מערכת פורטל זהר.נט
בהתחלה הייתה לנו פייסבוק, וכל נושא השיווק הדיגיטלי עוד היה בחיתולים. ואז הגיעה אינסטגרם והביאה איתה מהפיכה של ממש. אפילו היום, שיווק באינסטגרם ממשיך להיחשב לאחד הכלים החזקים ביותר העומדים בפני בעלי עסקים קטנים וגדולים, המבקשים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, להגדיל הכנסות וליצור באזז איכותי.
אם הגעת אלינו, כנראה שעדיין לא הבנת את היתרונות הנפלאים שאינסטגרם יכולה להעניק לך, וזה ממש בסדר. עדיף מאוחר מאשר הפעם ואנחנו ממש מקווים שבתום המאמר הזה, ייפתח סוף סוף חשבון האינסטגרם העסקי הרשמי של העסק שלך.
שיווק באינסטגרם – שימוש בכל הכלים העומדים לרשותך
טוב, נניח שהכנת קפה טוב וכעת אפשר לצלול אל תוך עולמו הנפלא והקסום של שיווק באינסטגרם כדי ללמוד על היתרונות שלו והאפשרויות הרבות שהוא מציע:
- קצר ולעניין – אינסטגרם לא אוהב חפירות, אלא אם כן הן ויזואליות אבל על זה נרחיב בהמשך. הפלטפורמה מחייבת אתכם להעביר מסר קצר ולעניין, וביננו? לאנשים היום בכל מקרה אין זמן לטקסטים ארוכים, כך שהעובדה הזו מתיישבת בול עם הצרכים של הגולשים.
- לתפוס את העין – אינסטגרם כן אוהב ויזואליות; תמונות שמושכות את העין, קרוסלות (פוסט בהמשכים), סטוריז ועוד. זו הזדמנות מצוינת לפתח את היצירתיות וליצור בנק תמונות של המוצרים הנפלאים שבעסק שלך, ואפילו להציב בפרונט את עצמך בכדי ליצור אמון וקשר אישי עם הגולשים. כל אלו, יוכלו לדחוף אותם לבצע רכישה ולהפוך ללקוחות של ממש.
- פרסומים בכל מיני סוגים – פוסטים, ווידאו, וסטוריז שנעלמים אחרי 24 שעות – לכל אחד מהכלים הללו יש יתרונות משל עצמו, וחשוב ביותר ללמוד כיצד לנצל את היתרונות הללו לטובת הקידום העסקי. ברגע שמבינים איך כל אחת מהאפשרויות פועלת ואיך היא יכולה להועיל, אפשר להגיע רחוק יותר ממה שחושבים!
- אינסטגרם זה פשוט כיף – האמת, שיווק באינסטגרם הוא פשוט כיף גדול. זה המקום לאפשר ליצירתיות לפרוץ, לצחוק ולהוסיף צבע לעסק שלך. לא ייאמן כמה זה קל ליצור עניין ואמון מול הגולשים, ועם קצת הקפדה והשקעה אפשר לעשות פלאים.
הבעיה היא שאינסטגרם דורש זמן
אולי "החיסרון" היחיד של שיווק באינסטגרם טמון בעובדה שהוא דורש לא מעט זמן שייתכן מאוד שפשוט לא קיים בנמצא אצל בעלי עסקים. הבעיה היא שאי אפשר לוותר על כך, ואז נוצרת סיטואציה כמעט בלתי אפשרית שבה בעל העסק מנסה לתמרן בין הרבה יותר מידי משימות שעליו לבצע.
חוזקו של בעל עסק נמדד ביכולתו להוריד מעצמו משימות ולהאציל סמכויות בכדי לאפשר לעצמו לעסוק ולפתח את מה שחשוב – פיתוח מוצרים, טיפול בלקוחות ועוד. אם כן, הפתרון הוא למצוא גורם חיצוני שיבין את השפה של העסק, קהל הלקוחות שלו ואת המטרות שלו. בהתבסס על כל אלו, יתמקד בשיווק באינסטגרם וברשתות החברתיות, עם מלוא המשאבים. כך, התוצאות יגיעו במהרה.