בית / חדשות / כלכלה ופיננסים / היכונו לכנס העסקים הגדול של כרמיאל
היכונו לכנס העסקים הגדול של כרמיאל
היכונו לכנס העסקים הגדול של כרמיאל

היכונו לכנס העסקים הגדול של כרמיאל

שתפו

בסוף חודש מרץ ייערך כנס העסקים השני של כרמיאל, שמארגנת מנהלת העסקים העירונית. מאות צפויים להשתתף, ההרשמה בעיצומה – למעלה מ-160 עסקים כבר הבטיחו מקומם

 

 

בעלי עסקים, רישמו לכם ביומן: ביום ראשון 29 למרץ בשעה 13.00 במרכז ברוך, ייערך כנס העסקים הגדול של כרמיאל, בהשתתפות מאות בעלי עסקים ונציגי גורמים עירוניים ופיננסיים שונים.

במשך שנים רבים מבעלי העסקים בכרמיאל התלוננו כי אין להם כתובת לבעיות, שאלות ובקשות והנה בשנים האחרונות עולה ופורחת המנהלת של העסקים הקרויה: פורום מנהלת העסקים כרמיאל.

פורום מנהלת העסקים שם לו למטרה להיות הכתובת הרשמית לבעלי העסקים, לכל השאלות והבעיות העומדות על הפרק וגם לרעיונות חדשים שנועדו לקדם את ענף המסחר בעיר. המנהלת הוקמה ע”י מ”מ ראש העיר והממונה על המסחר בעיריית כרמיאל, רינה גרינברג, ובשיתוף פעולה מלא וגיבוי מצד נציגי הסוחרים שנבחרו לייצג אותם בפגישות ובפעילות. בפורום חברים היו”ר רינה גרינברג, יועץ המסחר ו-13 נציגי הסוחרים בעיר.

בשנת 2014 חודשה פעילותה של המנהלת, אחרי הפסקה מתבקשת בתקופת הבחירות, בשמה החדש – פורום מנהלת העסקים ותחת הלוגו החדש שמשקף את הצמיחה והרצון לשגשוג בעסקים למרות ועל אף הכל. כחלק מחזון ורצון כנה ואמיתי במהלך שנה זו פעלה מנהלת העסקים של כרמיאל, למען העסקים ובעלי העסקים בעיר. בין פעילויות המנהלת, חודשה פעילותה במתכונת מסודרת ויעילה לריכוז בעיות והצעות לייעול, פתרון ועשייה למען העסקים; הוקם “פורום השולחן העגול” לפתרון בעיות מהירות בתחום המסחר. בעלי עסקים הפוגשים בבעיה כלשהי יכולים להגיע בתיאום לפגישה מיידית עם הנציגים הרלוונטיים ובנוכחות אחראית המסחר, רינה גרינברג . כך מקוצרים הליכים בירוקרטיים במהירות וביעילות תוך השתדלות מרובה לפתרון בעיות; טיפול מסודר בנושא אגרת השילוט עם הפנים לטובת העסקים, תוך הנחיה ועזרה בנושא המורכב הזה. העסקים כעת מוצאים עצמם עם אוזן קשבת בתחום השילוט ועם חסכון בהוצאות מיותרות עבורם. מקרים רבים של אי הבנה, תסכול ובעיות נפתרו במיידית ועל הצד הטוב ביותר; המחלקה המטפלת במיסוי העסקים הוחלף שמה ל”רשות קידום העסקים” כחלק מהרוח החדשה שמטרתה עזרה לעסקים ככל הניתן; בעלי עסקים הנתקלים בבעיות פונים טלפונית או במייל ומיד נציג המנהלת יוצר עימם קשר, עורך פגישה ומביא את הנושא לפתרון במגבלות האפשר במהירות ויעילות.

כמו כן בעלי העסקים במרכזים שהתארגנו בהתאם יכולים לפנות לנציגם במנהלת על מנת שיעלה בעיות, טענות והצעות; הפקת כנס עסקים שנתי שכולו לטובת העסקים בכרמיאל. נערכו פגישות, תיאומים וסיורים במרכזים וכן התבצעו ויבוצעו שיפורים ושיפוצים במרכזים מסחריים שונים בעיר בתאום מלא עם וועד העסקים במקום. כמובן בכדי שכל זה יצליח יש לקיים שיתוף פעולה מלא בין מחלקת המסחר בעירייה, מנהלת העסקים ובעלי העסקים בכרמיאל, בתקווה שבעלי עסקים נוספים יצטרפו לעשייה.

בימים אלה עמלים במנהלת העסקים באופן נמרץ על הפקתו של כנס העסקים הגדול של כרמיאל שיערך בחודש מרץ במרכז לאומנויות ברוך. זהו הכנס השני, כאשר הראשון נערך לפני קצת יותר משנתיים. המטרה היא להפוך את הכנסים למסורת שנתית, במטרה להעניק לבעלי העסקים יום מרוכז בו יזכו להרצאות מקצועיות וחשובות בתחומים שונים. התוכנית כוללת דברי ברכה מפי ראש העיר עדי אלדר, מ”מ ראש העיר רינה גרינברג, בהמשך בעלי עסקים מדברים והרצאות מבוא, מתן כלים והטבות לבעלי העסקים באי הכנס והרצאת אורח של אלון אולמן “איש הברזל” בנושא “איך לנצח ולהצליח בגדול”, הרצאה ייחודית ומיוחדת לבעלי העסקים בכרמיאל. כל זאת מלווה במזנון בראנצ’ חלבי – עשיר וכשר ופינת קפה.

בתום הכנס ייערך פאנל מקצועי בהשתתפות מ”מ ראש העיר רינה גרינברג, יו”ר מט”י לב הגליל – כרמיאל, עו”ד קורן נוימרק, מנהלת מט”י, מיכל ורנר, יהודה עירוני, יועץ חידוש מתחמי מסחר מטעם משרד הפנים, אלון אולמן המנטור, איציק שועה מנהל

בנק הפועלים כרמיאל, נציג קרן פיטסבורג לסיוע לעסקים, אמיר שמאי היועץ העסקי, מגי בן יהודה מאמנת אישית ונציגי מינהלים בעיריית כרמיאל. פאנל ישיר זה הינו למעונינים בלבד, שירצו

להישאר אחרי הכנס ולשאול שאלות קונקרטיות את המשתתפים במפגש המיוחד.

מ”מ ראש העיר וראש מינהלת העסקים רינה גרינברג: “זה כנס שני במספר, לאחר שלפני כשנתיים וחצי ערכנו את הכנס הראשון. המטרה היא לקרב את בעלי העסקים למוסדות העירונים ולתת חשיפה לגופים שונים שיכולים לעזור לבעלי העסקים, לדוגמא קרן פיטסבורג שפועלת באמצעות הסוכנות היהודית ובעלי עסקים רבים אינם יודעים שהם יכולים להיעזר בה, חשיפה כמובן לשולחן העגול שמקיימת העירייה והיכרות מקרוב עם מנהלת העסקים והעשייה שלה. האירוע כולו יתקיים באמצעות ישיבה מסביב לשולחנות, על מנת לעודד אינטארקציה בין המשתתפים. חשוב לנו לשמוע את בעלי העסקים ביום הזה, לקבל משוב בזמן אמת על מנת שנוכל לתת מענה לעניינים הבוערים. לא אחת, אנחנו רואים כיצד אדם שפוטר וקיבל פיצויים, משקיע כל חסכונותיו בעסק, בדרך כלל מבלי לערוך סקר שוק לבדיקת הכדאיות. בדרך זו יש מקרים שבהם העסק נכשל. אני חושבת שבעל עסק חייב לקבל כלים ועזרה מקצועיים, לכן בכנס צפויים להשתתף יועצים של מט”י, משרד התמ”ת, נציגי קרן פיטסבורג, נציגי הבנקים, מנהלת העסקים, הרשות המקומית – מח’ רישוי עסקים ועוד. חשוב מאוד להירשם מראש, כי מדובר במקומות ישיבה שמספרם מוגבל מראש”.

גיא דמרי, מנהל מרכז העירה: “יש חשיבות רבה לכנס, משום שהוא תורם רבות לעסקים הקטנים בעיר, פותח בפני בעלי העסקים אפשרויות והזדמנויות שלא הכירו. הכנס מאפשר לבעלי עסקים להכיר גם מרכזים מסחריים נוספים בכרמיאל כמו מרכז העירה, שבו יש עדיין קיימים מקומות פנויים להשכרה והטבות שונות שאנחנו מציעים למי שיפתח עסק במתחם המחודש. המסחר בכרמיאל, בכל הקשור לעסקים הקטנים, זקוק למינוף משמעותי ולראייה מחודשת, וכאן מקומו של הכנס שבא לסייע, להעניק כלים חדשים לבעלי העסקים, ובמיוחד ליצור שיתופי פעולה חדשים ביניהם”.

ניסים שמיר, מנהל ועד מרכז הרמוניה: “מאוד חשוב לעסקים שקיים ארגון כמו פורום מנהלת העסקים, כי למעשה אין לנו אבא ואמא, אין לנו שום זכויות – ממש אפס זכויות.  מנהלת העסקים באה לתת מענה ולייצג אותנו, מתוך הבנה שלעצמאים יש צרכים משלהם. עכשיו לכל אחד יש במה להביע את דעתו, ולכל בעל עסק יש הזדמנות להתפרנס בכבוד, ליצור קשרים חדשים ולהתרחב. ניסים שמיר מרגיש סוף סוף שיש אבא ואמא לעסקים בכרמיאל”.

יעל אשרוביץ נציגת הנשים במנהלת העסקים (גילוי נאות – מבעלי עיתון זהר הצפון): “מנהלת העסקים בכרמיאל היא גורם חשוב ומשמעותי במינוף המסחר בעיר. כרמיאל היא מרכז העסקים והמסחר של הצפון, וכעיר שכזו, יש חשיבות רבה לאגד ולאחד את בעלי העסקים תחת קורת גג אחת, על מנת לתת להם ייצוג מול הגופים השונים. כמי שמייצגת את נשות העסקים בכרמיאל אני שמחה לציין שמספר הנשים היוצאות לדרך עצמאית ומבטאות את עצמן באמצעות הקמת עסק בכרמיאל, הולך וגדל. חשוב לנו שתהיינה נשים עצמאיות ובעלות עסקים רבות ככל האפשר, הדבר מחזק את הקהילה ואת העיר. הכנס הצפוי הוא נדבך נוסף בפעילות הברוכה שמבצעת מנהלת העסקים למען בעלי העסקים בכרמיאל, ובפרט עבור הנשים בעלות העסקים. זהו כנס חשוב שמטרתו לסייע במתן כלים נוספים לכל בעל עסק בעיר, כמו גם הזדמנות פז לפגוש ולהיפגש עם בעלי עסקים אחרים, ליצור הכרויות חדשות והזדמנויות עסקיות חדשות”.

אמיר שמאי, הנמצא בתחום השיווק, המסחר והייעוץ משנת 1995, בעבר בעליהם של כמה עיתונים והיום יועץ עסקי ובעלים של חברת שמאי פרסום ויזמות בע”מ: “היוזמה הברוכה של רינה גרינברג בתפקידה כאחראית המסחר והתגייסותם של בעלי עסקים במרכזים השונים לקום ולעשות מעשה, להתאחד למען המטרה החשובה להיות כתובת למאות עסקים בעיר לבעיותיהם, לרצונותיהם ולכל עניין אחר מבורכת ולא מובנת מאליה. עלינו לתת יד אחד לשני ולפעול ולהתגייס לטובת העניין משום שרבים הבעיות, המחלוקות והגורמים המשפיעים על מצב העסקים. חשוב מאוד שכל בעל עסק שמעוניין לחזק ולפתח את העסק שלו וכל עצמאי הרוצה ללמוד, להתפתח, להוסיף וכן לפעול לטובת שגשוגה של העיר  ירשם ויגיע לכנס העסקים”.

הכנס, לדברי מארגניו, מתוכנן בקפידה וברמה גבוהה. ההרשמה הינה רק מראש כאשר לבאי הכנס שנרשמו יחכה תג הנושא את שמם, ערכת כנס הכוללת הטבות מיוחדות, סדר היום ומידע נוסף וכן כיסא השמור עבורם. כמו כן, באי הכנס יקבלו ספחי השתתפות בהגרלה שתערך בתום הכנס בה יוכלו לזכות במענק בסך 2000 ש”ח, לילה זוגי בצימר מתנת שוויץ באמירים, עמוד פרסום מתנת עיתון זהר הצפון, באנר פרסומי בפורטל כרמיאלי, 1000 כרטיסי ביקור צבעוניים מתנת דפוס אלקבץ . בזמן הכנס תערך במקום גם תערוכת ציורים בחסות פאן ארט וכן מזנון ארוחת בראנצ’ חלבי .

בכנס ישנה גם בשורה לאנשי הנדל”ן בעיר, בערכת הכנס ישמר מקום מיוחדת להצעות נדל”ן עסקי-מסחרי אשר יציגו אנשי נדל”ן ומתווכים מכרמיאל. בימים אלה מקבלים התיווכים פניה להציג את הצעותיהם לבאי הכנס. המטרה לעודד השכרתם ואו מכירתם של חנויות, משרדים ומבני מסחר העומדים ריקים ולהעניק חשיפה מיוחדת לאנשי הנדל”ן המעוניינים בכך.

מארגני הכנס : “בעלי העסקים בכרמיאל אשר נרשמו לכנס מוזמנים ב-29.3 לעזוב הכל ל-3 שעות ופשוט ליהנות, לשמוע ולהפיק את המירב מהכנס שנועד עבורם. לכנס הוזמנו אנשי מקצוע ומרצים בעל שם ארצי לטובת בעלי העסקים בעיר. כל בעל עסק שנרשם יכול להביא איתו כרטיסי ביקור להגברת חשיפת העסק שלו ויצירת קשרי עבודה. כמובן שההרשמה חינם ועדיין ניתן להרשם. ברגע שיתמלא האולם מבחינת הנרשמים תיעצר ההרשמה לכנס”.

נותני החסות הראשיים לכנס הינם מט”י לב הגליל – כרמיאל ובנק הפועלים אשר נרתמו לעשייה החשובה לצד עיריית כרמיאל. נותני חסות נוספים הינם: עיתון זהר הצפון ופורטל זהר.נט, אשכול – הקמת אתרים וקידום שרותי אינטרנט, מגי בן יהודה, שני אספרסו בר קונדיטוריה, כרמיאלי – מחוברים להצלחה, דפוס אלקבץ, שלטי אילן, רו”ח אפלקר, הצלם אדי כהן ופאן ארט.

בין הנרשמים עד כה: דליה מרג’ין משוקולה, גבי מלכה מנכ”ל ובעלים חוצות כרמיאל, ארז אור מנכ”ל ביג כרמיאל, אלכס לייטס צ’יינג’ המרות, יעל אשרוביץ זהר הצפון ופורטל זהר.נט, חיים מטס מיוגה בר, ניסים שמיר משמיר מחשבים, מומי כהן מקניון כיכר העיר, יוסי שוחט מפרחי כרמיאל, משה פילוסוף מפאן ארט, צחי אלמוג מפעוטוני ארטיב ג’וניור, לובה אסטרך מהפי טורס, גלי אשכנזי מגלי הפקות, גיא קופיצ’ינסקי מלוינסון סוכנויות בע”מ, ענת שם-טוב מתפירה בכיף, צביקה פרן ממגל איטום, אופיר לוי מעמותת אנוש, מגי הוניג ממגי ליין, יגאל הוניג מבית מרקחת אלטרנטבעי, נלי גייץ מבוטיק נכסים, אייל כץ מאשכול אינטרנט, איתן גאון מכיופים ומתנות, נח איציקזון רימקס, קובי אברמוב אינטרנט, גילה רפאל נקודת מבט, אמילי לוין אימון אישי, יוני זילבר רהיטי זילבר, עינב זילבר חיות וחוויות, אסתר הנר רוזן ענק הביטוח, טל בן שושן אור השחר,  איזוסלב מאל גרף, אהרון הרשוקביץ בורגרים כרמיאל,  שירי ויסמן רפלקסולוגיה, קובי קולצמן הנה”ח, אלכס הובר צלם, נחמה גייניס גישור, שלומי דהן הום פור לייף, יובל עמיצור איכות לכל, מיטל אמני מחברת אמני, רפי פרידמן תשמישי קדושה, שחר נג’תי בית מהלב, עו”ד אביב בכר, ליעד בן דוד פרימרקט, ישראל רוזנצוויג מרהיטי רוזנצוויג, דוד אלוש פנתר טכנולוגיות, שחר שמיר מוסך שחר ועוד, ועוד…

כתבה מעניינת:

התעשייה והעובדים – ביקוש מול היצע

שתפומנהל אגף בכיר להכשרה מקצועית ופתוח כ"א. אחראי על בתי הספר המקצועיים ועל לימודי תעודה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.