תאונה רחוב המלאכה 2019-05-15

״הכתובת על הקיר״

שתפו

חבר המועצה מטעם האופוזיציה גיא מרציאנו מתריע כבר חודשים על ליקויי הבטיחות ברחוב המלאכה. בשבוע החולף אירעה שם תאונה חזיתית. העירייה לא מסרה תגובה עד לרגע זה

מאת גיל דובריש

בעקבות תאונה שאירעה השבוע בצומת רחובות המלאכה – היזם באזור התעשייה בכרמיאל, טוען חבר סיעת טב לכרמיאל באופוזיציה, גיא מרציאנו, כי התריע מזמן על הליקויים במקום ומציין כי ״הכתובת נמצאת כבר זמן רב על הקיר״.

בתאונה נפצעו באורח קל שני בני אדם, לאחר ששני רכבים פרטיים התנגשו בצומת.

מוזמנים להיכנס לכתבות מעניינות נוספות בפורטל זהר הצפון:

מרציאנו אומר כי ״ברחוב המלאכה קיימים ליקויים מקצה לקצה בסימוני כביש. אין בו סימון נתיבים, אין סימוני מעברי חצייה ובצמתים גם אין פסי עצירה. בצומת הספציפי שבו אירעה התאונה, יש אומנם תמרור עצור, איך אין פס המורה לנהגים היכן ניתן לעצור בביטחה. במקום עוברים מדי יום מאות רכבים, בהם תושבים, עובדים, רכבי אספקה, אוטובוסים ורכבי לימוד נהיגה, זה אחד הכבישים העמוסים ביותר בכרמיאל״.

לדברי מרציאנו כבר לפני כארבעה חודשים פנה במכתב אל ראש מינהל התחבורה בעירייה והתריע על הליקויים ברחוב המלאכה. ״נאמר לי שאין תקציבים לסימון הכביש. לאחרונה פניתי פעם שניה ונאמר לי שיש תקציב וכי סימוני הכביש מתוכננים לחודש אוגוסט. אני תוהה מדוע לא מזרזים את העניין, שהרי מדובר בנושא של חיים ומוות. באזור התעשייה קיימים מפגעים רבים שיש לתקנם בדחיפות וללא דיחוי. בעלי עסקים ברחוב המלאכה משלמים ארנונה בגובה מיליוני שקלים ואני מצפה שהעירייה תשקיע כספים בחזרה ותשפר את רמת השירות שלה למשלמי המיסים״.

את תגובת עיריית כרמיאל לא הצלחנו לקבל עד לרגע פרסום הידיעה.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *