי, ומה שעובד לאחד לאו דווקא יעבוד לכולם. ובכל זאת הנה כמה דרכים שיסייעו להאט את הההגעה לאורגזמה אצל גברים.

סוף מעשה במחשבה תחילה

הגירוי הפסיכולוגי משפיע על התגובה הפיזיולוגית של הגוף להתרגשות מינית. התקרבות רומנטית ותחושת אהבה עם הפרטנרית יכולות לסייע להפחית מהמתח שיש סביב עניין השפיכה. מכיוון שגורמי ריגושי מיני הם כל כך אישיים ומגוונים, חשוב לזכור שהשפעתם יכולה להיות שונה מאד מאדם לאדם. התמקדות בתחושות הגוף, בניגוד למה שנהוג לחשוב, יכולה דווקא לסייע להאט את האורגזמה. לא כדאי לנסות להסיח את דעתכם במחשבות אחרות, זה לא באמת יעיל. להפך, התרכזו בכאן ועכשיו. בנוסף כדאי להשקיע בקשר ובפתיחות עם הפרטנרית, דווקא אלו יכולים להגביר את הביטחון העצמי שבתורו תורם לשליטה העצמית.

תנועת האגן

תנועת האגן היא חלק מהתהליכים הפיזיולוגיים השייכים לתגובה המינית. במהלך האורגזמה, יש שינויים במצב השרירים באזור האגן התחתון. תנועת האגן ותגובות השרירים משתנות עם תחושות ההתרגשות, וכאשר הגוף מתקרב לאורגזמה, תנועות אגן יכולות להתחזק ולהיות יותר חזקות ומהירות. שיפור בשליטה בשרירי האגן עשוי להשפיע חיובית על חוויית הסקס וגם לסייע בבעיה של החזקת השליטה באורגזמה. כאשר השרירים באזור האגן חזקים וגמישים, ניתן לשלוט על תנועות האגן, להאט את הקצב של התנועות, ולהגביר את תחושת השליטה. ניתן לפתח את השליטה בשרירי האגן באמצעות תרגולים יומיומיים.

נשימות

נשימה מסודרת וממוקדת יכולה לשמש ככלי יעיל לשליטה באורגזמה ולהפחתת התחושה של התקרבות מהירה לאורגזמה. הכרות עם הנשימה יכולה לסייע לך להשגת יכולת לשליטה ולהאטה של הפורקן המיני. בין הטכניקות המומלצות ישנה נשימה עמוקה ורצופה אשר מעלה את רמת החמצן בדם ויכולה להרגיע את מערכת העצבים. בנוסף מומלץ להתמקד במעקב אחרי נשימתך, כלומר להתרכז בכך איך אתה נושם. זה יכול לשפר מודעות לגוף ולתחושות שלך. יש לזכור שאת הטכניקות הללו כדאי לתרגל מראש, כדי שתוכל להשתמש בהן כאשר יש צורך.

טבעת רטט

תודו שלא ציפיתם לזה או שאין לכם מושג מה זה בכלל. טבעת רטט היא טבעת שמתלבשת על הפין ועוצרת בעדינות את זרימת הדם אליו כך שהזקפה מתמשכת. הטבעת מסייעות להשהות את האורגזמה על ידי כך שהן לוחצות על בסיס איבר המין וגברים לא מעטים משתמשים במוצר הזה כדי להאריך את משך הזקפה שלהם. היתרון בשימוש בטבעת הוא הפחתת הלחץ שיש על הגבר מהביצוע שלו בחדר השינה. ברגע שפוחת הלחץ יש השליטה באורגזמה גם היא גוברת. כך שמקבלים שניים במחיר אחד.

טבעות רטט ועוד צעצועי מין שיכניסו שמחה למיטה ניתן להשיג באתר מינאמי.

 

(תוכן מקודם)

*** Best Links

כתבה מעניינת:

פארק הירדן. צילום באדיבות הפארק

לרגל ט״ו באב: המקומות שהכי מתאימים לפיקניק רומנטי בצפון

שתפומערכת פורטל זהר.נט לרגל ט״ו באב, קרן קימת לישראל חולקת איתנו כמה מסלולים ואתרים רומנטיים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *