הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

תחזית אסטרולוגית לשבוע 19.5.2019-25.5.2019

שתפו

טלה

טליים, השבוע לא ממש תהיו במיטבכם, אתם מודעים לעובדה כי בעבודה מישהו חותר תחתיכם, היזהרו פן תאבדו את העשתונות ותגיבו, פשוט ממתינים לכם בפינה. נסו להתעלם מכל הפרובוקציות. המתחים מתישים אתכם, עליכם ללמוד לקחת את החיים בקלילות ולא להתייחס לזוטות. בבית מופעל לחץ בכיוון שיפוצים גדולים ורכישות, אין זה הזמן להשקעות גדולות, שימרו על כספיכם לימים שחונים. הטיפ השבועיבספינת הזוגיות שני הקברניטים חייבים להתאמץ להשיט בכיוון אחד.

שור

שוורים, השבוע תוזמנו למספר אירועים משמחים, פירושו מתנות רבות והוצאות בלתי צפויות. נהגו במתינות ואל תקפצו מעבר ליכולותיכם. על רקע זה יתכנו אי הבנות ועימותים עם בני הזוג. שמרו על פרופיל נמוך והשתדלו להימנע מעימותים. בעבודה אתם משקיעים מאמץ רב לצורך הכרה ושדרוג מעמדכם, אתם סבורים כי בולמים אתכם, ולא מאפשרים לכם להתקדם בהתאם לציפיותיכם, אם אכן הדבר נכון, בידקו אפשרות לשינוי תפקיד. הטיפ השבועי ערכו חשבון נפש נוקב עם עצמכם, אולי אתם רואים צל הרים כהרים.

תאומים

תאומים, השבוע מצב הרוח משתפר בגין בשורה משמחת הקשורה לאחד מבני המשפחה. צפוי פרק זמן מעניין, אתם עתידים לקבל יותר מהצעה אחת לאירוח ותצטרכו להחליט במהירות לאיזה כיוון אתם הולכים. במהלך החודשיים הקרובים תתחילו לחשוב על הגדלת המשפחה, לכו על זה ללא היסוס. הטיפ השבועיהיזהרו ממניפולציות שמנסים להפעיל עליכם בעבודה כדי להפיק מכם יותר, היו ערניים מפני ניצול.

סרטן

סרטנים, השבוע  אתם עלולים להתאכזב מקרוב משפחה שהשקעתם בו ובהצלחתו משאבים נפשיים וכלכליים רבים. האחריות המוסרית שלכם כלפי המשפחה היא גדולה, אתם משקיעים את כל כולכם להצלחתם ולרווחתם, מטבע הדברים, אתם עלולים גם להתאכזב מדי פעם, בעיקר כשאינכם זוכים להערכה או להוקרה לה אתם מצפים.  הטיפ השבועירצוי שתתחילו לדאוג יותר לעצמכם ופחות לאחרים, תנו דעתכם למצבכם הבריאותי הכללי ובעיקר לשלוות הנפש.

אריה

אריות, השבוע המעגלים החברתיים שלכם יורחבו, כך תוכלו לקדם את מעמדכם האישי דרך מערכות יחסים חדשות. זה הזמן להיפתח לסגנונות חיים חדשים. הגיע הזמן למהפך מנטאלי ולשינוי דפוסי החיים על פיהם חייתם עד כה, סגנון חייכם הנוכחי יגרום לכם לשחיקה רבה הן במובן הפיזי והן במובן הנפשי, מהר מאוד תבינו כי עליכם להקדיש לעצמכם יותר זמן לפינוק ולאיכות חיים. הטיפ השבועיעליכם ללמוד ליהנות מכל השפע המצוי סביבכם.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע רצוי שתשקיעו יותר במערכות היחסים שלכם. מצבכם הכלכלי מתחיל להשתפר בהדרגה, שיפור משמעותי יסתמן במהלך החודשים הקרובים. יתכן שתזכו לביקור של קרוב משפחה המתגורר בחו"ל, קבלו בסבלנות את הקושי והצפיפות בביתכם, יכול להיות שביקור זה עשוי לשנות את חייכם מהקצה לקצה. הטיפ השבועירצוי שתערכו כל חצי שנה בדיקת שיניים, כדי להקדים תרופה למכה (יקרה במיוחד). 

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע תחושו נסערים וחסרי מנוח, סביר להניח כי הסיבה לכך היא התנהלותו חסרת האחריות של אחד מילדיכם. אתם דואגים לעתידו ולגורלו בעוד הוא חיי במנעמים ובחוסר מעש, מורת הרוח שלכם לא תועיל בדבר, אם הבהרתם היטב ובנחת את עמדתכם וניסיתם להכניס מעט בינה למוחווכלום לא השתנה, הניחו לו, אינפלאציה בלחצים ודאי לא תועיל, היא תרחיק אותו מכם ותשיג תוצאות הפוכות. הטיפ השבועיקחו פסק זמן מבעיות היוםיום שלכם למען בריאותכם.

עקרב

עקרבים, השבוע תחושת הבדידות חזקה במיוחד, יש לכם צורך באינטימיות, בשיחות, בחברות וביחסים אישיים הדוקים, אולם כיוון שאתם טוטאליים במערכות היחסים שלכם, אתם די מבהילים, ונוצרת רתיעה מהאינטנסיביות לה אתם זקוקים מאלה שבקרבתכם. הטיפ השבועיאם אתם מעוניינים בחברות של אמת, הרפו מעט מהלחץ, חברות ואינטימיות תושגנה רק אם תדעו לכבד את הצרכים השונים של האחר. כשתתרחקו מעט, תגלו שדווקא נמשכים ומתגעגעים אליכם.

קשת

קשתים, השבוע יתכנו חילוקי דעות במערכות יחסים, ובעיקר בשותפויות הקשורות לעבודה, הסיבה לכך ודאי נעוצה בהשקפות חיים שונות או בדרכי חשיבה. השתדלו לא להיסחף ולא לקבל החלטות מכל סוג שהוא, למדו לשמור על איפוק, ותנו לעצמכם זמן למחשבה. מבחינה אישית נראה כי אתם עומדים לפני שינוי מהותי הנובע מתובנות חדשות הקשורות לאורח חייכם. אתם עומדים לפתוח דף חדש בחיים מבחינה אישית וחברתית, הגיע הזמן ללכת אחרי נטיות הלב. ה"מחיר" שתיאלצו לשלם הוא הוצאה של אנשים מחייכם והכנסת אנשים חדשים. הטיפ השבועיתהא ההחלטה אשר תהא, העיקר שתהיו שלמים בנפשכם לאחר מעשה

גדי

גדיים, השבוע עולות על הפרק אפשרויות חדשות לקידום הקריירה שלכם. זה זמן מה אתם חושבים על שינוי בתחום, אך לא העזתם לפעול. הגיע הזמן לבחון מספר תחומים. בכל מקרה השינוי שייעשה לא יהיה קל עבורכם ועבור בני המשפחה, אולם אם תתמידו, ואם תגלו אורך רוח עד לתוצאות המיוחלות, אתם צפויים להצלחה רבה בסופו של תהליך. בתקופה זו הזוגיות תעמוד במבחן חשוב שתעמדו על שלכם, בצורה זו תנסכו ביטחון בצדקת דרככם גם בקרב בני המשפחה. הטיפ השבועימאידך, השתדלו להעניק כל רגע פנוי שלכם לפינוק המשפחה.

 דלי

דליים, השבוע עליכם לאמץ גישה יותר פייסנית ויותר פשרנית לכל הסובבים. יתכן עימות משפחתי שההיחלצות ממנו תדרוש מכם וויתורים ופשרות. עשו זאת למען שלום בית. בזכות העבודה המאומצת שלכם, אתם צפויים להקלה מבחינה כלכלית, עליתם על גל ההצלחה ובקרוב תשתחררו מהלחץ שליווה אתכם בחודשים האחרונים. הטיפ השבועי מומלץ להשקיע במערכות יחסים עם הצעירים במשפחה.

דגים

דגים, נראה שנסיבות החיים שחוויתם בחודשים האחרונים, הרחיקו אתכם מהאנשים ומהמשפחה שאתם כה אוהבים, הגיע העת לחדש את הקשרים ולקדמם לעבר תקופה טובה יותר. היו מוכנים להידברות ולויתורים, נסו לקבל בהבנה כעסים שיופנו, בצדק, כלפיכם. ייתכן ובגלל הנסיבות החדשות תהיו צריכים לארגן מחדש את כל ההתנהלות הכספית שלכם.  הטיפ השבועינסו לחשוב היכן ואיך אתם יכולים לחסוך בהוצאות לצורך שיפור המצב.

בברכת הצלחה, מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *