Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1687852125:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51647
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 4735
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => בת שבע אבוחצרה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% בת שבע אבוחצרה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => "זו תהיה קואליציית שינוי אמיתית שחושבת רק על התושבים ותפעל בעבורם 24/7 במשך 5 השנים הבאות", מבטיחה בת שבע אבוחצרה
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => ״קוראת לכולם לחבור אליי וביחד נעלה את כרמיאל על דרך המלך״
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2023
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 145
        )

)
בת שבע אבוחצרה
בת שבע אבוחצרה. צילום: מור צידון

״קוראת לכולם לחבור אליי וביחד נעלה את כרמיאל על דרך המלך״

שתפו

לפני כחודשיים היא הכריזה על מועמדותה לראשות העיר כרמיאל "זו תהיה קואליציית שינוי אמיתית שחושבת רק על התושבים ותפעל בעבורם 24/7 במשך 5 השנים הבאות", מבטיחה בת שבע אבוחצרה

מוגש מטעם בת שבע אבוחצרה (ממומן)

כארבעה חודשים נותרו עד ליום הבוחר והרחוב הפוליטי בעיר כרמיאל מתחיל להתעורר. השבוע תחנוך המועמדת לראשות העיר, בת שבע אבוחצירה, את מטה הבחירות שלה.

בימים הקרובים, כך מבטיחים בסביבתה, היא גם תשיק את הקמפיין הרחב שלה ובו המצע וההבטחות לציבור – הבטחות ריאליות בהן היא תוכל לעמוד וליישם הלכה למעשה בקדנציה הקרובה.

"אני ערה להבטחות רבות מצד המועמדים, אבל חלקן לחלוטין לא ברות מימוש. זה יפה לעין, זה נעים לאוזניים, אבל אינן יכולות לקרום עור וגידים", אמרה השבוע בת שבע אבוחצרה והוסיפה: "להתחייב להקים בית חולים בכרמיאל זה לא ריאלי. גם אני הייתי רוצה שייבנה פה מרכז רפואי גדול, מתפתח וחדיש, אבל כשברדיוס של עד 30 דקות מכרמיאל ישנם שלושה בתי חולים, אחד נוסף בתכנון, לצערי הרב לא ייבנה בכרמיאל. כשכל בר דעת מבין שזה לא יקרה, נכון לחשוב בכיוונים ריאליים וזה תפקידו של מנהיג שלא מעוניין למכור לציבור חלומות באספמיה. נכון, שירותי הבריאות בכרמיאל חייבים שדרוג מיידי ועל כן, אנו צריכים לחתור תחילה להקמת חדר מיון קדמי של אחד מבתי החולים שמסביבנו.

זה בשלב הזה, על קצה המזלג ממה שמתכוונת בת שבע להציג במסגרת התוכנית שלה לשינוי פניה של כרמיאל, אותה היא מכנה 6/6 ״רואה אתכם בגובה העיניים״ – תוכנית של שש נקודות בשישה נושאים אקוטיים.

הצעות רבות הונחו על שולחנה של בת שבע אבוחצרה כדי שתפרוש מהמירוץ ותחבור למי מהמועמדים האחרים. מבחינתה היא סירבה בנימוס והודיעה: "אני ממשיכה עד הסוף".

היא רואה במירוץ לראשות העיר שליחות. "לא החלטתי על ההתמודדות שלי בגלל איזה חלום ילדות או גחמות אישיות. החלטתי על הצעד הזה לאחר פניות רבות של תושבים שביקשו לראות כרמיאל אחרת. תושבים שמאסו בהנהגה מנותקת וכזו שסגרה בפניהם את הדלתות. העיר כרמיאל זקוקה למנהיגות מאחדת ומחברת. מנהיגות שאוזניה קשובות לתושבים. העיר כרמיאל ידעה בחמש השנים האחרונות פילוג שלא ידעה כמותו – פילוג שיש להוקיע".

אז מה את מתכוונת לעשות?

"אני קוראת לכל מי שמעוניין בהחלפת ההנהגה הקיימת, להצטרף אליי לקואליציית שינוי אמיתית שחושבת רק על התושבים ותפעל בעבורם 24/7 במשך 5 השנים הבאות. אעמוד בראש קואליציה של אנשים שכרמיאל ותושביה חשובים לה יותר מכל דבר אישי, שכרמיאל ותושביה עומדים לפני גחמה כזו או אחרת. קואליציה שכל אחד ואחת רואה בה שליחות ומוכן לעבודה קשה. אני קוראת לכולם לחבור אליי וביחד נעלה את העיר האהובה שלנו על דרך המלך שנוכל להתגאות בה ויהיה טוב לכולם לגור בה״.

בת שבע, מה עושים כדי לחזק את כרמיאל?

"זו בדיוק הבעיה הגדולה של כרמיאל. נגעתם באחת הנקודות הכי רגישות והכי כואבות לכל ההורים המתבגרים בעיר. אנחנו חייבים לעשות הכל על מנת למנוע הגירה שלילית. הגיע הזמן לגרום לצעירים להאמין בכרמיאל ולהשאיר אותם בעיר. זה יקרה אם תהיה פה תעסוקה עתירת ידע ועתירת שכר, זה יקרה אם יהיו פה עתודות קרקע למגורים משפרי דיור, זה יקרה אם חיי התרבות יעשו עליית מדרגה בכמות ובאיכות וזה יקרה אם איכות חיי התוושבים תעלה בכל המישורים. נדמה שבזבזנו לשווא חמש שנים ששום דבר ממה שהזכרתי לא התקדם וחבל. אבל אל לנו לבכות על החלב שנשפך, אלא מחובתנו לעבוד קשה כדי שבחמש השנים הקרובות זה יקרה. אני מתחייבת שאעשה הכל וגם אצליח, על מנת לבלום את ההגירה השלילית ובמקביל גם לשנות את המגמה להגירה חיובית. הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש, לשנות את התדמית העירונית על ידי מיתוגה מחדש ולהפוך אותה, תדמיתית ופיזית לעיר שכולם ירצו לגור בה ולקבוע בה את עתידם ועתיד משפחתם".

כתבה מעניינת:

תאונה רכב התהפך כיכר האבן

נחת על הגג: נהג התהפך בכיכר "האבן"

שתפומאת גיל דובריש הינה מקרה קלאסי של תאונה שנראית לכאורה חמורה מאוד אבל למרבה המזל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *