בית / עולם העסקים / המיתוג עושה את ההבדל – גרפיקה לעסקים
Image by mohamed Hassan from Pixabay
Image by mohamed Hassan from Pixabay

המיתוג עושה את ההבדל – גרפיקה לעסקים

שתפו
חדשות כרמיאל
מעצבת גרפית, פנים ותלת מיימד
כמעצבת אני מצליחה לראות ויזואלית את מה שנדרש לעסק שלהם או להם באופן פרטי.
לעתים כמכלול ולעתים כאישיות אחת בולטת. במקום שאחרים רואים דומם, אני רואה תנועה והתפתחות, אני רואה גלים.
לפרטים: 050-953-9203

כיצד נוכל לשדרג את העסק שלנו אם רק ניתן תשומת לב נכונה לגרפיקה.

הלוגו שלכם הוא הפנים של העסק שלכם מבחינה ויזואלית, העוזר להכיר את עצמכם בתוכו.

תשומת הלב בשנים האחרונות לחזות הפרונטלית העסקית הינה חשובה מאד על מנת לקבל הכרה מהצרכנים וכמובן על מנת להניע את הצרכן לרכישה.

הטיפים הקטנים שתקבלו כאן, יאפשרו לכל בעל עסק לנתב את הנראות הגרפית לצורכי הלקוח ובכך למנף את הצלחת העסק.

יום יום אני חווה דברים שיכולים לתת השראה לצמיחה עסקית ושיכולים להבדיל בין יצרן או נותן שירות למשנהו. הערך המבדל והייחודי הוא שיביא לקידום הרצוי.

דוגמה ראשונה שגרמה לי להוריד את הכובע הייתה, כשראיתי את הלוגו החדש של האירוויזיון והבנתי כמה חשוב המענה הוויזואלי לרעיון. הלוגו החדש משלב בתוכו שלושה משולשים שמתחברים בהרמוניה נעימה ומעבירים מסר של אחדות, גיוון והגשמת חלומות ובעצם החיבור יוצרים מראה של כוכב המתכתב עם סמלים ישראלים – נכון, עכשווי ומעורר השראה.
שפו לשתי סוכנויות מיתוג ישראליות Awesome Tel Aviv ו-ST/AF.
מצרפת את הלינק ללוגו החדש של אירוויזיון לשנת 2019: https://www.inn.co.il/News/News.aspx/391072

זהות מותגיתחדשות כרמיאל

מושג שעמו אני מתחילה את סדרת הכתבות שלי במדור גרפיקה לעסקים.
כיועצת עיצוב לפיתוח התדמית הגרפית וכמעצבת גרפית בפרט, אני מחשיבה מאד תהליכי הנעה להטמעת המיתוג העסקי ולכן לעניות דעתי, זהות מותגית היא הדרך הטובה ביותר לקידום וליצירתיות תוך תכנון צעד אחר צעד לכיוון הצלחת העסק והמותג.
זהות מותגית היא תהליך אישי וצוותי של העסק בו מוגדרים קווים לדמותו ואפיונו של העסק.
זהו תהליך שבו הכללים ינחו, בין השאר, את יצירת השפה הוויזואלית, הקונספט הרצוי, סגנון הכתיבה, אפיון הלקוחות, ערכי המותג, הפרסומים והידיעות בעניין המותג, נראות כללית ופרטנית של החומר הפרסומי, אתר האינטרנט ועוד…
בתום תהליך זה תתגבש אסטרטגית מותג שיהווה את החזון העסקי והכיוון הייחודי, המבודל של העסק.
לכל בעל עסק רצוי לאפיין את העסק שלו ולהבין מהם הצרכים הייחודיים והמסרים שהוא מעוניין להעביר בפעולות, התנהגויות וגם בביטוי ויזואלי, גרפי.
פרוט על שלושת המשגים – בכתבה הבאה.

כתבה מעניינת:

פיצה רבין כרמיאל פיצה בכרמיאל פיצריה בכרמיאל טל זרגריאן

פיצה רבין – חוויה וטעם מושלמים

שתפובגיל 22 קנה טל זרגריאן את פיצה רבין, הפיצריה הראשונה בשכונת רבין שם עבד מאז …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.